Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

Α κ αμέ αυτά

9/9/2013Φτιάχνοντας τον 1ο ζεστό μεσημεριανό καφέ της σεζόν θυμάμαι όσα πέρασαν: ένα τέλειο καλοκαίρι!

Το αξιολογώ σαν το καλύτερο της μέχρι τώρα ζωής μου. Μπορεί να μην έγιναν αυτά που με βαραίνουν. Μπορεί να γίναν πολλά χειρότερα. Μπορεί να αρρώστησαν ή να φύγαν άνθρωποι. Μπορεί να μην κέρδισα το λότττο.



Κι ας μην το έχω ξανακάνει. Ναι, δεν είμαι ο τύπος ανθρώπου που βάζει ταμπέλες, ούτε μιλάει για καλές και κακές χρονιές.



Απλά ήρθε μόνο του. Σου λέω ήρθε και βγήκε απ τα χείλια μου χωρίς να το ελέγχω.



Φέτος είπαμε Αμπού να ζύρ ω το κορμί μου όταν γυρνάω απ τα μπαρ κ απ τα ξενύχτια.



Φέτος είδαμε ούφο. Πολλές φορές όχι μόνο μια!!!



Φέτος κολυμπήσαμε σε πολύ κρύα νερά και θυμήθηκα τα νιάτα μου και την απέναντικαλύτερηθάλλασα. αχ. 


Φέτος φάγαμε γλυκά, αλμυρά και πήραμε κι άλλα κιλά.



Φέτος είδαμε κόσμο να επιμένει να κρατήσει το δωμάτιό του μέχρι τις 6 που φεύγει το πλοίο του, είτε υπήρχε δυνατότητα είτε όχι. 
Φέτος επιστρέψαμε ξανά φαγητά επειδή ήταν τίγκα στην πιπεριά.
Φέτος μας έμαθαν από την πιο πάνω παραξενιά.
Φέτος μπερδεύτηκαν ότι τους πήραμε τ αμάξι.



Φέτος ακολουθήσαμε το απρογραμμάτιστο πρόγραμμά μας. Σου μιλάω με ακρίβεια λεπτού!



Κι άλλα πολλά στις ειδήσεις των 8:30.






Δεν μου έρχονται αλλά και το σημειωματάριό μου είναι μακριά μου ! Χαχα!



3 σχόλια:

happypepper είπε...

Χαίρομαι πολύ γιατί εκτός από έξυπνες παρατηρήσεις, διαθέτεις και μια τρυφερότητα και ανθρωπιά αφοπλιστική.
Να είσαι καλά. Πολύ καλά.
και να συνεχίσεις να υπερβαίνεις το α-πρόγραμμά σου!
Στην υγείά μας! (άσπρο πάτο)

JoaN είπε...

! α μπα?! :)
'γεια μας!!!

happypepper είπε...

τα τσουγκράμε; τα τσουγκράμε;;;;
;)
(χιπς!)