Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012

Atack a?

Ήμουν σίγουρη ότι στο είχα πει. Το έχω πει παντού! Δηλώνω ενθουσιασμένη! Ψάχνω να δω αν στο έχω πει ξανά... δεν το βρίσκω. Θα το πω πάλι λοιπόν! (με αφορμή το ποστ αυτό κλοκ)

Στην αποβάθρα ενός σταθμού του μετρό, μιλάω με τις δύο φίλες. Κάποια στιγμή κοιτάω τον κόσμο που έρχεται από τις σκάλες και το βλέμμα μου διασταυρώνεται με ενός τυπάκου. Γυρίζω το βλέμμα και κοιτάω ευθεία στον γεμάτο υγρασία τοίχο. Έχει περάσει πολλή ώρα λογικά αυτός θα έπρεπε να είχε περάσει από πίσω μου... όταν ξαφνικά μου μιλάει!

Όσο διαρκεί ο διάλογος εγώ στην αρχή νομίζω ότι έχει θέμα με τα χτυπήματα κ ρωτάει από συμπόνια, όπως μου έχει συμβεί πολλές φορές. Και χαμογελάω και απαντάω χαλαρά κ λίγο αμήχανα. Εκείνος μοιάζει αχγομένος και ανεξήγητα μονοθεματικό-σκαλωμένος!

-Από πυγμαχία;
-? αα όχι.
-από μποξ;
-όχι! Έτσι το φοράω για εφέ! Χαχα!
-(επιμένει) από μουσική; κιθάρα;
-Μπααα δεν ξέρω κιθάρα.
-Εγώ παίζω ντραμς και κιθάρα!
-Μπράβο σου!
-Πως σε λένε;
-Ιωάννα με λένε (ωχ τι φάση τώρα;) Ε εσύ δεν έχεις τίποτα...
-τι?? ααα οχι είμαι μια χαρά! Θα τον χώριζες για χάρη μου;
-(!!!!)μπααα δεν το θεωρώ πιθανό!
(Ταφφφ! Εξαφανίστηκε!)

Και όχι, δεν είχα ειρωνικό ύφος, ούτε αμυντικό.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έγινε στ' αλήθεια γιατί εξαφανίστηκε..λες να το φαντάστηκα; Ήταν ο σωστότερος τρόπος κ η σωστότερα διατυπωμένη ερώτηση στο τέλος, που αποφεύγει κλισέ κακές απαντήσεις, ήταν γλυκούλης καιιι δεν μου έχει ξανατύχει! Το καλύτερο πέσιμο το λέω και το καμαρώνω! Χοχοχο

Αλλά με έχει βασανίσει πολύ και έχω βασανίσει και πολλούς με τα γκάλοπ μου να ρωτάω ΤΙ ΑΤΑΚΑ ΛΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ σου κάνει σκλάτς και δεν ξέρεις; που θα τον δεις στα μπαρ και στα ξενύχτια; που θα τον δεις στην ουρά για να πληρώσεις τη ΔΕΗ κλπ κλπ

Και φυσικά οι απάντηση είναι τίποτα. Κοιτάς συνέχεια και δεν κάνεις τίποτα.

Εύγε μας!


2 σχόλια:

happypepper είπε...

ενθουσιάστηκα!
Εύγε!
Είναι μαγικές αυτές οι στιγμές οι αμήχανες μαζί και θεϊκές που δεν ξέρεις τί να ξεστομίσεις και τρώς τον άλλο με τα μάτια και ενίοτε καίει το πρόσωπό σου...
Και πάντα υπάρχει ένα "μετά" που σκέφτεσαι τί θα έπρεπε να είχες πει, τί θα έπρεπε να είχες απαντήσει,τί θα είχε γίνει αν...
κλπ κλπ
Είναι μαγικές.
Και σου μένει το πρόσωπό του/της μετά για καιρό να κόβει βόλτες στο κεφάλι σου μέσα αυθαίρετα, ατίθασα, μαγικά...
Καλά Χριστούγεννα, με υγεία κ τρέλα. Και όλα θα γίνουν. Γιατί έτσι. Φιλιά.

JoaN είπε...

Χαχα! Και φυσικά τα περιέγραψες καλύτερα από μένα! :)

"Καλά Χριστούγεννα, με υγεία κ τρέλα. Και όλα θα γίνουν. Γιατί έτσι"
--> α να γεια σου!!!