Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

For ματ

Ένα μεσημέρι στου λαπτοπ μου τα μέρη έκανα μια αναζήτηση στο γοογλε! Δεν ήταν η πρώτη φορά. Κάθε μέρα ψάχνω άπειρα πράγματα για διαφορετικούς λόγους. Πατώ να δω ένα αποτέλεσμα και τσουπππππ πρόβλημα: αργεί πολύ και όταν ανοίξει τη σελίδα βγάζει άλλο σάητ. Βγάζει πορνοσάητ.

Οκ, λέω θα σβήσω το ιστορικό και τα κούκιζ.. πού είναι.. έσβησα ό,τι μπορούσα...
Πάλι τα ίδια. Για μια εβδομάδα ήμουν έτσι, χωρίς άλλο πρόβλημα. Ξαφνικά κλείνει ανεφ λόγου το λαπτοπ και όταν κάνει επανεκκίνηση μόνο του τα πιο πολλά είχαν χαθεί. (δεν εννοώ αρχεία, ήρεμα)

Του βγάζω το ίντερνετ. Και το κοιτάω. Πάω να εγκαταστήσω αντιβάηρους και σπάημποτ. Δεν.
Λογικό.(GIA poion logo exei fwto toy metro ?!)

Απεγκαθιστώ το Φάηρφοξ. Και πάλι δεν έμπαινε φάρμακο.

Φορματ.

Έχω γουίντοΖ 7 και νέο λαπ τοπ με συμβουλάτορα της εταιρίας που απ την αρχή μου έλεγε να κάνω ρικάβερυ δίσκους. Δεν έκανα ποτέ.

Γενικά πάντα κρατάω μπακ απ και στα πιο πολλά τα είχα.

Φορμάτ... οδηγίες.. έλεγε για να κάνω ρικάβερι... με συμβουλή γνώστη δεν ασχολήθηκα. Πάτησα Φ11, όταν φόρτωνε κει χάμου... τα λέει στις οδηγίες αναλυτικά.

Επανέλαβα τη διαδικασία 2 φορές γιατί την 1η είχα έχτρα ποντίκι που δεν έπρεπε.

Μετά έγινε η εγκατάσταση... σ όλα τα βήματα υπήρχε αποδοχή και κατανόηση από μέρους μου. Μέχρι που είχα την ιδέα... να αλλάξω την γλώσσα.

Γιατί πριν είχα ελληνικά... και ήταν άβολο να γυρίζω συνεχώς στ αγγλικά.

Και πάλι .. αυτή τη φορά κατάφερα να τα κάνω χειρότερα... θα στα πω αναλυτικά. Μπας και ξέρεις να μου πεις που να τ αλλάξω.

Φφφφφφφφφ κούραση. Η άνοιξη εξακολουθεί να είναι κουραστική εποχή. Φφφφφφφφφφφφ

2 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Ναι καλησπέρα σας. Για τη φωτό του μετρό ήθελα να σχολιάσω. Είμαι εργαζόμενος στην εταιρεία λογισμικου Βασίλης Πόρτας: Παραθύρια και λοιπά παρελκόμενα α-λογισμικού και θα ήθελα να σας πω πως τις φωτογραφίες τις διαλέγω εγώ. Έχετε κάποιο πρόβλημα? Αυτή βρήκαμε πρόχειρη αυτή βάλαμε και σε όποιον δεν αρέσουν τα παραθύρια μας να πάει να φάει κανένα μήλο. Ευχαριστώ για τη συνεργασία. Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία (εκτός κι αν παίζουμε ναρκαλιευτή).

JoaN είπε...

axaxax geia sas... poso einai to SKOR KSKSKSKSKSKSK :p