Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Με απ όλα



5 σχόλια:

proserpina είπε...

Πες μου οτι αυτό το καφέ υπάρχει και σερβίρει έτσι τον καπουτσίνο!!!

(η λομοφωτοστα4 τέλεια...)

JoaN είπε...

proserpina! Φυσικά και υπάρχει και λέγεται Μικρό Λουλούδι... και έχει στην Ομήρου κ στο Χαλάνδρι. Θυμάσαι;

μας ξέχασες, σνιφφφφφφφ

proserpina είπε...

Αντε!!! Εμ όλο σοκολάτα παίρναμε εκεί (που όπως είπαμε το Zonars έχει καλύτερη)...Πρέπει να το επισκεφθώ επειγόντως στην επόμενη κάθοδο, stay tuned :D

Άι μιςς γιου του, τζοτζο (ασε έχω δουλειές εδωπέρα...θα γίνω και σωφερινα-σω-φεριναα...άλλος για τη βάρκα μας!)

kalo paidi alla... είπε...

ναι γεια σας εγώ μιλάωωω? Συγχαρρρτήργια για την εχπομπή σας!
...κι έλεγα πως το παράτησες το βλογ αλλά διαψεύστηκα. Ευτυχώς! :)

JoaN είπε...

Proserpina, δεν εχει καλυτερη λεω εγω... κ αντε να ρθετε να πάμε μικρό λουλούδι να δοκιμάσεις ξανά! αμεεεεεε! (να φύγουμε Νίκο μου να φύγουμε)

kalo paidi alla, ναι εσείς. από πού μας τελεφωνάτε; Σας ευχαριστούμε. Πάντα ανοιχτά το μπλογκ... φυσικότατατταταα!