Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011

Έτσι που λες


Στο φαρμακείο...
-θέλω αυτά αυτα αυτα αυατα αυτατυαταυταυταυτα
(από μέσα η άλλη φαρμακοποιός πέρνει συνομοτικό τηλέφωνο σε μια “νύφη” της πεθεράς της. Χοο
-ναι και με πήρε χθες και λέω μην φοβάστε κάνει τα πάντα η Άννα τα πήρε τα φάρμακα. Μην βάλετε άλλον... και που λες σ υποστήριξα.. ναι ναι...)

-Έτσι είναι οι πεθερές... (μου σχολιάζει η άλλη φαρμακοποιός)
-μμμέτσι ακριβώς. (αποκρίνομαι...)
・ έχεις και παιδάκι;;;
・ ΤΙ έχωωωωωωωωωωω;;;; (κοίταξα απορημένη, κοιτάζοντας την κοιλιά μου)
・ εεε το σιρόπι...
・ ααα εγώ είμαι το παιδδααακιι (έκανα με νάζι και ένιωσα την καρδιά μου να πηγαίνει στη θέση της)

Πέταξα τις συνταγές κι όλα τα φάρμακά μου,
την μέρα που σε γνώρισα βρήκα την υγεία μου

Είναι στίχοι σοβαροί κι αγαπημένοι...

Η αγάπη σου αντιβίωση, θερμίδες τα φιλία σου
δεν ξέρω πόσα μιλιγκράμ είναι ο έρωτάς σου


και συνεχίζει ...

Πόσα; Πόσα; περνάς τα 900; Πόσα; Να πω 1300; Πόσα;
να βάλω άλλα τόσα; Πόσα πόσα μιλιγκράμ, μωρό μου πες μου πόσα;

Πέταξα τις συνταγές κι άκουσα την καρδιά σου
κ μου πε πως το φάρμακο είναι τα κύτταρά σου.

Μωρό μου έγινα τρελός από τον έρωτά σου
θέλω να τώρα να μου πεις πόσα ειν' τα μιλιγκράμ σουυυυ

Πόσα περνάς τα 900;
να πω 1300; πόσα;
να βάλω άλλα τόσα;
ποσα ποσα μιλιγκράμ. Μωρό μου πες μου πόσα;

Μωρό μου πες μου πόσα ειν τα μιλιγκράμ σου;

Τόσα τόσα τόσαα ααααα
klak

Λικνίζομαι ετοιμάζοντας βαλίτσα... να μιλιγκράμ είναι πολλά... αμέτρητα που να πάρει!

3 σχόλια:

*Douli* είπε...

χαχαχα μ έκανες και γέλασα!!
Καλές διακοπές!!

Emmanouela είπε...

Καλό ταξίδι μωρή άρρωστη!!!! (με την καλή έννοια!!!!)

Να περάσεις τέλεια!! Φιλιά πολλά!!!

JoaN είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ τσούπρες! :D