Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011

Στο πρώτο χτύπημα.. σαλαλα

Ο νόμος του φίλου του Μέρφυ για άλλη μια φορά μας κάνει παρέα... για το καλό. Υποθέτω δηλαδή...
Πλησιάζαν οι μέρες του γάμου και ήδη είχα αρχίσει να αγχώνομαι για το πως θα κρύψω τις μελανιές από τα πόδια μου, που μοιάζω σαν να φοράω πουά καλσόν... Πώς έγιναν δεν ξέρω, υποθέτω όλο κάπου χτυπάω. Περιφέρομαι και παίρνω μαζί μου, για παρέα ίσως, πόρτες, παράθυρα, τοίχους, τραπεζάκια. Ό,τι έχω ευχαρίστηση. Κατάλαβες τ να τ αλλο ξέρω γω.

Μολυβόνερο ήταν η λύση. Ήμουν χαρούμενη... θα φόραγα το εκπληκτικό φόρεμά μου και θα ήταν όλα καλά.

Αλλά φευ! (αναφορά στην ποιήτρια, ξέρεις εσύ)

Προσπάθησα να κόψω ένα λέγκο με κοπίδι και έπεσε το κοπίδι από ψηλά στο δάχτυλό μου και με έκοψε. (ρακούν μεγάλη η χάρη σου)
Οκ λέω θα κάνω μαγκιά στο μανικιούρ (ατςςς) κ όλα καλά. (πονάει ακόμα όμως...άλλο θέμα αυτό)


Στη συνέχεια πήγα σε μια συναυλία. Πολύ έμορφη βραδιά τα λέω κι εεδώ...+http://mixgrill.gr/ar8246el_earthwindmusicfestival201186.html τελείωσε και πήγαμε προς το αυτοκίνητο και γγγντουπ να μαι φαρδιά πλατιά-πλατύτερη-πλατύτατη σε πεζοδρόμιο, χώματα, παρτέρια, τσιμέντο.

“Είσαι καλά;”
“Δεν ξέρω”.
(πότε θα μάθω να απαντάω με ακρίβεια σ αυτή την ερώτηση;)

Γύρισε το αριστερό μου πόδι, ο αστράγαλος, χάνω την ισορροπία πέφτω και χτυπάω και σ άλλα πολλά μέρη (Μαρούσι, Σούνιο κλπ χο). Καλά είμαι. Ήταν αστείο που δεν μπορούσα να μου βάλω πάγο γιατί πονούσα να φτάσω το πόδι και να κρατήσω τον πάγο. Έτσι μερικά σημεία είναι πρησμένα, είμαι σαν να έχω διπλό γόνατο, βρώμικο αγκώνα σαν να έχω να πλυθώ κανά τρίχρονο και τέτοια όμορφα...

Μέχρι τον γάμο έχω μέρες να σακατευτώ πλήρως. Μετά θα δέχομαι με χαρά σχόλια όπως “η κουτσή κουμπαρα” “η κουλή κουμπαρά” “δεν πάει πουά φόρεμα με πουά καλσόν” κλπ






6 σχόλια:

christina είπε...

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ απομακρύνετε κάθε κοφτερό αντικείμενο , γωνίες επίπλων , μαχαίρια , πεζοδρόμια , πέτρες χώματα , κοπίδια κλπ κλπ
χιχι δε σε θέλει με τίποτα... :P

pasa είπε...

gia melanies k prismena gonata exoume arnica (anoi3a mia x8es if u want a squeeze)
k g komena daxtila kapou exw mia styptiki apo perasmeno traumatismo (triftis laxanou)

G aloparmena miala de 3erw ti exoume, kati 8a sou ftia3w omws!

Emmanouela είπε...

Εντάξει, ευτυχώς που το διευκρίνισες ότι θα είσαι κουμπάρα, γιατί νόμιζα ότι παντρεύεσαι προς στιγμήν!!!

Αγάπη μου το πουά είναι σταθερή αξία, μην αγχώνεσαι! Πάντα άξια!!!!

JoaN είπε...

christina, έτσι έτσι..με τάπατααα!
pasa, μμμμμμμ δεν δέχομαι σπαμ σχόλια ε :P
Emmanouela, απαπαπαα απαπα πα πα πα πααααα (κάνω την πάπια :P)

kalo paidi alla... είπε...

μέχρι να σχολιάσω θα γιάνει...:Ρ

JoaN είπε...

eetssiii :P