Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011

ε... ου ε λα πισιν μωρε;



Είναι ένα από τα μεγάλα μαγαζιά που για να μπεις πρέπει να τους δώσεις το σακίδιό σου, λες και είναι πιο εύκολο να κλέβεις και να τα βάζεις στην πλάτη, παρά στο πλάι. Μπήκα όμως γιατί ήθελα να πάρω κάτιιιιι σαν παιδί κι εγώ...άσε που δεν είχα και σακίδιο ε... είχα όμως δύο τσάντες: την κανονική μου και μια πάνινη...

πληρώνω και όπως πάω να ψάξει το μάτι μου την έξοδο, μπαίνει μπροστά μου και μου κλείνει τον δρόμο ένας κύριος με δυσκοιλιότητα σε προχωρημένο στάδιο...
-εμμ γεια σας.
(σοβαρός) περάστε από εδώ παρακαλώ (με βάζει πίσω από την μοναδική κολόνα = δύο βήματα δεξιά από όπου ήμασταν) δως τε μου την απόδειξή σας παρακαλώ!
-Ορίστε. Γιατί γίνεται αυτό παρακαλώ;;;
-για δική σας ασφάλεια. (την κοιτάζει αλλά δεν κοιτάζει την τσάντα μου, να δει αν ό,τι λέει είναι χτυπημένο. Μένει αρκετά κάνοντας πως κοιτάει κάτι στην απόδειξη, χάνω την υπομονή μου.. ) Ανοίξτε την τσάντα σας παρακαλώ.
-Γιατί;
-Γιατί χτύπησε ο συναγερμός
-α σε μένα χτύπησε;;; (γελάω, κάτι άκουσα αλλά δεν το κατάλαβα καν ανοίγω την πάνινη τσάντα που ήθελε)
-Μ...μμμ έχετε μέσα μεταλλικά αντικείμενα, μήπως κινητό; ρολόι;
-φυσικά έχω πολλά μεταλλικά αντικείμενα! (γελάω πιο πολύ, του δείχνω το κουτί από τα μπισκότα)
-ανοίξτε το παρακαλώ, έχει μεταλλικά αντικείμενα;
-φυσικά! Πάρα πολλά! (το ανοίγω)
-εε... (με έκπληξη το κοιτάει).. μπορείτε να φύγετε.
-Να στε καλά.....


6 σχόλια:

Theios είπε...

Την επόμενη φορά να τους το αδειάσεις για εκδίκηση.

Η πισίν είναι εκεί http://www.youtube.com/watch?v=JZG2Cb1I7oo

kalo paidi alla... είπε...

στο τρίλημμα:
1. υπάλληλος στα τυριά σε σουπερμάρκετ
2. σεκιουριτάς
3. σκουπιδιάρης
θα επέλεγα το 3ο.

Emmanouela είπε...

Αχουτάααα, σαν καραμελάκια φαίνονται!!!! Καλά, εγώ μια μέρα έκανα βόλτα στα μαγαζιά με ψώνια από το Ζάρα, και όοοοπου έμπαινα χτυπούσε συνέχεια ο συναγερμος και σε κάθε μαγαζί μου απενεργοποιούσαν την τσάντα μου και τα ψώνια μου, αλλά στο επόμενο πάλι χτυπούσαν!!! Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ήταν!!!! Αλλά ένιωθα τέτοια ντροπήηη!! Φοβήθηκα μην μου μείνει ψυχολογικό και δεν ξαναψωνίσω. Αλλά τελικά όλα εντάξει, μην ανησυχεις! Ψωνίζω μια χαρά!!!

JoaN είπε...

TheIOS, αχαχα σιγά την εκδίκηση, νατα μαζεύω μετά; τςςς
όλοι μαζί ας λικνιστούεμ στον ρυθμόοοοο ααα ιιι ααα

καλο παιδί αλλά...,
δεν σε ρωτήσαμε χοοοο :P

emmanouela, γέλασα, γέλασα πολύ με το σχόλιό σου. Μετά ομως μπήκα στη θέση σου. Και μου ρθε ότι έχω φοβία όταν μπαινοβγαίνω σε ένα γνωστό κατάστημα με καλλυντικά. Κάθε φορά οι ταμείες ξεχνούν να βγάζουν όλα τα συναργεμοτέτοια και κάθε φορά σφυράει. Αν δεν σφυρίξει σφυρίζουμε με φίλες :P
Και η συμπεριφορά του σεκιουρτά καλή δεν την λες.

Ενώ αυτός εδώ, ντρεπόταν και δεν μπορούσε να μου πει απ την αρχή το και το. Ούτε τσάκαρε να δει τι χτυπάει ακριβώς... ή ηταν η 1η του μέρα στη δουλειά ή το μηχάνημα χτύπαγε διαρκώς και είχε βαρεθεί.

happypepper είπε...

Nicolis?

JoaN είπε...

Μπα...