Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Ευ χαρ χαρ χαρρρ




Όπως και να 'χει δεν είναι εύκολο να ξεπεράσεις κάποια δεδομένα. Όμως μπορείς να πάρεις τις στροφές... όχι ακόμα δεν μπορείς.

Όμως κάτι κάτι έγινε κι άλλαξε ο αέρας σααλαλα...
πρώτα ήρθε το πιστό ρακούν να μου πει την γνώμη της, μετά ο Γερμανός να δώσει το παρόν κάνοντας χιούμορ με ύφος αδιάφορο. Ύστερα η πιο πιστή Εμμανουέλα έσπευσε να καταθέσει την γνώμη της, με τις απαραίτητες επιφυλάξεις καθώς την έχει πατήσει στο παρελθόν! Με πιο αργό βηματισμό κατέφθασε το καλό παιδί αλλά... να κάνει τα μαθηματικά και τα επιστημονικά του, να βάλει μια τάξη που να πάρει!


Τέλος, η μοναδική, εκπληκτική- υποστηρίκτριά μου- χωρίς αυτήν δεν θα ξεκινούσα τά πα τα-, Proserpina, να δώσει την σωστή τελειωτική πάσα- ώθηση για ψυχοθεραπεία...

ω ναι... μετά το μενού είχε λέγκι μπλοντ, πολύ γελεία φάτσα ο Μάρεη.α; Ύστερα, σι ις σόου χοτ και φυσικά ραπ αλλά και φου ντου φαφαφα άι α άι α. -> ίφ γιου αρ ιν το ιτ-> άι τολντ γιου άη γούοΖ φρίκη (:P ) →φρέντς καιι... http://www.youtube.com/watch?v=A2CiJ5U6x24&feature=mfu_in_order&list=UL

Στο γυμνάσιο έμαθα πράγματα από τα καλλιτεχνικά... τα ψυχρά και τα θερμά χρώματα για παράδειγμα...



Σας ευχαριστώ



Ευχαριστήριο

Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης
Πρώτη εκτέλεση: Νατάσα Μποφίλιου


Δεν είσαι εσύ γι’ αυτά, τι σε φορτώνω;
εσύ, την ησυχία σου,
το βλέμμα σου στα υπογραμμισμένα
να μη χαθεί εκατοστό.
Παρ’ όλ’ αυτά,
παρ’ όλ’ αυτά, σε ευχαριστώ.

Δεν είσαι για μεγάλες περιπέτειες,
το σέβομαι,
ένα περίπατο στο κέντρο, το πολύ,
καμιά φορά στη θάλασσα, ως εκεί.
Παρ’ όλ’ αυτά,
παρ’ όλ’ αυτά, μου είναι αρκετό.

Προσπάθησες να είσαι κάτι άλλο κι ας μην πέτυχε,
εγώ είναι σα να γύρισα τον κόσμο,
κι ας μη σε κούνησα όσο θέλω απ’ τη βολή σου,
κι αν δε σε κούνησα όσο θέλω απ’ τη βολή σου.
Με τα καράβια που με πήγαινες να δω,
με τα καράβια που με πήγαινες να δω
ταξίδευα.

Κι ας είδα τη ζωή στην τηλεόραση
κι ας διάβασα τα πάντα στα βιβλία
κι ας ήμουν και δεν ήμουνα στο πλάι σου
κι ας ήμουν και δεν ήμουνα στο πλάι σου
ταξίδευα. σααλαλα


8 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Επειδή δεν είμαι μόνο μαθηματικός αλλά και φιλόσοφος θα σου πω μια φράση που έλεγαν οι κινέζοι και συμπυκνώνει όλο το ποστ σου: μέσα στα απλά είναι τα ωραία. Δεν ξέρω αν την έχεις ξανακούσει...

[Germanos] είπε...

Μην ευχαριστείς ριξε κανα στιχακι
αλλα σκοτεινιασε ο καιρός και δεν νομίζω Τάκη

Emmanouela είπε...

Τώρα εγώ τι έκανα και αξίζω ευχαριστώ??
Δεν μπορώ να ακούσω τα τραγούδια που βάζεις γιατί είμαι στο γραφείο που να πάρει! Κι έχω τη Γκεστάπο από πάνω!!!

Παρακαλώ!

Emmanouela είπε...

Καλά, όσο για το κέικ, δεν έχω λόγια! Στείλε κανα κομμάτι!!!

stinky raccoon είπε...

Στου ρακούν την πόρτα όποτε θέλεις βρόντα! Αμέ!

JoaN είπε...

καλό παιδί αλλά..., αχαχαχα γεια σου ρε φιλόσοφε! Κάτι έχω ακούσει...
[Γερμανέ], ρίχνω στιχάκι. Πιάσε :P
Εμμανουέλα, κομμάτι εμμμ σαν σιμιγδαλένιο βγήκε ενώ έβαλα μόνο αλεύρι.. χοχοχο
Ρακοοοούυυν, τοκ τοκκκκ

:D

proserpina είπε...

You, me, talk soon. Stay tuned. Bonjour mon petit bureau de change

JoaN είπε...

axaxaxaa etsi m areseis. liga logia k kala :P anamenw