Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

Μια σου μα

Είναι που γίνονται και μετά τα συνδέω επίτηδες και βγαίνουν πιο αστεία.

Τη μια μέρα κουτσουλιά 9 το βράδυ.


Την άλλη επικοινωνία τηλεφωνική για φαγητό...σπάνιο φαινόμενο:

-θα ήθελα αυτό εκείνο τ άλλο.

-Οκ. Πού;

-Μπλαμπλα μπορείτε να μου πείτε πόσο θα κοστίσουν;

-εμ αμμμ έχετε τον νέο μας κατάλογο;

-Όχι (ήταν άραγε νέος αυτός που πέταξα;)

-Εμ ξέρετε έχουμε ένα νέο κατάλογο, όπου έφυγαν κάποια πιάτα διοότι δεν είιχανν ζήτηση (αρχίζει να μιλάει όλο και πιο αργά και πιοο σιγά και σκαλωμένα) και προστέθηκαν κάποια εμμ κάποια νέα πιάτα...εμμ τώρα η γραφίδα επομένως θα πρέπει ξέρετε να δείτε έχουμε και προσφορές και με κάποια..

ντρινννν χτυπάει άλλο τηλέφωνο και τον ακούω να λέει: “ναι μισό λεπτό παρακαλώ, επειδή παίρνω παραγγελία, θα σας ξαναπάρω σε αυτό τηλέφωνο να μου πείτε κ σεις.” και πριν συνεχίσει να μου μιλάει του λέω:

-Εντάξει μην σας κουράζω, θα δω τις αλλαγές όταν θα μου στείλετε τον κατάλογο.

-Εμ ναι και κοιτάχτε είναι και ... ντριννν ντρινν (χτυπάει κι άλλο τηλέφωνο κι αυτός πανικόβλητος ψελίζει κ'άτι σαν: ) τότε και τα υπόλοιπα θα τα δείτε από κοντά.

Τουτττ τουυυττ τουυυτ.

Και την άλλη συνεχόμενη πτώση σε σκάλα κρατώντας τούρτα στα χέρια. Η τούρτα ήταν σε κουτί, εγώ δεν ήμουν σε κουτί. Όσο έπεφτα κρατούσα σφιχτά την τούρτα πάνω μου. Αποτέλεσμα: τούρτα κι εγώ καλύτερα από ποτέ!

Την άλλη ντριν ντριν:

-ναι;

-ενδιαφέρεστε να λάβετε μέρος σε μια έρευνα;

-όχι

τουτ τουττ τουυτ

Την άλλη σκοτώνω την ώρα μου σε καφέ στο κέντρο της Αθήνας, χαζεύω τους περαστικούς, μιλάω με τον εαυτό μου- τον βρίσκω κλπ, και επιτέλους κάθονται κάτι τύποι πίσω μου και στήνω αυτί:

  • έλα ρε μπιπ συγνώμη να να να σου δείξω τα εισιτήρια, αλήθεια λέω το κέρατό μου! Έλα έχω το παιδί άρρωστο.

  • Ένα τηλέφωνο. Ένα τηλέφωνο γιατί δεν πήρες;

  • Δεν είχα το τηλέφωνό σου ρε. Δες. Δεν το έχω. Μου χάλασε το παλιό μου. Ρε μνρα τώρα μην γίνεσαι μνρας ε... ρε είχα το παιδί άρρωστο. Σήμερα ήρθα. Θα μου δώσεις τώρα κανένα εικοσάρικο;

  • Δεν έχω. Φύγε!

  • Έλα ρε ένα εικοσάρικο σε παρακαλώωωωω. (έχει αλλάξει τόνο στην φωνή, τώρα παρακαλάει, πριν τον έπνιγε το δίκιο)

  • Φύγε

  • Έλα ρε ένα εικοσάρικο τι ζητάω...

  • _

  • Έλα.

  • Σου είπα να τσακιστείς να φύγεις από δω.

    Έφυγε! Όταν πέρασε από μπροστά μου πρόσεξα φάτσα, που δεν είχα προσέξει πριν... ε ήμουν σίγουρη πως παίζω σε ταινία του Οικονομίδη...

Την άλλη στο μετρό μια παρέα μασκαρεμένων 'παιδιών' (όσο έχουνε τα νιάτα μένουνε πάντα παιδιά ε..), περιμένουν τον συρμό... ώσπου ήρθε μαι περίεργη γυναίκα να ρωτήσει με περιέργεια τι κάνουν, γιατί είναι έτσι ντυμένοι κλπ....

περίεργη γυναίκα= εμφανισιακά και με βλέμμα φευγάτο

με περιέργεια = δεν το χωρούσε το μυαλό της τι κάνουν και όντως είχε απορία...

τους χαζεύει από πολύ κοντά και αδιάκριτα:

-Γεια σας, θα μπορούσα να ρωτήσω τι είστε εσείς ας πούμε;

  • εμμ...

  • δηλαδή θα πάτε σε ιδιωτικό χώρο ή σε δημόσιο;

  • σε ιδιωτικό.

  • Και εμμ δηλαδή πώς τι θα κάνετε;

  • ...?!??!

  • εμμ θέλω να πω σας πληρώνουν για να το κάνετε αυτό; να ντύνεστε έτσι; είστε από καπου; από κάποιον οργανισμό;

  • ναι να μας δίναν κανά πεντάευρω για να ντυθούμε... αχαχα έχουμε απόκριες και πάμε σε πάρτυ...

  • α μάλιστα.

Κάπως έτσι συνεχίστηκε ο διάλογος.. με αρκετές επαναλήψεις, παύσεις και αμήχανες στιγμές.


Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται...Κάτι να γίνεται...

Άσ’το να καίγεται κάτι να γίνει
Να φεύγει η βραδιά
Κι ό,τι δεν λέγεται
Μέσα μας δίνει κρυφή μαχαιριά σαλαλαλα

6 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Κοίτα, καλύτερα είναι αυτά από το να βλέπεις κάθε μέρα τους ίδιους ανθρώπους στο ίδιο γραφείο, την ίδια ώρα και όλα τα ίδια σαλαλά!! Έχεις ένα σασπένς εσύ!!!

JoaN είπε...

Αμέ Αμέ έχει...

*Douli* είπε...

πολλά σασπένς θα έλεγα εγώ :Ρ
άντε καλό μου ποδαράκι γίνε καλά να πάμε καμιά βόλταααα_
:)))))

JoaN είπε...

Douli, βγαίνω μια βόλτα στην Αθήνα και βλέπω φάτσες γελαστέςς σαλαλαλα προσεχώς! (γουέλκαμ!)

kalo paidi alla... είπε...

ατάκες δρόμου + χρώματα = τέλειο ποστ

μπόνους: το αινιγματικό τετράστιχο χωρίς λινκ που δίνει το ερέθισμα για ψάξιμο

JoaN είπε...

kalo paidi alla..., χαχαχα ψάξεε ψάξεεε δεν θα το βρεις. (αν ήταν θα το είχα βάλει το λινκ κ γωω) :P