Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

Ma θα και de


Που λες φορούσες δυο παλτάαα τ ένα καλάα τ άλλο ριχτάαα σαλαλα

Που λες καιρό έχω να κλάψω στον ώμο σου για την τρομερή δυστυχία που με βρίσκει συχνά πυκνά... Αλλά τώρα μάζεψα το υλικό μου και είμαι έτοιμη να καταγράψω τους γνωστούς κι αγαπημένους μου διαλόγους...

Βγαίνω το βράδυ και κατευθύνομαι προς την στάση λεωφορείου. Στη διαδρομή ακούω και νιώθω μια κουτσουλιά πάνω στο κεφάλι μου. Πάντα το είχα απορία “τι τρώνε αυτά τα περιστέρια και κουτσουλούν έτσι”. Τώρα η απορία ενισχύεται με “τι είχε φάει το συγκεκριμένο και είχε βαρυστομαχιάσει, οπότε ήταν ξύπνιο όσο τ άλλα κοιμούνταν;”
Ενώ ήμουν κοντά στο σπίτι, είπα να μην γυρίσω γιατί θα καθυστερούσα. Προσπάθησα να βρω καθρέφτη στο δρόμο, τζίφος. Τα αυτοκίνητα τους είχαν κλειστούς και δεν υπήρχαν μηχανάκια. Φτάνω στη στάση και δεν είναι κανείς. Αρχίζω στα τυφλά να πασαλείβω τα πάντα! Μέχρι που έρχεται ένα παιδί και με πλησιάζει δειλά:

-Συγνώμη μήπως έχετε εισιτήριο;
(χα! Μισή ντροπή δική μου κλπ) -ναι, μήπως έχω κουτσουλιά;
(παγώνει και κοιτάει...) όχι όχι δεν έχετε...
-και πού πήγε; άι στο καλό...##ΜΞΚ΅@((Ε
-όχι όχι δεν έχετε!


(ξεκίνησα με όρεξη και χρόνο αλλά ...) (cinexίζεται)

8 σχόλια:

stinky raccoon είπε...

Ε αφού δεν είχες...

Emmanouela είπε...

Καλέ, πάνω στο καλύτερο μας κόβεις? Τι ήταν τελικά αυτό το κλατς που άκουσες, αν δεν ήταν κουτσουλιά??

JoaN είπε...

stinky raccoon, ε τώρα και συ... ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ?

Εμμανουέλα, κουτσουλιά ήταν, την είδα στο χέρι όσο την πάπλωνα στα μαλλιά μου. γiaaaksssss :P

Emmanouela είπε...

Ε, άρα είχες! Τι λέει το γκαγκά ότι δεν έχεις κουτσουλιά?! Χα!
Καλά, εγώ έτσι κι αλλιώς είμαι ξανθιά και δεν προσπαθώ να λύσω το γρίφο! Θα περιμένω τη cineχεια και το τέλος!

kalo paidi alla... είπε...

Αααα πολύ ωρ
(μισό ποστ/μισό σχόλιο...συνεχίζεται κι εγώ! χο!)

happypepper είπε...

η cinexeia όλα τα λεφτά!

lazinio είπε...

στον πληθυντικό σου μιλάνε;

JoaN είπε...

emmanouela, φφφφ κάνεις τα εύκολα δύσκολα. Θα δεις.

kalo paidi alla..., -

Happypepper, αχα να ξέρω που είναι όλα τα λεφτά.. χο.

lazinio, πληθυντικός από ευγένεια θέλω να πιστεύω!