Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011

Όλα φίνα καιιι σαλαλα

Θα μπορούσε να είναι και cineχεια...

στέκομαι λίγο πιο πέρα από το περίπτερο.

έρχεται και σηκώνω το χέρι μου. Σταματάει και παρκάρει

καταλαβαίνω ότι θα θέλει να πάρει κάτι απ το περίπτερο, ανοίγω την πίσω πόρτα

γυρίζει με κοιτάει αγχωμένα...

"όχι;"

του λέω.

"μπες μέσα εσύ" μου λέει επιτακτικά

"πάω να πάρω τσιγάρα"

μπήκα.

επιστρέφει με φόρα. ... και "γιατί είπες όχι, αμέσως; ήταν δυνατόν να μην σε εξυπηρετήσω;"


-εεε κατάλαβα ότι κάτι θέλατε να κατεβείτε και..

-ε και τι ... σταμάτησα εδώ γιατί κατάλαβες το ένα τ άλλο ξέρω γω...

-δεν μπορώ να σταματάω όπου να ναι κατάλαβες

-μμμ"

-Από που να πάω; Από το Α ή από υο Β;

-Από το Β...

-Έλα μωρέ από το Α θα πάω τώρα σιγά κατάλαβες...

-χαχα καλά..

-Είδες, εγώω, ρωτάω!

-Ναι για να πάτε από κει που θέλετε! αχαχα

ακούγεται το τζιπιες "σήμα κινδύνου"

πανικόβλητος αυτός

-ωχ ωχ τπτ τπτ μην τρομάζεις να το χαμηλώσω...

-τι έγινε; πέσαμε σε γκρεμό; σε παγόβουνο; του λέω γελώντας

-όχι όχι κατάλαβες.. τ να τ άλλο ξέρω γω... δεν είναι κάτι. Από το 2004 που βάλανε τις κάμερες..κατάλαβες. Εδώ ήρθες στο αγόρι σου ή βόλτα;

-βόλτα... τι δεν έπρεπε;

-όχι, εντάξει ξέρω γω κατάλαβες.

-μμμμ

-Πάντως είσαι πρόσχαρη, αισιόδοξη.. μπράβο! Μπράβο!

(αχαχα ψυχολόγος σου λέει...)

-μμμ

-Όχι σαν κάτι άλλες που μπαίνουν κι έχουν κατεβασμένα τα μούτρα...νέα παιδιά με μαύρα και μαύρα

-Δικαιολογούνται όμως... γιατί να χουν όρεξη,,,,;

-μ ναι ναι φυσικά δεν λέω εγώ... πας κι εσύ εκεί και τα σπας; όχι εσύ; Που βγαίνεις; Δεν πιστεύω να πηγαίνεις Εξάρχεια εκεί μ αυτούς που τα σπάνε.

-Ναι,αμέ γιατί όχι;

-Εσύ;

-Ναι.


Είπαμε πολλά με αυτόν ήταν που και που το ύφος του τρομαχτικό αλλά τελικά επέζησα κι απ αυτό!

10 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Παιδί μου πες μας για την κουτσουλιά κι άσε το καμάκι με τον ταρίφα!!!! Νόστιμος, νόστιμος??

JoaN είπε...

ααχχαχα τελικά δεν είχα κουτσουλιά... λένε. Εγώ την είδα την άκουσα κ την άπλωσα. Άλλη εξήγηση Δεν έχω.
Απλά τλωρα πουθ το λες ξέχασα να βάλω άλλα δυο γεγονότα που ...
φφφφφφ
γιατί ξεχνάω Εμμανουέλα μου; πεςςς μου ... θα το αντέξω...

an205 είπε...

πέρα απο τούτο το βλογ(ιοκομμενο) μπορείτε να με βρείτε στο φατσοβιβλίο (φασημπουκ)πατώντας τον ανάλογο σύνδεσμο πάνω δεξά, αν τώρα θέτε κάτι άλλο που να μην γίνει γνωστό στους υπολοίπους υπάρχει πάντα και το ημέλι an205@in.gr...

πάρτε και διαλέχτε....

next_day είπε...

χαχαχα!! απολαυστικός διάλογος,.. ξέρω γω...κατάλαβες!!!!!!!!!
Την καλημέρα μου!

kalo paidi alla... είπε...

Άπαιχτο ρεσιτάλ του ταρίφα το οποίο όμως υποκινήθηκε από τις ατάκες σου...μην το υποτιμάμε αυτό!

happypepper είπε...

ταριφο-ιστορίες άπειρες και απολαυστικές!
Δεν ξεκινάω, γιατί αν τις αρχίσουμε, δεν έχουν τελειωμό!
Φιλιά πολλά!

an205 είπε...

α!!!
ξεχασα!!!
πηγαινε με οπου θελεις ταξιτζηηηηη...
σαλαλαλαλαλαλα

JoaN είπε...

an205, ημέλι στάλθηκε...σσσσσ ιτς α σλικρετ λέμε!

next_day, κατάλαβες... αχαχαχ :D

kalo paidi alla..., να μην! :P

happypepper, έλα έλα πεςςς!

an205, δικό σουυυ !!! :)

Μερες γύψου είπε...

Εχεις ενα μικρό θεμα με τους ταξιτζήδες , γιατι κάτι παρόμοιο διαβασα σε παλιό σου ποστ. Θα μου πεις βεβαια οποιος κυκλοφορεί με ταξιτζήδες αποκτά θέμα (συμπαθης ράτσα)

JoaN είπε...

έχουν μεγάλο ενδιαφέρον! Συχνά απολαμβάνω τις κουβέντες τους, τις ιστορίες τους... (γουέλ καμ!)