Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

Όνειρο ήτααανεεεε σαλαλα


Σπάνια θυμάμαι τα όνειρά μου και είναι κρίμα γιατί νομίζω πώς θα είχε ενδιαφέρον... Είδα, που λες, ότι ήμουν κάπου... σ ένα πάρκο, σ ένα δάσος και περπατούσα ψάχνοντας κάτι και είναι μια τεράστια σακούλα με τυρόπιτες! Με ακολουθούσε μια γυναίκα και μου έδινε κουλούρι από την δική της γεμάτη σακούλα. Η κυρία αυτή ήταν ρακένδυτη και αυτό που θα μπορούσε κανείς να πει “τρελή”. Εγώ δεν είχα τρομάξει, είχα άγχος μην καταλάβει ότι έχω τυρόπιτες και θα πρέπει να της δώσω... Ύστερα περπατούσαμε μαζί και μιλάγαμε που και που. Είχαμε έναν κοινό σκοπό: να βρούμε κάποιον. Απορούσαμε αν θα είναι εκεί και τι θα πει αν δει. Σε κάτι στιγμές το βρίσκαμε αστείο, άλλες πάλι αγωνιούσαμε, μα πάντα είχα την αγωνία μη μου φάει τις τυρόπιτες...! Να φάμε και τίποτα..ε...

και επειδή το γέλιο κάνει καλό... “Γενικά το τυρί είναι καλό σημάδι. Αν δείτε ότι φτιάχνετε οι ίδιοι τυρί τότε μεγάλες επιτυχίες σας περιμένουν στην δουλειά σας.”

ΚΛΑΚ αλλά θέλω να μου πεις κ συ τι σου λέει ο ονειροκρίτης ε...

όνειρααα όνειραα είχα εγώ για σέναα όνειρααα σαλαλαλα


4 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Τσιγκούναααα! Δώσε μωρέ στη γυναίκα μια τυρόπιτα! Τστστστσ!! Εγώ δεν θυμάμαι τι είδα εχθές, αλλά άμα δω κάτι σήμερα θα μπώ να σου πω τι λέει! ΦΙλιά!

JoaN είπε...

αχαχα η Ιωάννα δεν μοιράζεται το φαγητό της!!! Θα περιμένω... Κοιμήσου! :D

kalo paidi alla... είπε...

...και στο όνειρο από πίσω μουσική υπόκρουση ο Φάμελλος να τραγουδάει: σε εχω τόσο ονειρευτεί που δεν ξέρω πια αν μέσα σου έχεις τυρί ή κασερόπιτα είσαι τελικάααα...
Ωραία η φωτο-γραφία, φωτεινή γραφή, γράμμα μες στο φως, αν δε με πήρε ο ύπνος τότε παραλογίζομαι :)

JoaN είπε...

kalo paidi alla, φωτεινή γραφή- φωτεινό ροζ. Γι αυτό. Κασερόπιτα είναι η σωστή απάντηση.. εμ τι άλλο ρώτησες να δω, α οκ αυτά. :P
ααα κανέναν άλλο ΕΦΗάλτη είχες;;;; Πες πες πες