Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

Εμμμ


Και πάλι πέρασε ο καιρός και παιχνίδι αλλιώτικο που χάθηκε στο φως και ...

Ορθοστασία, περπάτημα, επικοινωνία, παρατήρηση, δημιουρ
γία!


Ήθελα πολύ να έχω την μηχανή μου να τραβήξω μια γιαγιά με ένα παιδάκι που πέρασαν από μπροστά μου, στο μικρό και έρημο στενάκι (2x3) που βρισκόμουν. Εκείνη περπατούσε μερικά βήματα μπροστά και μίλαγε με σταθερή-επικριτική φωνή. Φορούσε γκρι μακριά φούστα πλισέ, γκρι πανοφόρι, μαύρες μπότες, είχε κοντά μαλλιά και η πλάτη της ήταν υπερβολικά ίσια. Δεν είχε το “στήσιμο” γυναίκας που χορεύει... είχε το στήσιμο της ... “παλιάς σχολής ... ο μικρός ερχόταν από πίσω της και κοίταγε φανερά απογοητευμένος κάτω. “Σίγα να μην κάνεις ό,τι θες. Ορίστε μας! Αν κάνεις από τώρα ό,τι θες. Περπάτα.” Δεν γύρισε καν, να δει αν όντως ο μικρός την ακολουθούσε.
“Άλλο ένα δυστυχισμένο παιδί”. Έτσι σκέφτηκα έτσι ένιωσα. Δεν το λέω για τη φάση.. για να γράψω κάτι τρομερό η Blogger.. Μόνο να έβλεπες την γυναίκα θα καταλάβαινες. Μόνο να έβλεπες το παιδί.. μόνο να άκουγες τη φωνή της. ΠΑΝΤΑ θα βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα, πάντα θα κρίνουμε από την εικόνα, πάντα... κλπ κλπ


Ήθελα πολύ να έχω την μηχανή μου να τραβήξω τον τύπο που τηλεφωνούσε συνεχώς και μάθαινε τις σεξουαλικές επιδόσεις των φίλων του και χαιρόταν με τη χαρά τους και λυπόταν με την λύπη τους! Που τους έκλεινε εκδρομούλες για τις παράνομες συνευρέσεις τους με τις παρτενέρ τους.

Ήθελα πολύ να έχω την μηχανή μου να τραβήξω την πρώτη έκφραση που είχαν όλοι όσοι πλησίαζαν και νόμιζαν πως είχαν χαθεί...

Ευτυχώς που δεν είχα την μηχανή μου όταν πέρασε μια γυναίκα που ούρλιαζε στο τηλέφωνο... ανάμεσα στις βρισιές της ξεχώρισαν οι λέξεις: παιδί, aids, παρατήστε με ......


7 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Καταρχήν καλημέρα σας! Με στενοχώρησε ανάρτησή σου, γιατί έκανα άσχημες εικόνες και ειδικά όταν έχει να κάνει με παιδιά, θλίβομαι ακόμα περισσότερο! Αλλά και πάλι θα την πετάξω την κοτσάνα η ξανθιά και θα την κάνω γελοία την θλιβερή στιγμή! Την πρώτη φορά που είπες να έχεις την μηχανή σου να τραβήξεις την γιαγιά, εγώ καταλαβα κανονική μηχανή, βουμ-βουμ, μεγάλη, χιλιάρα, πώς το λένε! Νόμιζα ότι ήθελα να την τραβήξεις, δηλαδή να την παρασύρεις με τη μηχανή σου!!!! Ούτε που πήγε το μυαλό μου σε φωτογραφική μηχανή! Μετά κατάλαβα!!! Αλλά μεχρι να καταλάβω νόμιζα ότι ήσουν η μανιακή δολοφόνος με τη μηχανή!!!!αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαα

JoaN είπε...

Emamanouela, καλημέρα! Γέλασα για άλλη μια φορά με το σχόλιό σου... μήπως, λέω εγώ, μήπως βιάζεσαι όποτε ξεφυλλλλίζεις μπλογκς και γι αυτό σε μπερδεύουν διάφορα; Μα σε ποια δουλεια είσαι και δεν σ αφήνουν με την ηρεμία σου να χαζεύεις;? :P

αλλιώς...είσαι στην κατηγορία "χέεελλλουυυ μα είσαι απέναντι"

---- ενναλλακτική απάντηση----
Ναι! καλά κατάλαβες απ την αρχήηη! Μεταφορά ήταν. Κάνω κ μεταφορές (εκτελούνται μεταφοραί!) με τη μηχανή βεβαίως βεβαίως. Βάλε εφημερίδα στο πάτωμα μη τα κάνουμε χάλια με τα αίματα. Ευχαριστώωω!

Emmanouela είπε...

Συγνώμη, εγώ σου λέω ότι θλίβομαι κι εσύ γελάς?? Είσαι πίου-πίου??

Τώρα, αυτή την κατηγορία που λες με το χέλλλλοοουουου, δεν το κατάλαβα, αλλά εγώ πάντα βρίσκω κάτι που να μην καταλαβαίνω στις αναρτήσεις σου! Ναι, καλά κατάλαβες! Μια χαρά με αφήνουν εδώ να χαζεύω και να κάνω μπλογκότσαρκες, αλλά με τις δικές σου αναρτήσεις πάντα γεμίζω ερωτηματικά! Είσαι λίγο μυστήρια βρε αδερφάκι μου και σχώρα με δηλαδή που στο λέω, αλλά κι εγώ μια απλή ξανθιά είμαι, πώς να τα καταλάβω όλα αυτά τα αινιγματικά σου??

Παρόλα αυτά πάντα γουστάρω να σε διαβάζω, αλλά δεν ξέρω ακόμα το γιατί!
Α, και σιγά τα αίματα!!!!!!!

JoaN είπε...

Αγαπητή Εμμανουέλα, σου γράφω από το πλοίο. Σε λίγο σαλπάρπάρουμε και δεν ξέρω πότε θα πιάσουμε ξανά λιμάνι. Εδώ λένε πως όλοι θα σκυλοπνιγούμε, όμως αυτό δεν με πειράζει. Κάθε φορά έτσι λένε, να ξέρεις... να μην ακούς κανένα, κάποτε θα τα γυρίζουν σε ταινίες και θα τα βλέπουν τρώγοντας ποπ κορν. Θα μιλάνε για σπάσιμο ταμείων,ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχουν κάποιοι που θα μιλάνε για σπάσιμο νεύρων. Έτσι είναι πάντα υπάρχουν δύο όψεις. Σ αφήνω τώρα γιατί πρέπει να καθαρίσω πατάτες. Ελπίζω να φτάσει το γράμμα μου μέσα στο 1859. Αντίο.

Σοβαρά τώρα, σ ευχαριστώ και εκτιμώ το γεγονός ότι με διαβάζεις τα αινιγματικά μου. Το μπλογκ για μένα λειτουργεί σαν σάκος του μποξ. Τα γράφω ξεσπάω και ηρεμώ. Επίτηδες είναι αινιγαμτικά, δεν είναι ανάγκη να τα καταλαβαίνουν κι άλλοι και να τους βαραίνω! Άρα, μια χαρά είμεθααααααααααααα! OBEP!
σιγά τις πόρτες!

Emmanouela είπε...

E, πες το ντε ότι είναι εξ'επίτηδες το ''αινιγαμτικά'' και σπάω το κεφάλι μου κάθε τόσο! Μπααα σε καλο σου!

Μη μου πεις ότι κι εσύ το ''σιγά τις πόρτες'' στα ταξί το διαβάζεις όπως το ''σιγά τα αίματα''?? Δηλαδή κάπως έτσι: ''Μμμμμ, σιγά τις πόρτες!!!''

Αντίο αγαπητή και καλή αντάμωση!!

kalo paidi alla... είπε...

Η δεύτερη φωτογραφία από τι είναι? Γκαζάκι? Η πρώτη είναι η πιο ωραία.
Όταν δεν τραβάς φωτογραφίες, τραβάς μυαλογραφίες. Το κακό είναι πως οι μυαλογραφίες ξεθωριάζουν γρήγορα συνήθως, γι αυτό τις αποτυπώνουμε σε βλογς. Η αποτύπωση βέβαια δεν είναι ακριβής και απλά μας δίνει μια αχνή ιδέα για το τι είχαμε τραβήξει που στο τέλος λέμε "ε ρε γαμοτο γιατί να μην είχα τη φωτογραφική μαζί μου?"

JoaN είπε...

axaxaxa! a na geia soy! Ayto akribws!