Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

Γκρινια φορ δε γκουντ

Ε λοιπόν δεν είναι κατάσταση αυτή. Αυτή κατάσταση δεν την λες. Την λες κάτι άλλο εκτός από κατάσταση. Κατάσταση: «παρακαλώ μην στέλνετε άλλα σμσ!» Το βρήκα τώρα μόλις πληκτρολόγησα την λέξη σμς… μου ήρθε! Αυτό είναι λέμε… όταν σου έρχεται news letter, η σπαμ μέηλ έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις να σταματήσεις να λαμβάνεις τέτοιου είδους μηνύματα.
Τι γίνεται όμως με τα σμσ? Δεν ζήτησα ποτέ και από κανένα να με ενημερώνει για τους διαγωνισμούς που κάνει η εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην οποία «ανήκω». Και πες ότι κάπου να υπάρχει, ξέρεις εκεί… στα αγαπημένα-διάσημα-φτωχά-πλην-τίμια ψηλά γράμματα. Θα πρέπει να υπάρχει τρόπος και η δυνατότητα επιλογής να σταματήσει να γίνεται αυτή η διαγωνισμο-ενημέρωση.
Θα κινήσω (η γερακίνα) διαδικασίες, να ξέρεις.

Και φυσικά έχω στο νου έναν άνθρωπο που μπορεί…:

Καλεί από το κινητό τηλέφωνο πληροφορίες: (χρέωση1,80)
-Ναι, γεια σας, θα ήθελα αυτό το νούμερο.
-210μπλαμπλπα.
-Ευχαριστώ.

Καλεί το νούμερο και δεν ισχύει πια. Καλεί ξανά τις υπηρεσίες καταλόγου…
-Ναι, σας ξαναπήρα και μου δώσατε νούμερο που δεν υπάρχει και χρεώθηκα ήδη 1,80 και τώρα είναι η δεύτερη φορά που σας παίρνω, άρα άλλο 1,80. Θέλω να μου δώσετε το σωστό νούμερο και να μην χρεώσετε αυτό το τηλεφώνημα.

Μπλα μπλα
Τελικά πέτυχε! Να μιλάμε…

7 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Ναι, πρέπει να μιλάμε και να μην καθόμαστε πια σαν τα όρνια να μας χρεώνουν ό,τι θέλουν! Αλλά φταίμε κι εμείς που έχουμε γίνει πιόνια του κεφαλαίου, ενός σάπιου συστήματος που θέλει μόνο να μας τα αρπάζει από παντού και με κάθε τρόπο!! Φτάνει πια, μην τους αφήνετε να μας ρουφάνε το αίμα! Γιατί είναι αχόρταγα βαμπίρ και συνεχώς ζητούν κι άλλο!
Αμαν, ξύπνησε η Αλέκα μέσα μου!!!!

stinky raccoon είπε...

Μη γκρινιάζεις μικρή μου... Κάνεις ρυτίδες! (και δεν θέλω κακές κουβέντες για το τιμημένο 11888 - πρώην 131... είμαστε όλοι μας παιδιά του)

Theios είπε...

Είμαι εξωτερικό και η ORIFLAME μου στέλνει κάθε μέρα μήνυμα "Να έρθεις με τις φίλες σου για σεμινάρια μακιγιάζ" κλπ κλπ.

Μια χαρά είμαι στο μακιγιάζ, δεν θέλω και ινστράξιονς. Ούτε την κρέμα σώματος με εκχυλίσματα από φλούδα πατάτας.

happypepper είπε...

γκρίνια;;;;;;;
εγώ έχω γκρίνια με την κωλόχωρα που ζούμε καθημερινά,
προτιμώ όμως να το ρίχνω έξω και να πηγαίνω για κάνα μπανάκι πού και πού.
Φιλάκια.

JoaN είπε...

Emmanouela, ! ευχαριστούμε για την κατάθεση. μείνετε συντονισμένη! :P

Stinky raccoon, οι ρυτίδες είναι δείγμα σοφίας, λένε οι κινέζοι! χο. (δεν ήταν το 11888, αλλά έχω και γι αυτό ράμμμματα για τη γούνα του. Άρα, όλοι θα ξέρετε ότι δεν σκάτε κ πολύ πολλές φορές για να δώσετε μια πληροφοριά...)

Theios, αχαχαχα μια χάρα είσαι και συ... Το πρόβλημα των καιρών μας... (πςςς)
για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ http://www.youtube.com/user/glamournessmygod#p/a/u/2/ml7rqGWUCaw
κΑΙ ΔΩ http://www.glamourness.gr/
ΧΟ ΧΟ ΧΟΟΟ

happypepper, καλά κάνεις, κάνε και για μένανε! το κολύμπι είναι η καλύτερη γυμνατσηκή σου λέει!!! :)

Μάριος ο Εσωτεριστής είπε...

Δηλαδή ευτυχώς που δεν έχω κινητό... :)

JoaN είπε...

Μάριε ευτυχώς ναι... γι αυτό και για πολλά! (γουέλ καμ!)