Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα με απ όλα

σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο ?-> από πού είναι αυτή η φράση;;;;



Πόσοοοο με ενοχλεί όταν με λένε «αγάπη μου», ενώ στην πραγματικότητα θα ήθελαν να πουν «#@$#Τα$^Υμωρή μαλακισμένη».


Πολύ. Είναι η σωστή απάντηση.


Είμαι μέσα στο λεωφορείο, το οποίο σταματάει έξω από το μετρό. ΟΛΟΣ ο κόσμος θέλει να κατέβει. Η διπλανή μου κι εγώ δεν βιαζόμαστε. Περνάνε όλοι οι βιαστικοί και κάποια στιγμή καταφέρνουμε και ‘μεις να πατήσουμε στον διάδρομο και να πάρουμε σειρά. Στο μεταξύ έχουν ανέβει ήδη, πολλές μεσόκοπες κυρίες, με περιττά κιλά, περιττές τσάντες και περιττή ταραχή. Μας κλείνουν την έξοδο και άρα μένουμε σταματημένες στο διάδρομο. Ε, μια περιττή κυρία την τσαντίσαμε: «Επιτέλους κατεβείτε!».

Είναι μια απ’ τις στιγμές που λες «δεν το άκουσα αυτό» «Δεν το ζω αυτό». Γυρίζω, την κοιτάω και με ακόμα πιο αργές κινήσεις, απ΄ όσο υπολόγιζα, κατεβαίνω. Θα μπορούσα να σταθώ εκεί και να κατέβω στην επόμενη στάση, για τη φάση… Αν της απαντούσα θα εκνευριζόμουν και γω. Επιπλέον, από την στιγμή που τη λέει τη φράση, είναι περιΤΤό να κάτσεις να της πεις οτιδήποτε. Άρα, τσάμπα ο εκνευρισμός.

Γιατί χρειάζεται να υπάρχει ανακοίνωση να μας πει πώς θα φερόμαστε: να περιμένετε να βγουν οι επιβάτες και μεταααα να μπείτε. Όσο ρηχά και να ‘ναι…Μπείτε!

Ξεκινούσα το ποστ για να σου πω που βρήκα ένα εισιτήριο πλοίου στην τσέπη μου και θυμήθηκα τι τέλεια που ήταν τα ταξίδια που έκανα τους προηγούμενους μήνες. Ξαπλωμένη σε παγκάκι στο κατάστρωμα, με το χτένισμα «νησί», με μουσική δυνατά στα αυτιά μου, αέρα που και που και με την χαρά του προορισμού και για το ΤΙ πρόκειται να γίνει εκεί…
Οχτώ ταξίδια με πλοίο…
Και να φανταστείς ότι ζαλίζομαι σε όλα τα μέσα μεταφοράς, ότι τα ολιγοήμερα ταξίδια τα θεωρούσα κούραση και άλλες πολλές εξυπνάδες…
(να θυμηθώ να ανεβάσω φώτος από τα συμπεράσματα που έβγαλα σ αυτά τα ταξίδια – δεν καταλαβαίνεις τι γράφω. Λογικό, δεν είναι ελληνικά αυτά!)

Όλη μέρα σήμερα μου είχε κολλήσει το … «Γιατιιιι μου φέρθηκεςς σαν να ‘μουναα αράπηςςς σαλαλαα» http://www.youtube.com/watch?v=JZfG9GVzlkE
ε και τώρα που γύρισα έκανα τη βόλτα στο youtube…

και μετά πήγα στα αλμυρά
http://www.youtube.com/watch?v=9LCJ8_uvELk

και μετά στην καταπληκτική Live εκτέλεση «το κομμωτριάκι» με την Μάρθα Φριντζήλα…
http://www.youtube.com/watch?v=dMrmcug7cTc «σου πάει και το κοντό σου πάει και το μακρύ,… φωνάζει η ρίζα φωνάζει…σαλαλα».

Ύστερα το σοβάρεψα…
http://www.youtube.com/watch?v=lv_XYVWXCIg&feature=related τόσα χρόνια πίσω γραμμένο το τραγούδι κι όμως επίκαιρο «Κατά Ιωάννη Μ» και έμεινα στον Μηλιώκα…
«να δεις που κάποτε θα μας πούνε και σαλαλα» (αγάπη μου) http://www.youtube.com/watch?v=WaAbYc3eDTE&feature=related .

Μετά πάλι, Μπουλά το αγαπημένο «Αλλάξανε τα γούστα σου» http://www.youtube.com/watch?v=bAuVwUvhTho&feature=related ακούς Βιτάλη, Σούκα και Ντουραν Νουράννν σααλαλα

Και κάπου ήρθε στο νου και ο Σπύρος Γραμμένος με τις «μοναχικές, παγωμένες πατούσες του ροζ πάνθηρα» http://www.youtube.com/watch?v=n0rbKDhFQ1c …περνάω φρίκη και ακούω Ρακιντζή, με την κιθάρα μου σου τραγουδώ Χατζή. Ακούω Πωλίνα και Αλέξια τα βράδια… σαλαλαλα

Και πολλά πολλά ακόμααα
http://www.youtube.com/watch?v=mYiuTxMiS20&feature=related
πάρ τον να σαι καλά και το βράδυ αγκαλιά να σου κάνει ντεκαπάζ το μουστάκιιι σαλαλα!

α και να ζητησήω συγνώμη σε αυτόν/η που μπήκε τσάμπα στο μπλογκ μ, ζητώντας "αμφισεξουαλικές ιστορίες".
ααα και σε αυτόν/ή που θέλει να μάθει "γιατί σφυρίζει το ψυγείο". Δεν ξέρω, εδώ δενξέρω να σφυρίζω εγώ, θα μάθω και το ψυγείο μου?! χο
+ (Wonderwall - Επιλογή: Ξενοφών Ραράκος

Universal -αυτή τη συλλογή έχω υπόψην μου...)


8 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Δεν θυμάμαι από που είναι η φράση, από διαφήμιση ίσως?!

Είναι ηλίθιο να σε φωνάζουν αγάπη μου όλοι οι άλλοι εκτός από την αγάπη σου!

Είναι βλαμμένοι και αγενείς όσοι ανεβαίνουν πριν κατέβεις και σου τη λένε κι από πάνω και εγώ πάντα τους φωνάζω μεσ στα αφτιά τους ''κατεβαίνουμε πρώταααα''

Φυσικά βαριέμαι να ακούσω τα τραγούδια, αλλά δεν μπορώ κι όλας, γιατί βρίσκομαι σε γραφείο!

Σε καμία περίπτωση δεν έψαχνα αμφιτέτοιες ιστορίες εδώ μέσα ουτε έχω απορία γιατί σφυρίζει το ψυγείο, ευτυχώς!!

JoaN είπε...

γιατί είμαι σίγουρη ότι όλα αυτά τα είπες με μιααα ανάσααα σαλαλα ? :P

Emmanouela είπε...

Eμένα ρωτάς γιατί είσαι σίγουρη? Που να ξέρω?!

Όλα καλά αλλά το σουβλάκι με απ'όλα που μας έταξες που είναι??

JoaN είπε...

εεεε όλα κι όλα! Δεν έταξα τίποτα! Αν θα θέλαμε με το ζόρι να δώσουμε εξήγηση για τον τίτλο θα ήταν "Ένα ποστ με απ όλα" :P

Άντε μαγείρεψε τίποτα και μόνη σου, μην τα περιμένεις από μένα :p xoxoxo

kalo paidi alla... είπε...

"Μη βάλεις παιδί στη μηχανή και θείτσα στο λεωφορείο" που λέει και ο σοφός λαός.
Επίσης το γνωστό δημοτικό τραγούδι λέει πάλι:
Οχτω ταξίδια με ένα πλοιο
γιατί σφυρίζει το ψυγείο?

Stepas είπε...

Το μπλογκ σου, ως γνωστόν, είναι στην κατηγορία "γράφει-αυτά-που-σκέφτομαι".

Δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα σχετικά με το άκρως ενοχλητικό φαινόμενο να ανεβαίνουν στο λεωφ πριν κατέβουν αυτοί που είναι να κατέβουν. Τα είπες όλα! Να πω μόνο 2 ακόμη σούπερ εκνευριστικά πράγματα:

-Να κατεβαίνεις με το ασανσέρ και αυτός που είναι κάτω, ενώ ξέρει ότι είναι άνθρωπος μέσα, να ανοίγει την πόρτα πριν προλάβεις εσύ και να μπαίνει κ μέσα! (καλά αυτό παίζει να συμβαίνει μόνο στη δική μου τρελοπολυκατοικία)

-Να ξαπλώνει ο άλλος πάνω στο "σωλήνα" του μετρό που είναι για να στηριζόμαστε οι όρθιοι. Θέλω να βαρέσω έναν τέτοιο μια φορά.

JoaN είπε...

kalo paidi alla..., έσυ με το Σοφό Λαό είστε ένα βλέπω. A, ξέχασες το σαλαλα στο τέλος του τραγουδιού. Όλο το κομμάτι πού μπορώ να το βρω;

StepaS, Τώρα γιατί νομίζω ότι τα περισταστικά που περιγράφεις τα έχεις ξαναγράψει με σχόλιο εδώ πάλι;?!Deja vu... Και επίσης αυτό που αράζουν εκεί που ο άλλος θέλει να πιαστεί είναι ΄άκρως εκενυριστικό. Ακόμα πιο εκνευριστικό είναι όταν έχεις ΗΔΗ το χέρι σου εκει και ο άλλος στο πιέζει απόπάνω, χωρίς να ασχοληθεί για τίποτα!#ΡΦ$%Ψ%Φ%ΗΡ#Γ

Stepas είπε...

Τώρα που το σκέφτομαι, παίζει να'χεις και δίκιο. Μια ζωή, όλο επαναλαμβάνομαι...
:-))