Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010

'Πιάσε Μελωδία'

Και περίμενα. Και ήταν και καλοκαίρι με αλλαγμένο πρόγραμμα και περίμενα. Και δεν είχα τρόπο να ενημερωθώ και περίμενα. (τραγουδώνταςςςς σαλαλαα)

Και γύρισα, όλα άνω κάτω. Λίγα λόγια με το ζόρι κι εγώ σφουγγάρι, μπας και φτιάξω το παζλ. Θέλησα να μάθω: το site του σταθμού δεν αναφέρει τίποτα(θα μου πεις γιατί δεν πήρες τηλέφωνο, αυτό είναι μια άλλη τεράστια κουβέντα, που την κάνουμε όποτε θες), οπότε πάμε στο e-tetradio…

http://www.e-tetradio.gr/ar3677el_poioifeygoynapotonmelwdia992kaipoioimenoyntoneoprogramma.html
Ποιοι απολύονται:
Διονυσία Μπάκα (αύριο το πρωί θα κάνει την τελευταία της εκπομπή, 7 με 9 το πρωί, μετά από 18 χρόνια και 2 μήνες - μία ολόκληρη ζωή), Τασούλα Επτακοίλη, Χρήστος Κορτσέλης, Γιάννης Λαλαούνης, Κώστας Θωμαϊδης, Βιβή Παπαστάθη, Βασίλης Κριμπάς.
ο καινούργιο πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

7-10 Άντρη Βασιλειάδου
10-13 Σοφία Φατούρου
13-16 Δημήτρης Βραχνός
16-19 Χρήστος Παπαμιχάλης
19-22 Ξενοφώντας Ραράκος
22-01 Όλγα Λασκαράτου
-------------------------------------------
και στις τρύπες και τα σουκου ? Δεν ξέρουμε? Playlist?

Άργησα να γράψω κάτι γι αυτές τις αλλαγές στον Μελωδία. Ήθελα να καταλάβω τι θα γίνει και αν αυτό που θα γίνει μ αρέσει ή όχι. Και πάλι είναι νωρίς.
Πάντως, πάντα υπάρχουν τα δεδομένα:
Είμαι η Ιωάννα και λατρεύω το ραδιόφωνο. Εδώ πάει μια παράγραφος, το λιγότερο, για το πόσο μαγικό είναι αυτό το μέσο και τα σχετικά.
Είμαι η Ιωάννα και στο αίμα στις φλέβες στα κύτταρά μου, κυλάει ο Μελωδία. (δεν πείθω με την επιλογή των λέξεων; Χο)
Είμαι η Ιωάννα και ακούω ραδιόφωνο όσο είμαι σπίτι. Πολλές φορές περνάνε μήνες μέχρι να ακούσω έναν δίσκο που έχω αγοράσει, γιατί πάντα επιλέγω να ακούσω ραδιόφωνο.
Είμαι η Ιωάννα και άκουγα (εέεεσεενα άκουγαασαλαλα)/ακούω Μελωδία για τους παραγωγούς πρωτίστως.
Είμαι η Ιωάννα και δυναμώνω την ένταση όταν μιλάει ο παραγωγός και χαμηλώνω στα τραγούδια.
Είμαι η Ιωάννα και αν δεν υπάρχει παραγωγός, προτιμώ να ακούω τις δικές μου μουσικές επιλογές.
Είμαι η Ιωάννα και πήγα (όπως και πολλοί ακόμα ακροατές) και στο studio του Μελωδία, μετά από έναν διαγωνισμό μια μουσική συλλογή για το καλοκαίρι. (θα θυμάσαι τα παρασκευιάτικα δίωρα με Οδυσσέα και Όλγα κάπου το 2003)
Είμαι η Ιωάννα και ήμουν «εκεί» όταν έφυγαν/ απολύθηκαν και άλλοι παραγωγοί παλαιοτέρα απ τον Μελωδία. Και εξακολουθούν να μου λείπουν.
Είμαι η Ιωάννα και άκουσα την τελευταία εκπομπή της Τασούλας Επτακοίλη στον Μελωδία. [της Τασούλας μας, γιατί για μένα δεν είναι απλά παραγωγοί, είναι σαν να είναι δικοί μου άνθρωποι (ήταν όλη μέρα σπίτι μου!). Που όπως είπε ότι όλα αυτά τα χρόνια έζησε διάφορα και (της) συνέβησαν διάφορα, έτσι και σε μας (το κοινό) και σε μένα. Τα κατάφερε με λύγισε.- είπε ακόμα ότι αρκετοί έγραψαν ότι θα έφευγε χωρίς να έχει ενημερωθεί η ίδια. Και αυτό θα γινόταν και θα εξακολουθεί να γίνεται, αν ο σταθμός δεν βγάλει μια επίσημη ανακοίνωση για το πώς έχουν τώρα τα πράγματα. Δεν ξέρω αν πρέπει. Αν έχει υποχρέωση. Συναισθηματικά και απέναντι σε όλους τους ακροατές νομίζω θα ήταν ευγενικό. Δεν μιλάω για εξηγήσεις, μιλάω για ανακοίνωση «θα γίνει έτσι κι έτσι» τεσπα κι αυτό λίγη σημασία έχει. ]
Είμαι η Ιωάννα και νιώθω ότι το στίγμα σταθμού του αλλάζει, θα δεχόμουν τις όποιες αλλαγές (ή θα τις αντιμετώπιζα πολύ πιο θετικά) αν άλλαζε όνομα!
Εσένα σου αρέσουν οι καλές εμμονές στους ανθρώπους;;; (δεν ανοίγω καν αυτό το κεφάλαιο, αυτό κι αν είναι νωρίς... αλλά περιμένω να δω κάτι καλύτερο...περιμένω)

Φυσικά και ακραία πράγματα τα παραπάνω, φυσικά και ΔΕΝ είμαι αντικειμενική. Λέω κάπου εδώ να σταματήσω, αλλιώς θα συνεχίσω να γράφω…
Ας διαβάσω τώρα τις απόψεις του φίλου stepa εδώ κ εδώ !

θέλω τη μέρα που θα φύγεις απ το πρωί να μου γελάς... σαλαλαλα (αν και δεν συμφωνούσα μ αυτο!)

5 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

ότι αγαπάω εγώ παεθάινει, ότι αγαπάω εξαϋλώνεται σλόγκαν διαφημιστικό και σώνεται κλπ κλπ..
Σε όλους μας συμβαίνει για διαφορετικά πράγματα αλλά το συνάισθημα είναι μάλλον το ίδιο :(
Και γι αυτό φταίνε οι εμμονές μας.
Αλλά ζωή χωρίς εμμονές
κρύα πίτσα ζεστός φραπές

Stepas είπε...

κλαψ λυγμ κλαψ λυγμ

Πάει ο Μελωδίας μας, πάει...

"Είμαι η Ιωάννα και ακούω ραδιόφωνο όσο είμαι σπίτι. Πολλές φορές περνάνε μήνες μέχρι να ακούσω έναν δίσκο που έχω αγοράσει, γιατί πάντα επιλέγω να ακούσω ραδιόφωνο.
Είμαι η Ιωάννα και άκουγα (εέεεσεενα άκουγαασαλαλα)/ακούω Μελωδία για τους παραγωγούς πρωτίστως.
Είμαι η Ιωάννα και δυναμώνω την ένταση όταν μιλάει ο παραγωγός και χαμηλώνω στα τραγούδια."

Α ώστε δεν είμαι ο μόνος που κάνει τα παραπάνω... Ωραία!

"και στις τρύπες και τα σουκου ? Δεν ξέρουμε? Playlist?" -> Δυστυχώς ναι...

Δύο απόπειρες έκανα (τρομάρα μου!) και δεν κατάφερα να πω ούτε το 1% όσων ένιωθα.
Ενώ εσύ... Έχεις ένα τρόπο να τα γράφεις... αχχ! Προσυπογράφω μέχρι τελείας!

κλαψ λυγμ κλαψ λυγμ
:-(

JoaN είπε...

kalo paidi alla..., σιγουρα :P

stepa, εκεί στο τέλος με τα ποσοστά διαφωνούμε, αλλά οκ. Και δεν μου βγαινει το κλαψ λιγμ τόσο. Νίωθω ότι πρέπει να μην χαλάσει αυτό που ήταν και όσοι έφυγαν, είμαι σίγουρη ότι θα τους βρούμε κάπου ξανά!!!

zVyk είπε...

Ξέρει ο Χρήστος, ξέρει...
Μετά από 18 χρόνια... σκέψου.

JoaN είπε...

αχ και η Θεία Όλγα επίσης! :(