Πέμπτη, 5 Αυγούστου 2010

Έφη άλτις (2)

Πρώτο μέρος εδώ ΣΚΛΟΥΤΣ

Με ειδοποίησαν τελευταία στιγμή. Τώρα, είπαν, το αποφάσισε. Θα έρθει σε μένα να του ανοίξω το κουτί.

Συνήθως έτσι γίνεται. Πρέπει να βάλω τα δυνατά μου. Μου το δήλωσαν ξεκάθαρα.
Πρέπει να μην κάνω τίποτα, όπως πάντα. Να είμαι, απλά, εκεί. Χρειάζονταν, κάθε φορά να είμαι απλά εκεί. Θα έβαζαν και ψεύτικη κούκλα στη θέση μου, αλλά έτσι θα έφτανε πολύ πιο μετά και με πολύ περισσότερο κόπο, στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι, θα έρθει σε μένα να του ανοίξω το κουτί.

Κάθε φορά που έρχονται και νομίζουν ότι θα ανοίξω εγώ το κουτί, γελάω. Φέρνω στο νου μου το πρόσωπό τους όταν έρχονται και όταν τελικά ανοίγει το κουτί.

Το δωμάτιο σκοτεινό και την πόρτα μισάνοιχτη. Πρέπει να είναι όπως τα θέλει. Δικό του είναι.

Το πρόσωπο να μην το έχει ξαναδεί, αλλά να έχει μιλήσει μαζί του. Όπως τα θέλει. Εκείνος βάζει τους κανόνες.


Ήρθε.


Λίγο αγχωμένος, με κοιτάζει γιατί κάτι του θυμίζω, ενώ δεν του θυμίζω.
«Γεια σας ήρθα για να μου ανοίξετε αυτό το κουτί!»

Του κάνω νόημα να μου το δώσει.
Είχε έρθει η ώρα, πιέστηκε περισσότερο. Τρέμει. Στην προσπάθειά του να το βγάλει από την τσέπη του, του πέφτει κάτω.

Αυτό ήταν. Το κουτί άνοιξε.
Δεν χρειάζομαι άλλο. Εξαφανίστηκα.

Μ Ε Ρ Ο Σ 3 ΕΔΩ

Μέρος 4ο εδώ

12 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

εξαφανίστηκεεες? και τι θα κάνω εγώ τώραα?

Emmanouela είπε...

Καλέ, πάτε καλα? Τι ειν' αυτά? Πείτε καλέ τι έχει μέσα το έρμο το κουτί!!!
Λυπάμαι που γνωριζόμαστε κάτω από αυτές τις συνθήκες, αλλά έχω λαλήσει από την περιέργεια με το κουτί!...

JoaN είπε...

kalo paidi alla..., για να δούμε για να δούυυμεε...

Emmanouela, θες να μας πεις εσύ; Είναι στο χέρι σου...

Emmanouela είπε...

To χέρι μου να το αφήσεις ήσυχο, δεν αγγίζει ξένα κουτιά!! Να μου πείτε μετά ότι το'κλεψα?! Αππαπαπαπα!!!

Άντε,, περιμένωωω....

JoaN είπε...

αχαχαχα τον εφιάλτη του τύπου είχε έτσι κι αλλιώς και το θέμα του ήταν να τον αντιμετωπίσει/ανοίξει. Αυτό είναι μια εκδοχή...

Εμείς περιμένουμε από σένα μια άλλη εκδοχή :P

Emmanouela είπε...

Axα!!! Χχμμμμμ!!!
Καλά, το δέχομαι προς το παρόν! Άν έχω να προσθέσω κάτι άλλο θα επανέλθω!!!

kalo paidi alla... είπε...

ναι αλλά πώς τον αντιμετωπίζει? :Ρ

amalthia είπε...

το είπατε και το κάνατε!χαχαχαχα

JoaN είπε...

Emmanouela, να επανέλθεις δε σε φοβόμαστε xoxoxo :P

kalo paidi alla..., οεο?!

amalthia, έτσι είμαστε μεις: ό,τι λέμε το κάνουμε! χοχοχο




(μου ρθε κ ο διάλογος από ελληνική ταινία, ξαρχάκος, Βουτσάς: "Το πες και το κανες ε?" "Ναι το πα και το κανα ναι". (και τώρα μου ρθε άζμα δεληβοριά, αλλά οι συνειρμοί δεν σταματούν ποτέ θα μ πεις...)

happypepper είπε...

Μουρλό κ ωραίο.

proserpina είπε...

Έγραψα κάτι, αμα σας αρέσει το συνεχίζετε :)

JoaN είπε...

Μας αρέσειιι! Να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια....