Τρίτη, 27 Ιουλίου 2010

ΔΝΝΝΝΝΝννννΝνννΝν

Τα κλισέ των διακοπών («είχατε καλό ταξίδι;») είναι μια άλλη «αγαπημένη» κατηγορία κλισέ…
Πριν πας, παλιά τουλάχιστον, ο διάλογος πήγαινε κάπως έτσι:
-Τι κάνετε;
-Ε εδώ στον αγώνα
-Διακοπές πότε θα πάτε;
-Τότε
-Άντε ωραία. Πού;
-Μια βδομάδα στο χωρίο, άλλη μία στ άλλο χωριό και λέμε μήπως καταφέρουμε και καμιά βδομαδούλα σε κανένα νησάκι.

(αυτές οι κουβέντες γίνονταν λίγο μετά το Πάσχα, όσο μπαίναμε στους καλοκαιρινούς μήνες ο διάλογος εμπλουτιζόταν με τις εμπειρίες του καθενός στα διάφορα νησιά. Το πόσο λίγα λεφτά πλήρωσαν σε μια ταβέρνα και έφαγαν φρέσκο ψάρι κλππ κλπππ)

Επιστρέφεις από τις διακοπές και ΤΟ ΜΟΝΟ που συζητάει κανείς είναι αν μαύρισες ή όχι. Έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε ποιοι μας βρίσκουν μαυρισμένους και ποιοι όχι. Γιατί σκέφτηκα μια θεωρία, αλλά για να την στηρίξω θέλω πολλά παραδείγματα.
Άνω τελεία.

Η Ιωάννα και το μαύρισμα.
Στην μέχρι τώρα ζωή μου, δεν ασχολήθηκα ΠΟΤΕ να μαυρίσω. Έβαζα πάντα αντηλιακό με υψηλό δείκτη (και αντίχειρα οχοχο μπλιαχ) και όπου και να με έβαζες είτε σε σκιά είτε σε ήλιο καθόμανε! Τώρα στον ήλιο όχι με πολλή μεγάλη χαρά, ίσως με λίγα κιλά γκρίνια.
Παρ όλα αυτά, θες γιατί έκανα πολύ καιρό διακοπές, θες γιατί έπαιζα στην παραλία, πάντα μαύριζα. Οκ. Δεν έγινε και τίποτα. Ίσως τώρα να χαλάω πολύ φαιά ουσία με αυτό το θέμα, αλλά έχω νεύρα και γι αυτό έχω το μπλογκ.

Όταν λοιπόν, γνωριζόμαστε και έχουμε να πούμε πράγματα που να πάρει, με τρελαίνει κυρίως το ΥΦΟΣ όταν μου λες «Δεν μαύρισες καθόλου». Με ρωτάς αν θέλω; Μην βάλεις τα κλάματα, πέρασα καλά. Είμαι υγιείς και αυτό είναι που μετράει, μετά την πρόθεση! Η ατάκα αυτή την λες σαν να ισοδυναμεί με το «χάλια πέρασες».
Είναι μια από τις περιπτώσεις που έχω να απαντήσω πολλά διαφορετικά πράγματα, αλλά δεν ξέρω ποια «κατεύθυνση» να διαλέξω κι έτσι σκάω προκειμένου η φάση να κρατήσει λιγότερο από το:
-Δεν μαύρισες καθόλου.
-μμμμ.

Τώρα, στην περίπτωση που επιμείνει εκεί τότε… άστα χέστα. Γιατί να καταλάβω ότι «δεν μαύρισες» ή «μαύρισες» είναι η αμήχανη, αυτόματη καραμέλα, μέχρι να φέρουν τα νερά, μέχρι να βολευτεί στην καρέκλα κλπ. Όταν ξαναπεί την μαγική φράση κάνει τη θέση του/της χειρότερη!
Εκνευριστικό είναι επίσης το ύφος του/της που θα σου πει «βλέπω μαααύρισεεεςς».

Το χειρότερο απ όλα είναι ότι οι απόψεις διίστανται. Άλλοι θεωρούν ότι μαύρισες και άλλοι πάλι ακριβώς το αντίθετο. Κι εδώ έρχεται η θεωρία μου! Φέρε το κρατούμενο από τις παραπάνω παραγράφους, ένα χωρίζουμε αριστερά του διαιρετέου και λέμε…
πώς γίνεται ένα γεγονός που είναι ή άσπρο ή μαύρο να μπερδεύει τόσο πολύ τους αξιότιμους φίλους μας; Όταν τα μαλλιά και οι τρίχες των χεριών ξανθαίνουν και όταν υπάρχει διαφορά στο μαγιώ, τότε; Άσπρισες !!!
Επομένως, προτείνω να παρατηρήσεις κι εσύ αυτούς που σου λένε το Α και αυτούς που σου λένε το Β. Αυτοί που ροζίζουν ύστερα από ένα μήνα διακοπών, είναι εκείνοι που δεν σε βρίσκουν μαύρη/ο. Αυτοί που δεν ζορίζονται να μαυρίσουν, έχουν πιο καθαρό μάτι.

Για να μην θυμιθώ το άλλο: «α, έχει κλείσει ο λαιμός σου; Θα πέρασες καλά στις διακοπές…»
Όχι ρε φίλε δεν πέρασα. Δεν μπορούσα να μιλήσω. Πονούσα συνέχεια, ήμουν με αντιβίωση, δεν έπινα τον μισό καιρό. Στα μαγαζιά το βράδυ δεν με άκουγε κανείς και τις υπόλοιπες ώρες, αν πήγαινα να γελάσω με σταματούσαν γιατί έπιανα με υψηλή ενοχλητική συχνότητα.

Ο κόσμος έχει περίεργα διασκεδασόμετρα τελικώς…

Ο κόσμος είιινν ένα βουνόοοο, τα λόγια που πετούνεεε.
Αντιιλαλοουούνε στις πλαγιές, σε μας ξαναγυρνούνε.
Καλύτερααα να μην μιλάς, κακές αν κάνεις σκέψειςςς
Μα αν συλλογάαασαι όμορφααα
Είναι χρυσέεεες οι λεεεέξειςςς σαλαλαλα

9 σχόλια:

Stepas είπε...

Το τελευταίο καλοκαίρι που πήγα διακοπές (προ αμνημονεύτων, αλλά τεσπα):

θεία στο χωριό:

-Στεπα πήγες θάλασσα;
-Ναι, πήγα.
-Πού πήγες;
-Εκεί
-Α!Ωραίο το εκεί! (ΜΕ ύφος και μια ξινίλα και μια περιφρόνηση στη μούρη): Δεν μαύρισες καθόλου όμως ρε παιδί μου.
-Ε ναι μωρέ.
(η απάντησή μου δεν ικανοποιεί. Τώρα η θεία πρέπει να κάνει έρευνα του γιατί δεν μαύρισα με ύφος ανακριτή που υποψιάζεται ότι ο ύποπτος κάτι του κρύβει...)
- Τι, δεν έκανες μπάνια;
-Έκανα
-Αφού δεν μαύρισες.
-Ε μωρέ έκατσα λίγες μέρες και δεν μαυρίζω εύκολα, είναι το δέρμα μου έτσι και μπλα-μπλου-μπλε

Έχω να πω ότι τα λες άψογα και ότι έχω βαρεθεί να απολογούμαι μια ζωή γιατί δεν μαυρίζω πολύ και γιατί "είμαι σαν το γάλα" και γιατί με κοιτάνε όλοι και γελάνε και γιατί το λένε με κακία και ηλίθιο χαμόγελο κλπ κλπ κλπ Και τελικά ποιός θα ασχοληθεί με την ουσία ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (εν προκειμένω, πέρασε καλά ο άλλος ή όχι); Και πότε θα φύγει απ’τη μόδα το μαύρισμα-γκαγκάνιασμα να πάρουμε ρεβάνς εμείς (για μένα λέω) οι άσπροι;
:-))
Τέλος παραληρήματος.

Καλλιρρόη είπε...

συμφωνω και γω ΑΠΟΛΥΤΑ (ως ακομα μια ασπρη :P )

το πιο σπαστικο ειναι οτι πρεπει να παρω σοβαρο υφος (γιατι και ο μαυρισμενος/η που μου απευθυνε το λογο εχει κι αυτος σοβαρο/εμβροντητο υφος) και να ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ που δεν μπορω να καθομαι 700 ωρες στον ηλιο, να καιγομαι να ιδρωνω και να με πιανει πονοκεφαλος.

Δηλαδη κοινως για το οτι ειμαι παρακατιανη και μαλλον πρεπει να σκασω, γιατι δεν μου αξιζει να μιλαω αφου προφανως ΔΕΝ περασα καλο καλοκαιρι.

Αι σιχτιρ πια!

kalo paidi alla... είπε...

Χαχαχα τι μου θύμισες:
Πραγματικός διάλογος εν ώρα μουντιάλ:
Τι κάνετε;
-Ε εδώ στον αγώνα...Ιαπωνία-Καμερούν!
Κι εγώ δε μαυρίζω κοκκινίζω οπότε η κλισεδοφράση πάντα είναι: δε μαύρισες. Κι η απάντηση: δε μαυρίζω κοκκινίζω.
Επίσης άλλο κλισέ: Πόσα μπάνια έκανες? Δηλαδή αν του πεις έκανα 90 μπάνια στο Σκαραμαγκά σημαίνει πως πέρασες καλύτερα απ το αν έκανες 10 μπάνια στην Λευκάδα? (έτσι για να πούμε ένα τυχαίο παραδεισένιο μέρος...) ;)

Ανώνυμος είπε...

ελπιζω αν μολις γυρισες απο διακοπες να ξαναφυγεις. νικος απο αγκιστρα ματια εδω. δεν ειναι δυσκολο να σε πετυχω. εμφανιζεσαι μονο εσυ αν γκουγκλαρω το ονομα της μπαντας. χαιρετισμους στον αδερφο σου.

για το μαυρισμα τωρα.
μαζευτηκαμε ολοι απο την Αρεια Φυλη εδω μεσα βλεπω. ουτε γω μαυριζω. μαυριζα παλια αλλα με εφαγαν οι μπυρες και τα ουζα στα μαγαζια διπλα στην θαλασσα. μετα βαρεθηκε η μελανινη και δεν ξεμυταει ευκολα πια. ουτε μετα απο ενα μηνα διακοπες. ειπα ομως φετος να τα καταφερω να την ξαναβαλω σε λειτουργια. αλλα μαλλον δεν θα παω διακοπες οποτε καλες μπυρες παλι. οχι στην παραλια αυτην την φορα.

happypepper είπε...

Απλά ο κόσμος είναι βλαμμένος.
Πολύ βλαμμένος.

JoaN είπε...

Stepa, ακριβώς αυτό σαν να απολογούμαστε είτε είσαι άσπρος είτε μαύρος! (αυτή η πρόταση κολλλλάει και αλλού!χο) Καλά έκανες κ μας κατέθεσες τις δικιές σου μαρτυρικές στιγμές με τη θεία! (πού μένει να της στείλω λελουδικά? :P)

Καλλιρρόη, δώωωωσεεε!Μέχρι στιγμής σημειώνω εγώ δύο άσπρους...

kalo paidi alla..., αχαχα τι? :P
α βλακεία. Αυτό το έκαναν και διαφήμιση.
Αυτ'ο το τραγικό να μετράνε μπάνια?!
ΛΕς και είμαστε άλλης ηλικίας και ΠΡΕΠΕΙ να μας τα γράψει το ΙΚΑ...
Λευκάδα? Πες μου κάτι, εκεί θέλει και διαβατήριο? Είναι το μέρος όπου οι άνθρωποι έχουν τελείως διαφορετική άποψη για το τι είναι νησί, τι είναι ωραίο και άλλα πολλά. Αυτοί, έχουν πολλά κοινά με τους κατοίκους της Χαλκιδικής. Σκέφτονται ν αλλάξουν το ανέκδοτο που τελειώνει με το "σαν τη Χαλκιδική δεν είναι" με το "Σαν τη Λευκάδα δεν είναι!".


Anonyme Νικο!
αχαχαχα φαντάζομαι να γκοογκλάρεις κάθε τρεις μήνες το όνομα της μπάντας και με απογοήτευση να βλέπεις νέες αναρτήσεις μεν, αλλά απο μένα. αχαχαχα

Όντως μαζευτίκατε όλοι από την Αρεια Φυλή!!! Όπως τα εξηγείς τα πράγματα δικαιολογείται η μελανίνη που βαρέθηκε και πήγε σ άλλα μέρη!

Άντε άντε αφήστε τις παραλίες και κάντε κανένα Live! (στο myspace είδα ότι το ghost House ψάχνει μπάντες για Σεπτ- Οκτ) Να έχουμε να γράφουμε! χοχοχο :)


happypepper, χμμμ δεν μου πάει να το πω αυτό. Όταν βρω άλλη λέξη που να μου κάνει καλύτερα θα ενημερώσω!

R@miAnNa είπε...

συμφωνω πολύ με αυτα που λετε...ειμαι ομοιπαθης...δεν μαυριζω ευκολα και εγω αλλα δεν θελω και να καθισω και στο ηλιο...εχω και ακομα καλυτερο:1ο μπάνιο και όλες στην παρεα μου λεγαν πω πω αισθανομαι πολυ ασπρη σα το γαλα ειμαι...τοσο κακο ηταν δηλ?αφου το πρωτο μπανιο ηταν..

Ανώνυμος είπε...

thnx και καλες διακοπες. "ετυχε" στις 30/7 κι επαιζαν κατι φιλοι, πηγα να τους δω κι εκλεισα για 30 σεπτεμβρη. ναι στο ghost house. ναι ο νικος απο αγκιστρα ματια. κοιτα να μαυρισεις.

JoaN είπε...

R@miAnNa, και συ σαν το γάλα?! Σαν πολλοί μαζευτήκατε χοχοχο Του χρόνου συνασπιζόμαστε και κάνουμε τους ηλιοκαμμένους να νιώσουν περίεργα!

Νίκο, τέλειααα! (το τελευταίο έστω ότι δεν το είδα :P )