Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

Και μυαλό δεν βάλαμε

Και μυαλό δεν βάλαμε. Και έγνεθε και κένταγε η κόρη το μαντήλι. Και Γιάννη μου το μαντήλι σου. Γιάννη. ΤΙ το χεις λερωμένο; Και τα ρούχα που δεν έμαθα να πλένω, τα βάζω στην σακούλα και τα δίνω. Ε δεν θέλω να μάθω ποτέ. Δεν πήγα κι άπλωσα τα ρούχα στην ταράτσα.

Αυτές τις μέρες διάβασα τι έγραφα τους προηγούμενους Ιούνιους , Παντελάκη μου.
Γενικώς έχω την αίσθηση ότι επαναλαμβάνομαι διαρκώς, αλλά το καλό είναι ότι δεν έχω κανένα/ καμιά αναγνώστη/τρια που να έχει διαβάσει όλους τους Ιούνιους για να το καταλάβει.

Υγεία πάνω απ όλα.

Δε βαριέσαι; Πολύ. Κι εσύ κ όλοι μας


Ας πούμε και μεις τις βλακείες των καιρών… (γιατί αλλιώς δεν θα παλέψουμε)

1] Την προπροηγούμενη εβδομάδα είδα μια καμένη ταινία (μάλλον μακάρι να ήταν απλά καμένη). Μόνο τρέιλερ να δεις και είσαι οκ. Δεν χρειαζόταν πιο πολύ τελικά. Απλά να… η αγάπη μου για τον Τζαμιέν με τύφλωσε…. Κλιτς


Η ταινία άρχιζε με αυτό το κομμάτι
In the year 2525
ΣΚΛΟΥΤΣ

Το οποίο όπως ψάξαμε και είδαμε αργότερα, ΔΝ είναι γραμμένο για την ταινία. Είναι πολύ παλαιότερο και ότι αυτοί οι τύποι έκαναν αυτή την επιτυχία και εξαφανίστηκαν.
Φυσικά είναι το κομμάτι του τσακίρ κεφιού πια…
Και μετά από μια εβδομάδα γίνομαι 25.

Τυχαίο;
ΔΝ νομίζω!


2] 2+3+6+1+9+8+5= 34-> 3+4 = 7
σε έναν αγώνα Παναθηναϊκού- Ολυμπιακού θα υποστηρίξω τον Ολυμπιακό.

Τυχαίο;
ΔΝ νομίζω!

και πάμε για τρίτο αφού... μυαλό δεν βάλαμε

4 σχόλια:

Σούλα Φρίκη είπε...

καλέ είχε γίνει διάσημο αυτό το σονγκ από τους πρωτο-ερμηνευτές του γιατί πριν 15 χρόνια το είχε μες το cd δώρο του dixan-αυτό και όλες τις ξένες χιτ σεβεντίλες κι όλα τα παιδάκια το παίρναμε και τ ακούγαμε. και τότε. τότε στα σέβεντιζ δλδ. το χανε κάνει κι οι olympians ή κάποιοι τέτοιοι παραπλήσιοι Πως θα ειιιιν' η ζωή, η ζωή /για όσους θε να ζούνε την εποχή,/ που θα γίνει πια η Γη / δυόμισυ χιλιάδων ετών ουόουόοο

JoaN είπε...

Και ήμουν στο μετρό και είδα κ το προϊόν που έγραψες και να σου πω...: Φτάνει πια με τις βρωμιές που δεν φαίνονται :P

καλέ σου λέω το ήξερε όλο μου το σόι... όλα τα λόγια και χορευτικές κινήσεις απίθανες! Δηλ, έζησαν την εποχή που αυτό ήταν χιτ!

Πάω να βρω την συλλογή που λες, θα την έχω...

ιν δε γιαρρρ 255 2555ββββ σαλαλαλα

kalo paidi alla... είπε...

Το ότι η ζωή μας κάνει κύκλους είναι γνωστό. Το 2525τράγουδο είναι πάλι γνωστό.
Το 2525->25*25->625->6+2+5=13 σημαίνει ότι πρέπει να υποστηρίξεις Παναθηναϊκο!

JoaN είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=vBPzWwzZ_Ls
μια σβούυυρα είμαι και γυρίζωω, χωρίςς κανένανεεε σκοπόοοο σαλαλαλα
(δεν σχολιάζω τα υπόλοιπα.Ε!)