Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

Η Ιωάννα, το Polymer clay και άλλες ιστορίες

Ώρες χαράς και δημιουργίας στα παιδικά μου χρόνια. Που λες φορούσα δυο παλτά. Το ένα καλά τα άλλο ριχτά και είπα να πάρω μια ψαρόβαρκα, να παω στο όμορφο νησί, η μάνα σου, εγώ κι εσύ. Και πήρα.
Πήρα πολυμερικό πυλο. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή έπαιζα μ αυτό, ένα το κρατούμενο. Είδα πρόσφατα στο youtube και σε blogs τεχνικές φαινομενικά εύκολες και είπα ΤΟ ΧΩ.

Σκατά στη μούρη μου για ακόμα μια φορά, μιας και την πάτησα σαν πρωτάρα. Είναι σα να σου λέω, ότι βλέποντας Bob Ross στην Ετ3, ότι πίστεψα ότι και για μια στιγμή ότι θα μπορέσω να ζωγραφίσω έτσι. Να το θέσω κι αλλιώτικα: καθόλου έτοιμος ο Φόντας.

Καλά να τα πάθω, απ τη μια αλλά απ την άλλη χάρηκα που έπλασα κουλουράκια με τα δυο χεράκια και τώρα πονάω που γράφω.
Θα πάρω τα πράγματα από την αρχή. (κλισέ)
Ήταν πρωί του Αυγούστου (μιας και το έφερα η κουβέντα από τον Μάρτιο νιώθω ότι ξύπνησα τον Αύγουστο….!)

Οκ. Κάνω μια τελευταία προσπάθεια να γράφω απλά, ωραία και κατανοητά πΡαΜαΤα.

1.Δες την τεχνική που πήγα να κάνω.
Κλουτς

2. Δες τι έκανα
Είδα ότι στο μπαστούνι η άσπρη γραμμή δεν ήταν ίσια καιμοναδική... και το έκοψα...

3. Δες τι βρήκα στην πορεία… και χάρηκα.


4. Αλλά υπολόγιζα χωρίς τον φούρνο. Σκούρυναν όλα. Και το κίτρινο που ήταν άλλη μάρκα εξαφανίστηκε…


5. Πού ήταν το κίτρινο χθες μεταξύ 5 και 7???? Οεο???????

6. έπεσε μέσα στη γυάλα???

7. Θα μπεις να το βγάλεις???

8. Φοβάμαι μη βραχείς!Μήπως πήγε κι άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα?! χμμμ

9. και του χρόνου σαν πλανόδια με πάγκο στο νησί.


10. ααχαχαχα … στη μούρη μας!

7 σχόλια:

Σούλα Φρίκη είπε...

που θα στήσεις τον πάγκο;

JoaN είπε...

Τι αγοράζεις? ή έχεις να προτείνεις?!

it is είπε...

Ταλεντάρα! :p

Εγώ με τις χειροτεχνείες και τη ζωγραφική είμαι χειρότερος και από τον γιο του χειρότερου... :p

kalo paidi alla... είπε...

Ετσι όπως τα βλέπω να έχουν βγει απ το φούρνο τα φαντάζομαι σαν να ήταν κουλουράκια σε διάφορες απίθανες γεύσεις..πωπω θα τα τσάκιζαααα!!!

JoaN είπε...

IT IS, αχαχαχα πέρασε έξω, που ήρθες κ μέσα στο ίδιο μου το μπλογκ να μας κοροϊδέψεις. Άντε μη σε βάλω να τ αγοράσεις κ να τα φοράς όλα όσα έχω κάνει. xoxoxo

kalo paidi alla..., 1:07.. εκείνη την ώρα εκείνα τα λόγια! και μια τζατζίκι στο 5εεεε! :P

it is είπε...

Το βλέπεις πως είσαι αρνητική, κακεντρεχής και προκατειλημένη? ε? Εγώ δεν το είπα ειρωνικά! Αντιθέτως! Σε θαυμάζω, γιατί εγώ αν προσπαθούσα το ίδιο πράγμα θα νόμιζες πως τα έπλασα με τα πόδια...

Αλλά αμέσως να με κατακρίνεις και να με πληγώσεις!

Τίποτα... έχω καταλήξει πλέον στα συμπεράσματά μου... Δε σου αξίζω κυρία μου! αχαχαχχαχαχχα

Α, ναι... περιμένω να μου πεις που να σου στείλω τη φωτό μετά την επεξεργασία από ΝΑΣΑ ΜΙΤ και Χάρβαρντ... :p

JoaN είπε...

it is, (τρεμάμενο χειλάκι, βουρκωμένο ματάκι) τόσες αλήθειες σε μια παράγραφο, ομολογώ πως δεν ξέρω αν θα τις αντέξω. Και αν νικήσεις κι άμα χάσω να φοβάσαι δεν θα το ξεπεράσω σαλαλα
Φωτογραφία οκ,όπως και το πριντ σκριν που ανέβασα ειναι οκ. Άρα, δεν φταίει ο κακομοιρο μπλόγκερ που πήγα πάλι να βιαστώ και να κατηγορήσω κλπ.

Αλλά τι τα θες, έτσι είμαι εγώ. χοχοχο