Παρασκευή, 16 Απριλίου 2010

Ε δεν που τελικά


Ήταν μια ταμπέλα στο νησί που έγραφε "Έκφραση" ε και να... το πρώτο πράμμμμμα που μου ρθε ήταν αυτό... :D

------------------------------------------------------------------
-Παρακαλώ;
-Ναι, γεια σας μπλα μπλπο ςοιπθσυη87ςβ6ζννν πππ ππππ οιξσχυχσππππ ιξιοαθξζππππ χοσξχοξσχ εταιρία κινητής τηλεφωνίας λκξσοθιθ κλξηδξκηδκςηδ πππ κξδκλξψ δκψξδππππ οσξδςξδοςξδοςπππππππ ξλκξδκλςξδ ςοδπππ δξκοσδοςιδ πππ κδοςκδςοδ πππ κδοκδςπδςπππ κδπςδςκδπςδκςπππζακνζαξηαππππ ?
(το μόνο που κατάλαβα ήταν το όνομα της εταιριάς μιας και ήταν στα αγγλικά και δεν είχε μέσα το γράμμα π. Αλλιώς δεν καταλάβαινα τι έλεγε και είπα να μην τα σκέφτομαι μόνο, αλλά και να τα λέω οπότε…)
-Ευχαριστώ πολύ δεν ενδιαφέρομαι, αλλά να ξέρετε ότι με μεγάλη δυσκολία καταλαβαίνω τι λέτε.
-αχα, μάλιστα. Γιατί κάνει διακοπές?
-Όχι, μιλάτε πολύ κοντά στο μικρόφωνο και «μπουκώνει». Δεν ακούγεται τίποτα. (οκ, μην κολλάς κατάλαβες τι είπα.)
-Είναι επειδή μιλάω με ακουστικά. (οκ μην κολλάς, κατάλαβες τι είπε) Σας ευχαριστώ πολύ.
-Να στε καλά. Γεια σας.
-Γεια σας.
---------------------------------------------------------------------------

και τότε σύντομα θα μπει στα δικά μου τα παπούτσια και τον άκυρο καημό μου θα λουστεί. Όταν, βέβαια, μια όμοιά του βρει. Τη φάει μπαγιάτικη και φτύσει τα κουκούτσια. Τότε θα εύχεται να μην τον παρατούσα, να μιλούσα για να σπάσω τη σιωπή. Μα όταν μίλαγα, εγώ ήμουν η τρελλήηη σαλαλαλα

ΔΕΣ

3 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Πρωτάθλημα σουρεαλισμού 2010:
Joan-Τηλεφωνητής 1-1.

ΥΓ Σουρεάλ ψιλικατζής: Πάω ψιλικατζίδικο πέρνω μια σοκολάτα.
-Πόσο κάνει?
-80 ευρώ
-Αα δεν έχω ψιλά μόνο 500ρικο
-Εντάξει δεν πειράζει
(του δινω 5ευρο περνω 4.20 ρεστα φευγω)

kalo paidi alla... είπε...

Α! Επίσης: "Ήταν μια τεμπέλα στο νησί"
Τεμπέλα? Πώς το κατάλαβες ότι ήταν τεμπέλα? Πόση ώρα της πήρε να το γράψει? Έγραφε ένα γράμμα και μετά πήγαινε για καφέ?

JoaN είπε...

kalo paidi alla..., κλασσικό αστείο αυτό με το "500 ευρώ", το έχω σε βερσιόν με οδηγό ταξί!

kalo paidi alla..., έλα μωρέ τώρααα ένα λάθος κάναμεεεε, πρέπει να το ξεχάασειςς σαλαλαλα