Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

Χειροτεχνίες και άλλες ιστορίες

Στα πλαίσια της λογικής «μου αρέσουν τα κοσμήματα που έχει ο πλανόδιος αλλά νομίζω ότι με ληστεύει με τις τιμές του, θα κάνω δικά μου φθηνότερα.», έκανα κολιέ. Τα είχαμε πει παλιότερα. Όλα καλά τελικά, υπάρχει κόσμος αρκετός που φορά τις δικές μου μοναδικές δημιουργίες. (μουαχαχαχα)

Τώρα, είπα να κάνω και σκουλαρίκια. Δεν τα πουλάω. Απλά βάζω ότι μου κατέβει στο κεφάλι και όποιο πετυχαίνει το κυκλοφορώ, άοπλο. Από σένα θέλω γνώμες και ιδέες.

(το κάδρο που έσπασα μια χαρά το αξιοποίησα ε?)

Επίσης, είχα δει κάποτε ένα δαχτυλίδι της proserpinaS, που ήταν μαύρο πλήκτρο από πληκτρολόγιο και πραγματικά τρελάθηκα(αυτό περίμενα, ναι). Αγόρασα λοιπόν βάσεις, ξήλωσα ένα πληκτρολόγιο και έτοιμος ο Φόντας…
Δες… πως βγήκαν?

Κάνοντας βόλτα στο Μοναστηράκι, χαζεύαμε τα κοσμήματα των πλανόδιων και ρωτούσαμε τιμές και «κλέβαμε» σχέδια.

-Πόσο κάνουν τα σκουλαρίκια?
-10 ευρώ.
-χμμ
-Και αυτά τα βραχιόλια; (ήταν σχέδιο που δεν είχα ξαναδεί. Πάνω φαινόντουσαν κουμπιά αλλά ήταν δεμένα μια γνωστή σε μένα πλέξη… δεν μου άρεσε αλλά οκ…)
-12 ευρώ.
-γουόου! (αναφωνώ, και ο γνωστός πια μάλλον ιταλός πλανόδιος έρχεται και μου το βάζει στο χέρι)
-Ωραίο.Ε?
- (όχι και πανάκριβο)
-Ακριβό;
-Ε λίγοοοο!!!!
-Για σένα 10 ευρώ. Και 8 τα σκουλαρίκια.
-Δεν θέλω. Ευχαριστώ…
-έλα έλα δέκα ευρώ (και το βραχιόλι ακόμα το κρατάει πάνω στο χέρι μου)
-(εεε τι να του πω κ γω αυτό που σκεφτόμουν…) Δεν πειράζει, θα το κάνω μόνη μου με ένα – δυο ευρώ…
-(κοπέλα που ήταν μαζί μ αυτόν με απόλυτα ειρωνικό υφάκι) Ντάξει, καλά δε παίζει. Με ένα ευρώ…!



Κι όμως παίζει! Και παίζει καλά. Αλτέρνατιβ, ροκ και πιο χορευτικά! ΔΕΣ!


Δεν είναι κάτι που θα φορέσω, ίσως με πολλά παρόμοια βραχιολάκια να βγει ωραίο το χέρι… αλλά να το κόστος είναι τόσο μικρό που δεν μπορώ να το υπολογίσω. (δεν τα έμαθα αυτά τα μαθηματικά! –ούτε τα άλλα έμαθα, αλλά οκ…) χοχοχο

3 σχόλια:

gogo είπε...

το pause brake με αρέσει!! Μπράβο σου!!!! Πάμεεεε!

happypepper είπε...

εύγε !
και βέβαια είναι και το θέμα περί της απόλαυσης της δημιουργικότητας...

JoaN είπε...

Gogo, φύγαμεεεεε :D

happypepper, ευχαριστώ! Ναι, είναι κ αυτό ...