Τρίτη, 16 Μαρτίου 2010

Να φάμε και τίποτα εεεε





-->
Τι κάνουν τα πράσα καθαρισμένα και κομμένα σε ροδέλες???

Μα φυσικά περιμένουν να γίνουν πρασόπιτα!

Ναι, υπάρχουν και ελάχιστες φορές που η λύσσα μου για συγκεκριμένα φαγητά ξεπερνάει την βαριεστιμάρα μου και κάθομαι και μαγειρεύω. Ακριβώς επειδή είναι σπάνιο φαινόμενο, το κάνω θέμα.


Πρασόπιτα. Αυτό το σκ και εβδομάδα που πέρασε ήταν της χορτόπιτας! (Όλοι όσοι μίλησα έφτιαχναν σπανακόπιτες κ χορτόπιτες) Τι μας έπιασε δεν ξέρω. Φυσικά θα το ρίξω στ άστρα γιατί δεν.


Επίσης, την συνέχεια της γουρουνιάς μου θα τη ρίξω στην μοίρα.
Έχω στο νου μου κ βασανίζω:"ΘΑ πάρω τα γλυκά από εκεί; Μπα.. να μην πάρω καθόλου. Όχι θα πάρω. Αν βολέψει με τα λεωφορεία θα πάρω. Ό,τι έρθει!"
Οπότε πες μου εσύ αν αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ (xo)… είμαι στο φανάρι και μόλις έχει ανάψει κόκκινο για μένα την πεζή. Εκείνη την στιγμή βλέπω να περνάει το λεωφορείο που ήθελα. Τι κάνω; Α. περιμένω στη στάση το επόμενο; Β. περπατάω δυο στάσεις, αγοράζω γλυκά και παίρνω από κει το επόμενο;

Φυσικά και η σωστή απάντηση είναι το Β. Πλησιάζοντας την πόρτα του Παραδείσου με τα τσουρέκια η τέλεια μυρωδιά γινόταν όλο και πιο έντονη. Χαρωπός τυπάκος με ακολουθεί με το που μπήκα. Χαζεύω τα γλυκά. Κρεμ μπρουλέ:Φαίνονται μπαγιάτικες, αλλά πρέπει να δοκιμάσω να έχω άποψη. Με αγχώνει που είναι δίπλα μου αυτός, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στον στόχο! Άντε θα του μιλήσω μην ξεροσταλιάζει και γω μην ξερογλείφομαι.

-Γεια σας.
-Γεια σας! Τι θα θέλατε;
-Μια κρεμ μπρουλέ (ναι, είχα κ στο χωριό μου) και ένα τσουρέκι με κάστανο. (και κρέμα μπισκότο βανίλια, και τυραμισού και όλα όσα βλέπω γύρω μου, και μπισκότα, και μπόλικο ζαμπόν, και έξι μπουκάλια μπύρα και να το κάψουμε απόψε κυρ Στέφανε, ναι να το κάψουμε).
-Το τσουρέκι για δώρο;
-Όχι. (το είπα αυστηρά. Τύπου «μου φαγαν το μπιφτέκι μου» Σιγά μη το κάνω και δώρο! Τζο: η μοναχοφαγού.)

Πάω στο ταμείο προσπαθώντας να μην κοιτάζω γύρω μου και εκεί δίπλα απ την ταμειακή η λεμονόπιτα να με κοιτάζει. (Λεμονόπιτα, είναι στη λίστα μεν τις λέξεις που όταν τις ακούω γελάω. Τα χουμε ξαναπεί. Αλλά είναι νόστιμηηηηηη) Όσο σκέφτομαι να ζητήσω ένα κομμάτι με ρωτάει…
-Θέλετε κάτι άλλο;
-(κοιτάζω την κλεφτά και του γνέφω «όχι», έπρεπε να πω"Θέλω τα πάντα εκτός από τι ςτούρτες και τις πάστες.- Δεν τρώω τούρτες και πάντα σ όλα τα πάρτυ ΟΛΟΙ ήθελαν να μάθουν το γιατί. Ποτέ δεν βρήκα απάντηση να τους ικανοποιεί. -τραύματα κ αυτά τι να πεις...)



Δεν μπορούσα να πω όχι δυνατά. Όλα τα ήθελα. Ουφφφ Ο φίλος έβαζε το σελοτέιπ αργά, νοχελικά, με μεράκι αν θέλεις και εγώ να λέω «Αν υποψιαστώ ότι, πήρα μόνοοοο τόσο λίγα γλυκά και χάσω το λεωφορείο ξανά…»
(δεν είχα ειρμό. Μην σκας)



Τελικά κάααποια στιγμή έβαλε τα κομμάτια σελοτέιπ στα κουτιά και έφυγα και πρόλαβα στο τσακ!

Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερααααααααααααααααα!


Στο 'χει πει ποτέ κανείς
στο 'χει πει ποτέ κανείς
πως τα χρόνια που περνάνε σ' ομορφαίνουνε
Στο 'χει πει ποτέ κανείς
στο 'χει πει ποτέ κανείς
να μην τρως πολλά γλυκά γιατί παχαίνουνε.σαλαλα
(ναι το δεύτερο μου το χουν πει πολλοί! αχαχαχα)



επίσης ... Για μένα θα φάωωω τα σάντουιτς όλου του κοζμουυυυ σαλαλα


5 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Μπράβο! Διακρίνω αλματώδη πρόοδο από το προηγούμενο ποστ (τοστ με το αίμα του σεφ, γλυκό αγνώστου προελέυσεως κλπ). Αυτή την πρασόπιτα θα την έτρωγα αν αυτή τη στιγμή δε χώνευα τη σπανακόπιτα που μόλις έφαγα. (Ρίχτο κι αυτό στ άστρα).
Επίσης το να μην τρως τούρτα και πάστες δεν είναι σπάνιο φαινόμενο και όσοι έχω ρωτήσει (χα! πώς το παθα και ρώτησα!) δεν τρώνε επειδή δεν τους αρέσει το παντεσπάνι!

proserpina είπε...

Ωραίο πράμα το τσουρέκι...Το κάστανο πάλι, όχι μεχχχχχ

Το καλύτερο είναι στη Θεςς που περπατάς έξω απο αυτό το μαγαζί και μυρίζει τσουρεκίλααα (ο αστικός μύθος λέει οτι βάζουν στον εξαερισμό του μαγαζιού, που βγαίνει στο δρόμο, άρωμα τσουρέκι...Αλήθεια τί άρωμα να 'ναι αυτό; Μαστίχα; Μαχλέπι; Αυγά; Whatever)

Lemon pie: χαζό όνομα, τρομερό γλυκό (εγώ παλιά τη σνόμπαρα πολύ, αλλά είναι τόσο ωραία τελικά!!!)

Αυτό με τις πάστες μου θυμίζει έναν Αστερίξ, νομίζω το ο Αστερίξ λεγεωνάριος, που ο μάγειρας λέει "παστούλες;;; θέλουμε και παστούλες;;;" If you know what I mean...

Stepas είπε...

Αστρολογίας συνέχεια:

-την περασμένη εβδομάδα ειχάμενε κι εμείς σπανακόπιτα...
-προχτές το βράδυ πάω στο σπίτι ενός φίλου, με το που μπαίνω: "Μήπως θες τσουρέκι κάστανο;" (δεν το 'χα ξανακούσει, δεν έφαγα γιατί δεν μ' αρέσει το κάστανο και σήμερα διαβάζω εδώ για τσουρέκι κάστανο. Άστρα άστρα!)
-Ούτε κι εγώ τρώω συνήθως τούρτες, αν κι έχω φάει κάποιες φορές με το ζόρι. Ο λόγος; Χμμμμ. Τελικά ούτε κι εγώ ξέρω. Ίσως επειδή σπανίως είναι πετυχημένες (=σπανίως σου αφήνουν γλυκιά γεύση στο στόμα ενώ ΠΑΝΤΑ σου "φουσκώνουν" το στομάχι)
-Λεμονόπιτα. Επίσης δεν έχω φάει ποτέ αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω κάποτες γιατί για κάποιο λόγο θαρρώ πως είναι εξαιρετικό γλυκό.

Ουφφφ. Τα 'πα!

en voz baja είπε...

Πρασόπιτα FTW. Με γλυκά δεν ενθουσιάζομαι τόσο όσο με χορτόπιτες γενικώς.

JoaN είπε...

kalo paidi alla..., χμ χμ δεν το είχα δει έτσι, ευχαριστώωωω.
Τούρτα/πάστες-> είναι όλες ένα. Δεν ξεχωρίζουν γεύσεις. Τούρατα σοκολάτα= μια απέσια συμπαγής σοκολάτα που ούτε η μια κουταλιά δεν είναι ωραία. Τσάμπα θερμίδες κ πεταμένα λεφτά. Τούρτα με λευκή σοκολάτα ή αυτό που λένε με "κρέμα", έχει ένα τόνο σαντιγή που καλύπτει τα πάντα. Ενώ, ένα εκλέρ, ένα σου, ένα μου έν ατου είναι πολύ καλύτερα και αξίζουν τον κόπο.


proserpina, αααααααααααααααααααα ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω τι συγκίνηση! Πόοοσοο χάρηκα. Θέλω τα δικά σου σπαμ κόμεντς αλήθεια, δεν θα σου πω τίποτα! σνιφ

Λοιπόν, το τσουρέκι κάστανο δεν έχει γεύση κάστανο. Έχει, όπου κ αν το συνατίσεις, γεύση σαν μηλόπιτα!!! Να το δοκιμάσεις. ΠΡΕΠΕΙ

Λεμονόπιτα: πότε θα πάμε εκδρομή στο λεμονομάγαζο? :P

στην λέξη Αστερίξ το έχασα :P


Stepa, είδες; Τα γκάλοπ μου βγαίνουν αληθινά! αχαχαχα
και ναι να δοκιμάσεις λεμονόπιτα όπου τη βρεις. π.χ. τρώει κάποιος περαστικός δίπλα σου στο φανάρι. Τσακκ κάνεις μια έτσι και τρως. οκ? :P


en voz baja, τυχερός είσαι. Είσαι τυχερός. Η τύχη είναι με το μέρος σου. Με το μέρος σου είναι η τύχη. Έτσι γίνεται με τους τυχερούς. (συγνώμη, είμαστε στη μέση μιας περίεργης μέρας)