Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2010

Κι άλλες ταμπέλες



Και οι τρεις φωτογραφίες από ένα μαγαζί που συνδυάζει Πίτσα και Γύρο και που έχει φωτεινή επιγραφή με τα πιάτα. Δεν φαίνεται καλά βέβαια... Πρωτότυπο το λες σίγουρα...

Έλεος πια με τα παραδοσιακά. Παντού όλα "παραδοσιακά" και "της γιαγιάς"! Δηλ. τι διαφορά έχει ένα δωμάτιο από ένα πα ρα δο σια κό δωμάτιο?! ΟΕΟ?

Πάρε να πάρεις!
Γιατί η λέξη αναπτήρες είναι σε εισαγωγικά?!?!?!??!?!



help-pida an den...

Μα παντού βλέπω Φετιχομαγαζιά. Δεν θα έλεγα έτσι το μαγαζί μου, αν με ρωτάς!

Πολύ χρώμα. ε? όχι?...

7 σχόλια:

Stepas είπε...

"Παραδοσιακά δωμάτια" -> lol
"Τσιγάρα-πούρα-καπνά" -> πιο lol (το "καπνά" δηλώνει... Θεσσαλία ή μου φαίνεται; )
Επίσης η λέξη "γυροπωλείο" πολύ lol.

Θεϊκά όλα! Να μας τροφοδοτείς συχνά-πυκνά με ταμπελοπόστ. Τα σπάνε!

en voz baja είπε...

Κλασικό ελληνικό τουρλουμπούκι: ταβέρνα-ψησταριά-γυράδικο-πιτσαρία, "παραδοσιακά" δωμάτια με έπιπλα από το Praktiker, τσιγάρα-τηλεκάρτες-συναλλαγματικές-βουλκανιζατέρ-κομμωτήριο, όλα-τα-σφάζω-όλα-τα-μαχαιρώνω. Ό,τι φάμε κι ό,τι πιούμε.

kalo paidi alla... είπε...

Που σαι ρε Κουλουρίδα! Τι καπνά έχεις? Πιάσε μισό κιλό Αγρινίου και 3 παράβολα για την εφορία. Α! Πιάσε μου και μια μπαταρία για το τρακτέρι γιατί μου μεινε στο χωράφι εχτές. Γεια σου τώρα πάω να χτυπήσω μια πίτσα-γύρο χοιρινό με διπλό μπέικον χωρίς τζατζίκι (μη βρωμάει και ο στόμας μου γιατί μετά θα περάσω κι από το φετίχ)

JoaN είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχα Να στε καλά ω ρε παιδιάαααααα!

Stepa, ωραία να με χρηματοδοτείς να πηγαίνω εκδρομές.xo.

en voz baja, έεετσι έτσιιι έτσιιι! Δεν ξέρω αν είπα, αλλά να τονίσω: έτσι!!!!!!!!!!!

kalo paidi alla..., "κάνε προτάσεις με τις λέξεις"! Εύγε παιδί!

Αν είναι να έχω τέτοια σχόλια που να γελάω ένα τέταρτο, θα ανεβάζω μόνο ταμπέλες σε ημέρες απεργίας!
Φιουυυ έγιναν κ οι κοιλιακοί της μέρας!

Ευχαριστώωωω!

JoaN είπε...

παραπομπές στον εαυτό μου... (ξεχωρίζω το μπούρου μπούρου καφέ!)

http://sozjo.blogspot.com/2008/10/blog-post_03.html

http://sozjo.blogspot.com/2008/10/blog-post.html

http://sozjo.blogspot.com/2008/10/blog-post_11.html

kalo paidi alla... είπε...

Εγώ ξεχωρίζω τα κοκτέιλς. Ο κατάλογος είναι ανεκτίμητης αξίας. Αν ήμουν στη θέση σου θα τον είχα πάρει σπίτι μου και θα τον διάβαζα κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και κάθε πρωί μόλις ξυπνήσω!
Μα καλά τζεϊγκερμάστερ?? Γουάϊλτ ταρκευ??? Μπλόντυ μαίρη??
Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!

JoaN είπε...

κρίμα κ έκλεισε αυτό το μαγαζί... κρίμα. Πού θα πίνουμε σε ελέυθερη μετάφραση?! τς