Δευτέρα, 8 Μαρτίου 2010

Ταμπέλες




Μα κάτι να μου θυμίζει.... ρβς...





5 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Χαχαχαχαχα καλά τώρα χτύπησες φλέβα...τέτοιες φωτογραφίες είναι η αδυναμία μου και είμαι μανιώδης συλλέκτης! Τι να πρωτοσχολιάσω τώρα...τη σχολή πληροφορικής ΜΕΛΛΟΝ? Τα ασημικά Αργύρης? (αυτός τουλάχιστον βρήκε τη δουλειά που του ταιριάζει) Το καφέμπαρ του Κατσίκα τι έλεγε? Έχω ακούσει ότι έχει γερή πόρτα, σας αφήσανε να μπείτε μέσα?

Stepas είπε...

Αγαπημένο θέμα οι ταμπέλες. Υπάρχουν άπειρες ταμπέλες-θησαυροί στην Ελλάδα και ειδικά στην επαρχία.

Μία και μία αυτές που έβαλες! Την ιδιαίτερη προτίμησή μου στη Σχολή Πληροφορικής (Μέλλον; χαχαχα!), αν και αυτό το μαγαζί ρουχων "Τζόκερ" είναι μαγεία γιατί είναι ολόιδιο με πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ!

Η μικρή ταμπελίτσα με τίτλο Καφέ-Μπαρ και την ακολουθία μίας περίεργης επωνυμίας είναι κλασικό κατάλοιπο των 80s και κάνει θραύση στην επαρχία. [ Μάλιστα στο χωριό μου έχουμε πολλούς με το επώνυμο "Κατσικας", δεν πιστεύω να 'ναι από Τρίκαλα η φωτο... :-) ]

JoaN είπε...

Kalo paidi alla..., νταξ καλά παίζει... αλτέρνατιβ -ροκ και πιο χορευτικά!

Stepa, Τρίκαλα? Μπαα μη το ξαναπείς αυτόοοοοοο!

lazinio είπε...

τζοκερ το παιχνίδι ή απτην ταινία; παίζει ρόλο..

JoaN είπε...

τι ρολο? τι ρολο? τι ρολό?