Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2010

Πάντα ο νους μου...





... θα ναι στο νησί... σαλαλα

11 σχόλια:

happypepper είπε...

ταξιδιάρα ψυχή...
λιγομίλητη αδημονείς
τους άλλους να αφουγκραστούν
τα όνειρα
της φυγής

έχω μια καλημέρα
πολύ ωράια εικόνα
δε θέλω να τη χαλάσω
(να μην την κλειδώσω σε λέξεις)
σου τη χαρίζω

kalo paidi alla... είπε...

Ωραία τα βουνά αλλά όλοι έχουμε το νησί μας...όποιο κι αν είναι αυτό.
Πάντως είδες που γκρίνιαζες? Το δες και το χιόνι σου για φέτο(ς).

JoaN είπε...

happypepper, :D

kalo paidi alla..., και αυτό είναι το σημείο που πρέπει να δωθεί ο ορισμός του νησιού.
νησί,το: είναι ένα κομμάτι ξηράς και γύρω γύρω θάλασσα.
νησί,το: το μέρος εκείνο που ο μόνος τρόπος για να πας είναι από θάλασσα ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΔΙΚΩΣ!

unlearn... είπε...

Μα!
Καλέ ποιό νησί είναι αυτό που είναι τόσο όμορφο??
Βουνά, χιόνια...που είναι αυτό?
Καμιά Κρήτη?
Ή απο αλλού είναι οι φωτό?

Καλημέρα.
Καλό μήνα.
Καλή ανοιξη!!

JoaN είπε...

Unlearn, καλημέεερα!Έχει γίνει λάθος και άλλα άτομα μπερδεύτηκαν!Οι Φωτογραφίες είναι από Βλάχα Ελάτης και Λίμνη Πλαστήρα. Και το σχόλιό μου είναι ότι, παρά το πανέμορφο τοπίο εκείνων των περιοχών ο νους μου θα ναι στο νησί. (και όσο είμασταν εκεί μόνο για το νησί λέγαμε κλπ)

happypepper είπε...

Ικαρία! Ικαρία!
(άσχετο, απλά μ αρέσει...)
καλή κυριακή!

unlearn... είπε...

Αααα...μάλιστα.

Ναι πολύ όμορφα μέρη ρε συ.

Ναι και το νήσί αμα μπει στην καρδιά σου δεν πα να είσαι και στο ομορφότερο μέρος του κόσμου, πάλι το νησί θα νοσταλγείς.

Ωραία όμως που υπάρχει το νησί!!

kalo paidi alla... είπε...

Joan οι (αυθαίρετοι) ορισμοί σου με πληγώνουν...

JoaN είπε...

happypepper, δεν έχω πάει δεν έχω πάει!

unlearn, αχ ναι, δεν μπορώ να φανταστώ να μην υπήρχε! ... (πάλι καλά -πάλι καλά)

Kalo paidi alla..., αχαχαχα αναμενόμενο, η αλήθεια πονάει. :P

Stepas είπε...

Ώστε πήγες στα μέρη μου ε; Και είδες και χιόνι. Γκρρρρρ! Ζηλεύω. Εγώ ανέβηκα τα Χριστούγεννα και είχε 20 βαθμούς! Ούτε υποψία χιονιού.

Και παρόλο το υπέροχο τοπίο, την καλή εποχή που πήγατε και το χιονάκι που είδατε, ο νους στο νησί;! Αδυναμίες, αδυναμίες...

:-)

JoaN είπε...

Stepa, τώρα να δεις χίονι που θα χει! Όλα είναι θέμα τάημινγκ τελικά! χαχαχα