Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Που ούτε και μετά δεν



Κάνουμε ένα διάλειμμα, η κοπέλα που κάθεται δίπλα μου αρχίζει να μιλάει με την φίλη της που κάθεται στο γραφείο. Πρώτη φορά τις γνώρισα εκείνη τη μέρα.

-Έχω να σου πω…
(Η άλλη δαγκωμένα, με νόημα και χαμόγελο της λέει)
-Ωραία, θα μου τα πεις μετά που θα έχουμε τον χρόνο.

Η κουβέντα άλλαζε, λέγαμε για το τι είχαμε να κάνουμε αλλά η διπλανή μου, το ξαναγύριζε και πέταγε διάφορα. Μέχρι που το λέει…
-Έστειλα μήνυμα.

Αυτό. χωρίς ΤΟΥ, χωρίς τίποτα. Γνωστά όλα. Και όλοι καταλάβαμε. Η άλλη γουρλώνει τα μάτια και πάντα όσο πιο κρατημένα κι ευγενικά μπορεί λέει:
-Α, ..έστειλες...θα μου τα πεις όλα μετά.

Η διπλανή μου φυσικά δεν σταμάτησε εκεί, γιατί είχε νέα δεδομένα και ήταν σ άλλη διάσταση:
-Και μιλήσαμε και στο τηλέφωνο… χαχα

Ε κάπου εκεί σηκώθηκα, να της πει τις λέξεις κλειδιά γιατί θα έσκαγε.

Εκεί που θέλω να μείνω και ο λόγος που σου μεταφέρω το σκηνικό είναι ότι όλο αυτό ήταν τοοοοοοοοοοοσοοοοοοοοοοοοοο γνώριμο. Ο τρόπος που είπε «Έστειλα μήνυμα», η ένταση της φωνής, οι παύσεις και η έκφραση της άλλης είναι τα ίδια κι ας αλλάζουν οι πρωταγωνίστριες. Τα έχω δει και τα έχω ζήσει με πολύ διαφορετικά άτομα, αλλά οι αντιδράσεις και των δυο πλευρών είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιες.

Είμαι σίγουρη ότι όλοι έχουμε βρεθεί στη θέση είτε της μιας που έστειλε, είτε της άλλης που την έπρηζε να μην στείλει, είτε και στις δύο θέσεις!!!

Είμαι σίγουρη ότι έχει προηγηθεί κουβέντα ή κουβέντες που θα έχουν αναλύσει γιατί δεν πρέπει να στείλει μήνυμα σ αυτόν.
Όπου αυτός, βάλε «αχρείος, απαράδεχτος, επικίνδυνος, σάικο, μλκας, ο-ήθελα-ν-‘ξερα-τι-σκατά-έχει-στο-κεφάλι-του, ακατονόμαστος, κ.ό.κ.».Ή μπορεί να είναι απλά ο μεγάλος έρωτας, όπου οι συνθήκες σας αναγκάζουν να είστε μακριά και πρέπει να το πάρεις απόφαση.
Θα έχουν αναλύσει ότι δεν θα κάνει καλό σε κανένα, μόνο κακό θα κάνει. Θα έχουν συμφωνήσει. Αλλά φυσικά όταν η φίλη πάει μακριά και έρχεται η ώρα εκείνη, τσουπππππ το μήνυμα πάει.

Μετά (ναι, υπάρχουν περιπτώσεις αλλά η κατάληξη και πάλι είναι η ίδια σ όλες τις περιπτώσεις) η μία νιώθει χαρούμενη για λίγο που ήρθε σε επαφή με τον τύπο και η άλλη καταλαβαίνει ότι μίλαγε σε τοίχο. Ύστερα όμως η πρώτη θα καταλάβει ότι δεν έγινε και τίποτα τρομερό και μια απ τα ίδια Δεν θα έχει και άρα, καλείται η φίλη να ξαναλέει τα ίιιιιδια και τα ίιιιιιδια μέχρι να την συνεφέρει…


------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Ωχ? Τι μέρα είναι σήμερα;
-Τετάρτη.
-Πωπωωω κι εγώ το είχα για Παρασκευή και δεν δούλεψα καθόλου στο γραφείο!

---------------------------------------------------------------------------

9 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Έτσι είναι το ίδιο σενάριο παίζει παντού. Τόσο ίδιο για όλους που αν έρθει η κουβέντα και κάποιος απελπισμένος-χωρισμένος φίλος με ρωτήσει τι να κάνει του λέω: κάνε ό,τι θες, έτσι κι αλλιώς ότι και να σου πω αυτό θα κάνεις.
-Ωχ? Τι μέρα είναι σήμερα;
-Σάββατο.
-Πωπωωω κι εγώ το είχα για Παρασκευή και μπήκα απ το πρωί στο ιντερνέτι!

JoaN είπε...

χαχαχα "Κάνε ό,τι θες" , όχι "Καανννε όοοο,τι θεςςς". Έχει διαφορά!

en voz baja είπε...

Girls' talk FTW

JoaN είπε...

εε εεΕ δεν είναι μόνο κοριτσοκουβέντα αυτή... ο Καλός παιδής Αλλάς συμφωνεί!

Ανώνυμος είπε...

gamw th zwh mou!!

Ανώνυμος είπε...

re gamw th zwh sou logokrisia kaneis? anarthse to sxolio twra!! ka8iki!

JoaN είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=RtId3-dCZWc

happypepper είπε...

είσαι απόλαυση!

JoaN είπε...

χαχαχα happypepper, πάμε με ρυθμό "Δεν ακουσααα, πώς είπατεεε;, ορίστεεε; Συγνώμη κύριε ποιος είστε; σαλαλαλα" όλοι μαζίιιιιιι