Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Γκρίνια

Έλα να σου πω, είναι ευκαιρία τώρα. Το κακό είναι ότι δεν έχουμε πολύ χρόνο. Για την ακρίβεια δεν ξέρω πόσο χρόνο έχουμε. Μπορεί και πέντε λεπτά. Είναι απ τις φορές που χαίρομαι που έχω μπλογ.Ναι, γιατί μπορώ να σου γκρινιάξω όσο θέλω. Και να μην πεις και τίποτα!

Δεν κατάφερα να πραγματοποιήσω τον στόχο της Καθαρής Δευτέρας, γιατί αρρώστησα. Βέβαια όλο τον καιρό τις πληροφορίες μου τις είχα πάρει. Κυκλοφορεί κι οπλοφορεί ο 39ας πυρετός και έρχεται ακάλεστος για μια εβδομάδα. Μετά ο βήχας γίνεται ανυπόφορος τη δεύτερη. Ύστερα υπάρχει ένα κενό και μετά ξανά βήχας. Εντάξει υπάρχουν και παραλλαγές.

ΑΠ την άλλη το βλέπω κι αλλιώς, το βράδυ που είπα να μην πιώ άλλο, ας πάρω ένα χυμό, ε την επόμενη μέρα άρρωστη! Ο χυμός βλάπτει σοβαρά την υγεία, στο λέω, έτσι το ερμήνευσα.

ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και είναι τόοοοοοοοοοσο ωραία να πονάει όλο σου το σώμα, να μην μπορείς να βολευτείς πουθενά πουθένα πουθεεεναααα (Σαλαλα), να κρυώνεις, να ζεσταίνεσαι, να τρελαίνεσαι (θα μου πεις αυτό περίμενα;), να βήχεις κάθε 40 δευτερόλεπτα μέχρι να πονέσει ο λαιμός σου όοοοσο πάει, να μην μπορείς να κάνεις τίποτα για πολλή ώρα.

Τέλεια τέλεια. Να τη δω τη θετική: καλύτερα τώρα, παρά μια ώρα αργότερα! Έχουμε κ λάηβ.

Μιαααααααααααα ασπιρίιινηη και καφέςςς κι ύστερα δυο τσιγάρααα σαλαλαλα

7 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Λοιπόν εγώ τώρα είμαι στο ξανά βήχας μετά το κενό αλλά όχι και τόσο ανυπόφορος..μπορεί και να μην είχα το ίδιο. Μπορεί και να μου μεινε κουσούρι επειδή κάπνιζα και άρρωστος. Μπορεί και να είναι επειδή πήρα τα βουνά.
Γενικώς περαστικά μας / υγεία πάνω απ όλα / μη βγαίνεις έξω αμέσως μετά το μπάνιο χειμωνιάτικα γιατί θα σε πιάσουν τα λαιμά σου κλπ...
ΥΓ: Καταλαβαίνεις ότι αυτό το σκέτο "λαηβ" δε μου φτάνει σαν πληροφορία..χοχο

Stepas είπε...

Νόμος: Όταν λες "επειδή νιώθω ότι έρχεται η αρρώστια, ας συγκρατηθώ σήμερα και ας μην πιω/καπνίσω/βγω κλπ" στάνταρ τελικά αρρωσταίνεις και πάει τσάμπα η εγκράτεια. Μου 'χει συμβεί κι εμένα άπειρες φορές!

"Ο χυμός βλάπτει σοβαρά την υγεία, στο λέω, έτσι το ερμήνευσα." -> χαχαχα! Άπαιχτη! Εγώ έχω μια τέτοια θεωρία για το τσάι...

"Να τη δω τη θετική: καλύτερα τώρα, παρά μια ώρα αργότερα! Έχουμε κ λάηβ." -> Α μπράβο! Δες και το θετικό! (Μεγάλη αγωνία αυτή κάθε χρόνο, θα είμαι καλά όταν έχω κανονίσει να πάω στα λάιβ που γουστάρω ή θα σέρνομαι; Σε νιώθω, σε νιώθω)

Καλημέρες, τσίου και περαστικά
:-)

JoaN είπε...

Kalo paidi alla..., stepa,

όσο προλάβω πάλι... σας μερσώ για να περαστικά, η κατάσταση είναι απελπιστική το λιγότερο. Έφτασα 40 ακατέβατο και νιώθω όλα τα κόκαλα και τις κλειδώσεις μου.Ξέρω τα πάντα για τον ανθρώπινο σκελετό. Όλε.

(εσύ που έχεις απορία άντε πάλι στο ποστ νερομπογιά κ δες το προσεκικά)
οβερ

en voz baja είπε...

Την ίδια απορία με το kalo paidi είχα κι εγώ αλλά μας την έλυσες! Περαστικά!

JoaN είπε...

en voz baja, σ ευχαριστώ! Έρχονται καλύτερες μέρες...νομίζω...

ELSA. είπε...

τουλαχιστον φανταζομαι μπορεις να κοιμηθεις. εγω μια βδομαδα πριν δεν προλαβαινα να αναπνευσω λογο βηχα..
μετα απ αυτο το σταδιο μου φαινεται ακολουθει μπουκωμα μυτης!

περαστικα παντως

JoaN είπε...

ELSA, ναι, με τόσο πυρετό δεν γινόταν κάτι άλλο, παρόλο που έβηχα και στον ύπνο μου συνέχεια.

Δεν δέχομαι κανένα στάδιο μετά. -Μα εγώωωωωωωω το χω περάσει αυτό το στάδιοοο σαλαλα.-

Ευχαριστώ πάντως. (Γουέλ καμ!)