Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

ΠΟυ δεν και ούτε


Μπρος στον καθρέφτη κοιταζόμουνα και βαφόμουνααα,
σ αυτό το πάρτυ εγώ δεν ήθελα να πάω.
Άσε που δεν είχα και τίποτα να βάλωω σαλαλα!
κατηγορία video clip: ψυχοθεραπεία
ε μετά πάει θα κάνουμε πουσάπς θα κάνουμε κ τέλειο κορμί, μετά το... http://www.youtube.com/watch?v=F7HPBjtjTSw&feature=related

όοοο,τι να ναι :P

------------------------------------------------
Βρες κι εσύ μια ρομαντική κλισέ φράση που να συνδυάζεται με την Ακρόπολη και χάρισε γέλιο σ όποιον περαστικό! οκ θα δώσω και σακούλες εμετού βγαίνοντας!


9 σχόλια:

en voz baja είπε...

"Κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης", συνήθως για ρομαντικές συναυλίες στη Ρωμαϊκή Αγορά χαχαχαχ

kalo paidi alla... είπε...

Γνωστό μου φαίνεται το μαγαζί. Γιατί δεν ήθελες να πας?
Δεν έχω τίποτα να βάλω=έχω τόσα ρούχα που δεν ξέρω τι να διαλέξω
----------------------------------
Σε ακρόπολη δεν έχουμε κάτι ρομαντικό στο στοκ μας. Για δοκιμάστε το
κάτω απ την ακρόπολη παίζουνε μονόπολη
θα σας πηγαίνει!

JoaN είπε...

en voz baja, με Φαραντούρη ε? χοχο χοο Προσπάθησες, αυτό μετρά!

kalo paidi alla..., σε μερικές περιπτώσεις ανθρώπων μπορεί να ισχύει αυτό με τα ρούχα. (το όλο θέμα δεν ήταν ότι δεν ήθελα να πάω, το ΑΖΜα είναι το θέμα μου)
-------------------
αχαχαχαχα όντως μου πάει [τι γέλιο έχω ρίξει μ αυτό το τραγούδι (ήταν Μ.Σάββατο πριν χρόνια)], όμως θα το προτιμούσα σε μπεΖ. Μου κάνει ωραία μέση. Ξερς.

proserpina είπε...

Ρε Τζο...ρε...

Ακρόπολη Πλάκα γαρούφαλα ροζ

JoaN είπε...

Οου μαη γκοντ! Έρση? Ιζ δατ γιού?
Πάλι ξύπνησα την σκυλού που έχεις μέσα σου?!
ρούχα μαζίι που πλύθηκαννν σαλαλλαα

proserpina είπε...

Ποιά σκυλού καλέ, δεν έχεις δει την Ωραία την Αθηνών; Που μπουκάρει η Βασιλειάδου με τα τριαντάφυλλα στ΄αυτιά και τα κοτσάνια να πετάγονται και να διασταυρώονται χιαστί πίσω στο κεφάλι; Εκεί που ο Φωτόπουλος και ο Σταυρίδης σηκώνονται όρθιοι και βαράνε προσοχή;

loooooooool

JoaN είπε...

χμμμμ "Θα μπορούσα" "Σίγουρα".

Την έχω δει λίγες φορές και δεν μου έχει μείνει!
συγνώμη που σε είπα σκυλού δημόσια :P

Cheemba είπε...

αυτο το λοφτ ειναι στην οδο αθηνας απεναντι απο την βαρβακειο;

JoaN είπε...

naii ekei dipla!