Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2009

"Πιο κλισέ πεθαίνεις!"

Στο δρόμο…
Σάββατο πρωί στο Θησείο, προσπερνάω μια παρέα έξι γυναικών γύρω στα 33
(μποτίνι, παλτουδιά τριών τετάρτων με δυο μεγάλα κουμπιά σε αποχρώσεις καφεμώβ, μαλλί ισωμένο χωρίς καμία τριχούλα να πετάει παρά την υγρασία, πιασμένες αγκαζέ δυο δυο κάτω από κάθε μια ομπρέλα και το άλλο χέρι «ξεραμένο» στηρίζει στον αγκώνα την τσαντάρα.)κλακ

-Ναι, και φυσικά πολλά μικρά γεύματα τη μέρα.
-Και κυρίως ένα καλλλό πρωινό…
(με ένα στόμα μια φωνή, ναι με μια φωνή)
-Ναι ναι εννοείται.
-Αλλά να ξέρεις δεν προλαβαίνω ποτέ.
-Κι εγώ, να φάω κάθε γεύμα στην ώρα του δεν παίζει.
-Πού λέτε να πάμε.;. να στο …μπλα μπλα

Και μου ήρθε στο νου η κλισεδοκουβέντα.
Κλισέ: Τα αγαπάω και τα σιχαίνομαι ταυτόχρονα. Μπορούν να περιγράψουν πολύ εύστοχα τα συναισθήματα μια δεδομένη δύσκολη ή χαρούμενη στιγμή. Όταν όμως μου πουν το κλισέ άλλοι σε μια τέτοια στιγμή, τότε με εκνευρίζει/ αηδιάζει/ ενοχλεί απίστευτα.

Τώρα αυτό αρχίζει ν αλλάζει, ώστε να μην με επηρεάζουν τα κλισέ σε οποιαδήποτε περίπτωση με την κλισεδοκουβέντα.
Κλισεδοκουβέντα: όταν κάνεις διάλογο λέγοντας μόνο κλισέ. (όχι παροιμίες, κλισέ)

(Σε μπαράκι… )

-Το γέλιο δίνει ζωή.
-Όπως άλλωστε και η περιέργεια είναι δείγμα κακής ανατροφής.
-Τουλάχιστον πέντε γεύματα τη μέρα και από Δευτέρα δίαιτα.
-Το κολύμπι είναι η καλύτερη γυμναστική.
-Η ζωή συνεχίζεται.
-Είναι σημαντικό να πας παρακάτω.
-Που θα πάτε το τριήμερο;
-Πουθενά, μας αρέσει άδεια η Αθήνα.
-Θα πάτε κάπου στις γιορτές;
-Ναι, στο χωρίο.
-Στολίσατε;
-Φυσικά! Εσείς;
-Εμείς όχι ακόμα. (συνήθως αυτός που ρωτάει για τον στολισμό δεν έχει στολίσει α κ ο μ α)
(στέγνωσε το στόμα ακολουθεί τσούγκρισμα)

-Υγεία!
-Ναι ναι ναι Υγεία Παανω απ όλα.
-Διακοπές χωρίς θάλασσα δεν γίνεται.(ούτε πιο γάλακτος γίνεται)
-Νησί χωρίς πράσινο τι να το κάνεις;
- Τίνος ειν’ το παραπάνω;
-Και έγνεθε και κένταγε η κόρη το μαντήλι.
-Καλά Χριστούγεννα, καλά ΚΡΑΣΑ, καλά μυαλά, καλά καλά και του χρόνου σπίτια μας.

(πες καμιά άλλη κλισέ φράση, δεν θυμηθήκαμε άλλες)
Πες Πες ΚΑΝΩ ΣΥΛΛΟΓΗ :p


Στο δρόμο όταν βγαίνειιιςςς... σααλαλαα
5,10,15,20,25,30,35,40,45,50,55,60,65,70,75,80,85,90,95,10. Βγαίνειςςςςςςς.... σαλαλαα

+ Δεν είναι αυτό που νομίζεις.
τα παλιά ήταν καλύτερα.
Ο χρόνος θα το δείξει.

11 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Έτσι στα γρήγορα πριν φύγω απ τη δουλειά:
1. -Το βρήκατε εύκολα?
-Ναι μωρέ απλά κάναμε αρκετή ώρα να παρκάρουμε..
-Αυτό το παρκάρισμα έχει γίνει εφιάλτης..
-Ναι και στην περιοχή που μένουμε μπλα μπλα μπλα.
2. -Τι νέα?
-Ησυχία μωρέ τα δικά σου!
3. -Τι κάνει ο τάδε?
-Μεγαλώνει...
-Όλοι μας...
(αυτή είναι στάνταρ ατάκα καφενείου στο χωριό)
4. -Πώς τη βλέπεις την ομάδα φέτος? Κλισέ αρχή της πιο κλισέ αντρικής συζήτησης όπου ο καθένας αναμασάει ό,τι θυμάται από τα εξώφυλλα των εφημερίδων και περνάει η ώρα χωρίς να το καταλάβεις..Ω! πέρασε η ώρα πάω για ύπνο. Δουλέυουμε άυριο! Τα λέμε φίλε!
Να γελάσω ή να κλάψω που όλα αυτά τα έχω ακούσει άπειρες φορές?

JoaN είπε...

xaxaxaxaxa egw pantws gelaw :P
to brhkate eykola! axaxaxaxa

gynaikeia klisedokoybenta:
-ta mallia soy kanonika einai isia h spasta?
-spasta alla ta isiwnw.

(ayth poy exei ta katsara)-Ax poso m aresoyn ta mallia soy (s aythn poy exei ta isia)
-Ax k mena ta dika soy

:S

Stepas είπε...

Πέτυχες το θέμα μου! Έχω λατρεία στα κλισέ, γελάω απίστευτα όταν τα ακούω. Και φυσικά ουκ ολίγες φορές πέφτω στον πειρασμό να τα χρησιμοποιήσω για να ξεφύγω από δύσκολες ή βαρετές καταστάσεις.

Πέρα από τις κλισεδοκουβέντες σε παρέες, σε τραπέζια, σε τυχαίες συναντήσεις κλπ κλπ, μ'αρέσουν πάρα πολύ και τα κλισέ των διασήμων και γενικώς των καλλιτεχνών που συνεντευξιάζονται. Λατρεμένη μου ατάκα δε είναι η εξής:

"Παιρνάμε καλά στις πρόβες, είμαστε μια παρέα και αυτό βγαίνει και στη σκηνή" (ακούγεται είτε σε συνεντεύξεις ηθοποιών, είτε σε συνεντεύξεις μουσικών γκρουπακίων). Τρελαίνομαι σε λέω!!

Επίσης τιτανομέγιστο και πανηλίθιο, εγωκεντρικό κλισέ είναι η αμίμητη απάντηση στην (επίσης κλισέ) ερώτηση "Ποιό είναι το πιο μεγάλο σας ελάττωμα;". Ε ε ερχεται... "Το ότι είμαι ειλικρινής". Έσκασε η κλισεδούρα!

Θα επανέλθω με περισσότερα!

(Πόσες φορές έχω σκεφτεί να κάνω ένα ποστ αφιερωμένο στα κλισέ και ποτέ δεν το ξεκίνησα... Θα το κάνω κάποια στιγμή)

kalo paidi alla... είπε...

Χαχα! Όντως στάνταρ γυναικεία κλισεδοκουβέντα.
Επίσης κλισεδοευχές που σηκώνουν σπάσιμο τηλεφώνου:
-Χρόνια πολλά τάδε μου...είμαι η θεία η Νίτσα η ξαδέρφη του παππού με θυμάσαι?
-Ναι ναι ευχαριστώ να σαι καλά θεία
-Πώς πάνε οι σπουδές/η δουλειά?
-Καλά καλά.
-Είναι εκεί ο μπαμπάς σου να του πω κι αυτού τις ευχές?
-Ναι μισό λεπτό (ααααααααααργκ #$&#$^*#%^#$*#^)

Ευτυχώς από όταν μετακόμισα τα γλίτωσα όλα αυτά!

lazinio είπε...

εγω θα πω το πιο κλισε εξώφυλλο αθλητικής εφημερίδας όταν κάποια ομάδα κερδίσει με το ζόρι τη Λάρισα :

«ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ... ΑΛΚΑΖΑΡ».

JoaN είπε...

Stepa,χαχαχα πώς μου ξέφυγε το "περνάμε καλά και αυτό βγαίνει και προς τα έξω"?! Να επανέλθεις με περισσότερα!
(χα σε προλαβα :P)


kalo paidi alla..., αυτό είναι καλό.Σκέψου την περίπτωση να μιλήσουν πρώτα με κάποιο γονιό και μετά να πάρουν εσένα. Το τηλεφώνημα θα κρατήσει περισσότερο, με αμηχανία, άχρηστες πληροφορίες, ανάκριση κλπ κλπ. Δεν θα μπορείς να κάνεις πάσα "Να σου δώσω και τη μαμά/τον μπαμπά;"

lazinio!!!!!! αχαχαχα: το παιδί με τα διλήμματα! (γουελ καμ!)



τώρα μου ήρθαν και τα γκομενοκλισέ:

θέλω να μείνω λίγο,μόνος μου... να βρω τον ευατό μου.

Σε βλέπω σα φίλο/η. (μααα ας ήτανεε να με μισούσες σαλαλα)

Δε φταις εσύ, εγώ... (η φαντασίαα σου τα φταιιιι ειιι σαλαλα)

happypepper είπε...

- είσαι στο μυαλό μου!

τα χειότερα όμως 9με διαφορά) είναι αυτά που αναφέρονται στη δουλειά:

-τι κανεις;
-τρεχω
-οπως όλοι μας
-δουλειά να υπάρχει...
-αν δουλέψουμε τώρα πότε θα δουλέψουμε;
-κανείς δεν έπαθε τίποτα από δουλειά.
- ε, ναι.
-καλά νά μαστε να τρέχουμε
-

αυτάααααα...
Την καλημέρα μου!
(δε μας παρατάνε πια μεε τη δουλειά;) Φιλάρες

JoaN είπε...

happypepper, νομίζω ότι σε αυτό το σημείο θα ανατρέψω την κατάσταση και θα ενημερώσω ότι το "κανείς δεν έπαθε τίποτα από δουλειά", βγαίνει απ το τραπέζι των κλισέ. Καθώς κλισέ είναι κάτι που έχει ΚΑΙ αλήθεια μέσα του.

Η συγκεκριμένη φράση μπορεί να πηγαίνει πακέτο με τις υπόλοιπες του διαλόγου, αλλά είναι μεγάλο ψέμα. Και επειδή είναι οι μέρες δύσκολες σταματώ εδώ. Δεν είναι καλό να κάνω σχόλια μεγαλύτερα του ποστ μ. Ε!

"- είσαι στο μυαλό μου"-> γι αυτόοο ήταν έτσι στενάχωρα?χο

Καλή "απόδευτέραδίαιτα"! :)

(ναι, τελικά άλλαξε όνομα αυτή η μέρα)

kalo paidi alla... είπε...

lazinio μην ξεχνάμε και τον Ηρακλή. Κάθε φορά που κάνει μια σηματνική νίκη βλέπεις σε όλα τα πρωτοσέλιδα τον ίδιο τίτλο: Ροπαλιά!

Τώρα που το σκέφτομαι και το όνομά μου το χρωστάω στο μέγιστο γκομενοκλισέ: Είσαι καλό παιδί αλλά...

happypepper είπε...

Joan. dear,
καλή χρονιά σου εύχομαι, κεφάτη και δυναμική!

JoaN είπε...

kalo paidi alla..., αχαχα αυτό το κλισέ το είχα ξεχάσει!

happypepper, σ' ευχαριστώ πολύ, επίσης!