Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009

Απόκρυφες σκέψεις!!!!

Πριν αρκετό καιρό έπεσε στα χέρια μου ένα μοναδικό, εκπληκτικό, θεσπέσιο, βιβλίο. Αμέσως μου ήρθες στο μυαλό ΕΣΥ. Εσύ που είσαι το μοναδικό άτομο που διαβάζει αυτό το Blog. (και φυσικά σε ευχαριστώ πολύ και συνάμα σε θαυμάζω γι αυτό) ΕΣΥ που μπήκες τυχαία γιατί εσύ έψαχνες κάτι άλλο, αλλά το γοογλοφιλαράκι σε έφερε εδώ. (και τώρα θα σε ξαναφέρει "pamela anderson τεραστιο στηθος"χο)

Το κακό είναι ότι οι φωτογραφίες είναι πολλές. Άντε ξεκινώ....

Ένωστε τις τελείες για να σχηματίσετε το πορτραίτο της ψυχής σας.











(έμειναν μερικές σελίδες ακόμα..ίσως να στις παραθέσω σε ένα επόμενο ποστ. Αν θες πάααντα)
άντε ένα για το δρόμο...

Θέλωω να σου στείλωω μια λευκήη κόλλλλα χαρτίιι σαλαλαλα

4 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Κι εγώ το διαβάζω το βλογ σου! Άρα είμαστε 2. Ωραίο βιβλίο. Είναι τόσο γελοίο που καταλήγει να γίνεται τρομακτικά σοβαρό αν το σκεφτείς καλύτερα...Θα θελα να κάνω αυτό που ενώνεις τις τελείες, θα χει πλάκα!!

JoaN είπε...

Κκκκαι σε αυτο το σημείο επαναλαμβάνομαι ευχαριστώντας και θαυμάζοντάς σε!

πλάκα; ΠΑίζει να τρομάξω και δεν το κάνω...

kalo paidi alla... είπε...

Ευχαριστώ. (δεν το κατάλαβα ότι εννοούσες εμένα-τσακάλι είμαι!)
Παρακαλώ. (εγώ θα σε διαβάζω και μη σε νοιάζει και θα σου γράφω και τα σχόλιαα σαλαλα (καλά το πήγα;))
Επίσης έχω να πω ότι έβαλα pamela anderson τεραστιο στηθος στο γούγλη και δε σε έβγαλε. Μετά όμως έβαλα pamela anderson τεραστιο στηθος χο και ήσουν στην κορυφή.
Άρα το χο κάνει τη διαφορά => το γουγλ είναι για γέλια => είναι Παρασκευή και καίγομαι στη δουλειά => είμαι ένα βημα πριν τυπώσω τις τελίτσες στο πρίντερ του γραφείου και αρχίσω να τις ενώνω!

JoaN είπε...

αχαχαχα άμα είναι να τις τυπώσεις να σου στείλω σε σωστή ανάλυση! (χαίρομαι που δεν είμαι τ αφεντικό ς)

Με υποχρεώνεις, με αναγκάζεις να πάρω τσάμπα το κιττοτηλέφωνο :P xoxoxoxooo