Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2009

Ένα τέταρτο συνειρμοί.:Τ 'αφήνεις.

Όταν ήμουνα μικρή (πιο),δεν υπήρχαν τοοοσα παιχνίδια όσα υπάρχουν σήμερα. Είχα βρει ένα μαγαζί, ο Άγιος Βασίλης δηλ, όχι εγώ, όπου είχε όλο ξύλινα παιχνίδια, κατασκευές, κουκλάκια και γενικότερα πολύ ψαγμένα πράγματα.
Ήταν ένα και μοναδικό μαγαζί σημειώνω και συνεχίζω.
Κάποτε πήρα από κει ένα kittoκουκλάκι και έγινε το αγαπημένο μου. Τότε δεν υπήρχε πουθενά αλλού η Kitty. Πέρασαν τα χρόνια και η Kitty ήρθε στην Ελλάδα και στην μόδα και μπορείς πια να την βρεις σ όλες τις μορφές.

Πράγμα αδιάφορο πια. Αλλά καταθέτω ότι η ΣΩΣΤΗ kitty είναι κόκκινη και όχι ροζ, χακί, μπεζ, πουά κλπ. Ευχαριστώ.

Επειδή, όμως μου έχει μείνει ένα κόλλημα κ όποτε βλέπω Kitty στις βιτρίνες να κάνω «αχχχχχχχ κοίτααα» φίλοι και γνωστοί βάλθηκαν να μου κάνουν δώρο ό,τι έχει βγει σε Kitty (ναι, δεν τους εξήγησα ποτέ ότι δεν μου αρέσουν τα μοντέρνα kittoπροϊόντα). Με αποτέλεσμα να έχω γύρω στα 7 ζευγάρια κάλτσες με το συγκεκριμένο γατί, κασετίνα(ναι στα γεράματα) ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ.


Ναι, όπως βλέπεις είναι απίστευτα κιτς αλλά την έβαλα και για καιρό και γέλασα πάρα πάρα πολύ διότι οι αντιδράσεις όλων ήταν μοναδικές! (πάγωμα, αποστροφή, σκέψη για το πώς θα τις πεις με ευγενικό τρόπο ότι δεν είναι καθόλου ωραίο κλπ κλπ κλππππ) (πλαν έι)

Τώρα ο Kalos paidis allas, εμφανίζεται να έχει ένα κιττοτηλέφωνο (κλικ) και το χαρίζει. Θα ήθελα πολύ να το βάλω στο σαλόνι αλλά φοβάμαι μη με διώξουν απ το σπίτι. Ακόμα, πιο πολύ θα ήθελα να μάθω ΠΩΣ βρέθηκε στα χέρια του αυτό το τηλέφωνο και πώς χτυπάει; Νιαούρισμα;
Σου προτείνω να βάλεις το τηλέφωνο στο σαλόνι σου και να το υπερασπιστείς (αχαχαχα): να είσαι σοβαρός και να δείχνεις με καμάρι το νέο σου τηλέφωνο. (βλ. πλαν έι)

Κατάθεση νούμερο δύο:
Το καλύτερο νέο Kittoproion το βρήκα σ ένα site με μπλούζες, που μια μπλούζα είχε έναν μπαλτά στο κεφάλι της και έγραφε “goodbye Kitty” .

Όλα αυτά έρχονται στο κεφάλι μου όταν βλέπω ή ακούω για Kitty.

Βρες ΤΩΡΑ πόσες φορές έγραψα Kitty και στείλε σμς στο 2306 και κέρδισε φτωχά πλην τίμια δώρα.

2 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Το τηλέφωνο δεν ξέρω πως χτυπάει γιατί δεν το έχω συνδέσει ποτέ! Δεν ξέρω πως βρέθηκε σπίτι, μάλλον υπήρχε πριν από μένα, από την προηγούμενη νοικάρισσα (αυθαίρετα υποθέτω ότι ήταν γυναίκα) που για κάποιο λόγο δεν το πήρε μαζί της.
Και τώρα τέρμα τα αστεία! Αν αγαπάς αληθινά την κιττυ να έχεις μέχρι άυριο τα λύτρα (μια μπλούζα goodbye kitty μέγεθος large) αλλιώς θα βρεθέι στον κάδο!! χαχα

JoaN είπε...

αχαχαχα λοιπόν, άμα φοράς τέτοιες μπλούζες θα σ αρέσουν πολλές απ εδώ: http://www.tokotoukan.gr/t-shirts-gallery/hot-stuff πλοηγήσου!