Τρίτη, 21 Ιουλίου 2009

προοομπλεμ ιντερνετιικό: μαξιλάρι

κι εγώ σωπαίνω στο καλώδιο του ΟΤΕ και στο ποτέ σου απαντώ και περιμένω διαρκώς σαλαλα

Τελικά μαντέψατε κοντά. Ο υπολογιστής δεν χάλασε ακόμα. Ιντερνετ δεν είχα για μέρες.

Ήρθε ο τεχνικός του ΟΤΕ προς μεγάλη μας έκπληξη από μόνος του. Χωρίς παρακάλια κλπ. Στις δύο μέρες. Δεν είδε κάτι κάτω και ανέβηκε στο σπίτι κι ας μην ήταν στις αρμοδιότητές του. Ψάχνοντας βρήκε ότι οι ψυκτικοί που εγκατέστησαν το κλιματιστικό τρύπησαν τη γραμμή του τηλεφώνου. Βέβαια αυτός, κάτι πείραξε σε μια πρίζα και από κει που είχαμε ινετερνετ μας κόπηκε κ αυτή η πολυτέλεια..

Κλιματιστικό – άλλος κόβει, άλλος μοιράζει. Να σου θυμίσωωωωω (σαλαλα) ένας φέρνει το νέο κλιματιστικό. Άλλος, έρχεται και απεγκαθιστά το παλιό και πάει να βάλει το καινούργιο το οποίο είναι χτυπημένο κ τελικά δεν κάνει κάτι άλλο κ φεύγει. Άλλος έρχεται να πάρει το χτυπημένο κλιματιστικό και φέρνει το καινούργιο, όμως αφήνει το παλιό. Άλλος έρχεται να βάλει το νέο κλιματιστικό (κάνει κ τη ζημιά με το τηλέφωνο κ άντε βρες τον). (άλλος για χίο τράβηξε σαλαλα)
Τι μένει; να έρθουν να πάρουν το παλιό. (όλες αυτές οι βόλτες προϋποθέτουν πάρα πάρα πάρα πολλά τηλεφωνήματα κ αναμονή στο τηλέφωνο πολλές ώρες) Να κυνηγάει ο πελάτης να γίνει η δουλειά για την οποία πλήρωσε κ χωρίς να πει κ τπτ να του την λένε κίολαα. Σίγουρα θα ξαναπάμε στο ίδιο μαγαζί κ θα στείλουμε κ φίλους μας. (να θυμηθώ να κάνω σπαμ μέηλ :P)

Μας πηραν τηλέφωνο για να έρθουν να κάνουν απεγκατάσταση. «Ξέρετε έχει γίνει» «Μα πώς;» «Αλήθεια έχει γίνει. Τώρα πρέπει να πάρετε το παλιό» «Α, εγώ μόνο απεγκαθιστώ» μπρουμπρου Μετά από άλλα τρία τηλεφωνήματα, και άλλες πέντε μέρες αναμονής ήρθαν κ το πήραν το ασήκωτο κλιματιστικό. Κρίμα τα «παιδιά» γιατί δεν πήραν τίποτα έξτρα για τον κόπο τους. 9 με 11 8α έχουμε έρθει. 11:15 ήθελα να φύγω. Αλλά τελικά περίμενα για να ξεμπερδεύω μέσα στον αιώνα. Ήρθαν 12:55.
-Ασύκωτο ε;
-Αφήστε, ξέρετε ο άλλος έπρεπε να μου τα είχε κατεβάσει. Κανονικά εγώ έπρεπε να τα βρω η εδώ ή κάτω.
-(σιγά μη στα έβαζε κ στο αυτοκίνητο) χμμμμ (κλασσικό, το ένα συνεργείο να καητγορεί το άλλο για το «πώς τα έκανε» «τη δουλειά σας έκανε εδώ κλπ» Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω (χωρίς σαλαλα) αυτό το σύστημα.
-(Με κοιτάει)..?
-Άλλος το φέρνει, άλλος το πάει, άλλος το ξαναφέρνει ένα μήνα, όλο τηλέφωνα, όλο να ασυνεπείς στα ραντεβού.
-Κοιτάχχχτε, εγώ έχω πες 30 πελάτες δεν προλαβαίνω να τα κάνω όλα. Γι αυτό…
-(συνεχίζω πιο έντονα) και είναι χτυπημένο το ένα, φέρε άλλο, και φέρνουν άλλο και το βάζουν κ μας κόβουν το τηλέφωνο. Δηλαδή μας έχουν ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ (πια αρκετά δυνατά).
-Ααα σας έκαναν όλα αυτάα.. (σε ρόλο: είμαι ο καλός που δεν ευθύνομαι για όλα αυτά που σου έκαναν οι άλλοι, που είναι απαράδεχτοι, κ εγώ σε συμπονώ κ σου λέω ότι έχεις δίκιο) Φεύγω πάω στον άλλον τώρα γιατί ξέρετε μη καταλάβουν οι γύφτοι τι έχει το φορτηγό κ το αδειάσουν. κ μας δείτε στις ειδήσεις «φορτηγό του «Κωτσόβολου» κλάπηκε.»
-μμμμ (χεστήκαμε, το λιγότερο…)

Ύστερα, ακολούθησαν κι άλλες ‘βλάβες’: μου χάλασαν τα γυαλιά. Πήγα στη συναυλία Κραουνάκη – Σπείρα σπείρα στις 15/7 και δεν είχε ΗΧΟ (θα στα πω πιστεύω αναλυτικά εν καιρώ). Περπατάω στο δρόμο και τα φώτα το ένα μετά το άλλο σβήνουν. Πάω στο μετρό και το φως πάνω από τη θέση μου σβήνει. Και άλλα τέτοια χαριτωμένα. (ναι, φυσικά ό,τι συμβαίνει το συνδέω κ δείχνει πιο τραγικό. Έχω γίνει προληπτική και τα σχετικά. xo )

Απαντώ και στο «καλό παιδί αλλά…» γκαντέμης,: σήμερα γεμίσαμε σκατόνερα στα υπόγεια. Ο λέβητας ήταν χαλασμένος τον χειμώνα που μας πέρασε και τα καζανάκια είναι πια, μονίμως χαλασμένα. (Αλλά ο υδραυλικός είναι υδραυλικός. Αν δεν τον κυνηγήσεις, δεν τον παρακαλέσεις, δεν τον απειλήσεις, δεν τον περιμένεις μέρες, δεν έχει χάρη. Κ δεν κάνει άλλες ζημιές.)

Τηλεφώνη σεε μου ίσως να μας βγει σε καλόοο σαλαλα
Να γράφεις να τηλεφωνείςςς σαλαλα
Σου τηλεφωνώω για να σου πω πως σαλαλα
Και στο τηλέφωνο ποτέ δεν απαντάς… σαλαλα
κι εγώ μαζί σου να μιλώ, ώσπου ο ύπνος να με πάρει στο μαξιλάρι με το τηλέφωνο ανοιχτό... σαλαλα


4 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Μου θυμίζεις εκείνη την ταινία (Το κελεπούρι νομίζω τη λέγανε) που ένα ζευγάρι αγόρασε ένα σπίτι, το οποίο σιγά σιγά διαλύοταν...
Για καλό και για κακό πάντως κλείνω το στόμα μου και δεν ξαναμίλάω!

JoaN είπε...

αχαχα εμένα μου ρθε "η σονάτα του σεληνοφωτος"

[Germanos] είπε...

Αγιασμο προτεινω αν και αθεο(φοβο)ς

JoaN είπε...

ένα θα σου πω: το νου σου, ρεμάλι (βλ. Φ.Φ.), με τις αγορές που θα κάνεις. Περισσότερη ζωή ή καλύτερο σέρβις?! οεο εσΥ αποφασίζεις. κλπ