Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2009

a/c προμπλεμμμ: πανωσέντονο

http://sozjo.blogspot.com/2009/07/blog-post.html συνέχεια...
Όλα ξεκίνησαν με το πανάρχαιο κλιματιστικό μας. Περιβάλλον, επιδότηση, ινβέρτερ, καλύτερη απόδοση. Παράλληλα όμως είχαμε στο μυαλό αισχροκέρδεια, εικονική ευκαιρία και άλλα τέτοια ‘ευρωπαϊκά’.
Βαριά καρδία και καημό μεγάλο και ξέροντας σε τι μούφα μπλεκόμαστε, είπαμε να τα αλλάξουμε. Πήγαμε στο μαγαζί, βρήκαμε τι θέλουμε μπλα μπλα, θα μας ενημερώσουνε πότε θα μας το φέρουν. Σε μερικές μέρες (δε θυμάμαι τα μπερδεύω με τα του ψυγείου), σμς: «θα έρθουμε αύριο τάδε με τάδε ώρα». Έρχεται ένας τυπάκος ο οποίος απλά έφερε το νέο κλιματιστικό. Α, λέει, δε ξέρω πότε θα ρθει να το βάλει ο άλλος. Δεν είναι δουλειά μου. (όλα αυτά συμβαίνουν παράλληλα με το ψυγείοΠρομπλεμ) Παίρνουμε τηλέφωνο «Πότε θα γίνει απεγκατάσταση και εγκατάσταση? Οεο» «α σε μια βδομάδαααα» «Γιατί;» «ΤΙ λέει πάνω η απόδειξή σας? Γκολντεν ή σίλβερ;» «Πού? Ααα σίλβερ…» «Τότε σε μια βδομάδα θα σας πάρουμε να δούμε πότε θα έρθουν» Το ότι κανείς δεν ρώτησε/ ενημέρωσε το καθεστώς σιλβερ-γκόλντεν είναι άλλο θέμα. Έρχονται μετά από μια βδομάδα και δε θυμάμαι πάλι… απεγκαθιστούν το παλιό και ανοίγουν το νέο. ΩΠ, σου λέει, είναι χτυπημένο, μπορεί να βγάλει βλάβη. Το κάνουν λέει συχνά, οι μεταφορείς και τους το έχουμε πει τόσες φορές. Πήραν τηλέφωνο τον τεχνικό να το σκεφτούν. «Ποιο μοντέλο είναι;» «Ααα, αυτόοο έχει αποσυρθεί. Ναι, κι αυτό το κάνουν τώρα, με την επιδότηση δίνουν ό,τι τους έχει μείνει. Επικοινωνήστε εσείς με το κατάστημα να δείτε αν έχουν άλλο ίδιο κλπ κλπ »
Κάνουμε προσπάθεια να επικοινωνήσουμε, στα 5 λεπτά και αναμονής το κλείνουμε (έχει κ διαφορετική χρέωση). Πήγαμε από κει, δε μπορώ να πω χωρίς κουβέντα βρήκαν άλλο μοντέλο που θέλανε να σπρώξουν και ταίριαζε στην τιμή. Χωρίς να μας πουν ομοιότητες διαφορές ονοματάκι μοντέλου κάτι, τα τακτοποίησαν. Κιχ!
Αυτή φορά ζητήσαμε να γίνει γρήγορα η εγκατάσταση μιας και δεν έχουμε καθόλου κλιματιστικό να δουλεύει. «Θα δω τι θα κάνω, ας έρθει πρώτα να πάρει το παλιό κ να φέρει το νέο και βλέπουμε»

Είδαμε, μετά από δυο μέρες ήρθε έφερε και πήρε. ΔΕΝ πήρε όμως το παλιό κλιματιστικό που πάει για απόσυρση. Μετά από άλλες δύο μέρες μας τηλεφωνούν «Αύριο στις 9». Την ίδια μέρα στις 21:55 μας καλούν να μας κλείσουν ραντεβού για να έρθουν οι ψυκτικοί να το βάλουν. «Μα μας πήρατε το πρωί και μας είπατε στις 9.» (πράγμα περίεργο αφού δεν λένε ώρα συγκεκριμένη) «Μα δεν είναι δυνατόν, να έχετε κλείσει ραντεβού.» κλπ κλπππ Τηλεφώνημα με πλούσιο διάλογο.

Η ώρα 9, η μέρα: η ημέρα εγκατάστασης του νέου επιδοτημένου, καλύτερου κλιματιστικού. Πάει 11 και τηλεφωνούν: Είστε εκεί να έρθουν τα παιδιά να βάλουν το κλιματιστικό;» Είμαστε. (και εδώ είν άλλο θέμα, πάλι καλά που έχουμε ευέλικτο πρόγραμμα, αλλιώς για να γίνουν οι δουλειές θα θέλαμε μήνες). Στις 12:15 και πάλι τηλέφωνο «Ναι, γεια σας είμαι ο ψυκτικός, συγνώμη και να τώρα να είμαι δω και θα ρθω εκεί που είστε κλπ» Δεν κατάλαβα γιατί απ τις 9 ήρθαν στις 12:45. Δεν με ένοιαζε. Καλό θα ήταν να ερχόντουσαν στην ώρα που είπαν αλλά πιο πολύ με ένοιαζε να δουλέψει το μηχάνημα να τελειώνουμε. Το έβαλαν με τα πολλά, δεν λέω λεπτομέρειες γιατί παίζει να σερφάρουν οι τύποι, μη φάω κ ξύλο :P

Μου ζήτησαν νερό από το ψυγείο αν γίνεται. ΛΟΛ

Σημειώνω ότι μάλλον το παλιό μας κλιματιστικό ήταν δυνατότερο και ότι δεν το έχει πάρει κανείς. Τώρα λογικά, κάποια στιγμή θα πάρουν τηλέφωνο να έρθουν το πάρουν. Αλλά …

Έλα που δεν έχουμε σταθερό!!! Είναι νεκρό και αν το καλέσεις δείχνει ότι χτυπάει και δεν είναι κάποιος να το σηκώσει. Ακόμα, πιο περίεργο είναι ότι στην πολυκατοικία έχουν τηλέφωνο. Χμμμμ «Αν η βλάβη είναι ψηφιακή θα διορθωθεί σε δυο ώρες. Αν όχι, σε δυο μέρες θα έρθει ο τεχνικός να το δει απ έξω». Βέβαια δεν τον βλέπω τον τεχνικό να έρχεται Σάββατο ή Κυριακή.

Επιπλέον, το πλυντήριο όπως σου είπα, δεν στίβει. Στύβει. Με ό,τι και να το γράψω πάλι δεν…

Αυτό δεν είναι σπίτι, τα πράγματά του το ένα μετά το άλλο χαλάνε. Δεν ξέρεις τι να πρωτοφτιάξεις. Αν κάτσεις να μετρήσεις τις ώρες που μιλάς με τα σέρβις, τις ώρες που περιμένεις να έρθουν, τα λεφτά που δίνεις, χωρίς να γίνεται η δουλειά σου… Άστα χέστα δε θέλω να τα συζητάω. Απλά ήθελα να τα καταθέσω. Ευχαριστώ.

Αλλά μήπως ξέρεις τι γίνεται με τα άστρα, τα φεγγάρια, τους πλανήτες και τις σελήνες; Μήπως ήρθαν οι εξωγήινοι και θέλουν να μας τρομάξουν να φύγουμε να πάμε αλλού; Μήπως εκείνος δεν με χαιρέτησε, αλλά με μούντζωσε; Μήπως οι άλλοι μας μάτιασαν; Αν είναι να τους τα βγάλουμε τα μάτια. Και ξεριζώστε τους τα μάατια δίχωςς λύπηη σαλαλαλα

Χθες κάθε τόσο σήκωνα το τηλέφωνο και γέλαγα νευρικά για αρκετή ώρα. Πολλές φορές. Έγιναν κ οι κοιλιακοί. Λοιπόν, μάντεψε ποια θα είναι η επόμενη συσκευή που θα χαλάσει μόλις φτιάξει το τηλέφωνο (γιατί έτσι πάει, δίνουν σκυτάλη) και κέρδισε μια κρουαζιέρα γιατί με νοιάζεσαι και μ αγαπάς σαλαλα.
Ουυφφ, δεν περιγράφω άλλο...

6 σχόλια:

αν ακούς είπε...

ααα α α κρουαζιερα θα σε πααααω ααα α α α γιατι σε νοιαζομαι και σ'αγαπαωωωω...

ηθελα να πω την επομενη συσκευη που θα χαλασει αλλα δεν τη λεω για μα μη με πεις μετα σκατοστομο...

JoaN είπε...

χμμμμ πες την ντε, ΠΕΣ να προετοιμαστώ τουλάχιστον!

(έπσασα και ένα ολοκαιιιίνουργιο ξυπνητήρι απ το Λ.Α. = Λαϊκή Αγορά)

Χρήστος είπε...

Toυ pc σου η εγγύηση ισχύει ακόμη; :P

[Germanos] είπε...

Με το Αμανα τι παιζει?
ΑΚΟΜΑ χαλασμένο?

kalo paidi alla... είπε...

Μπράβο πάντως! Εγώ με τόσες βλάβες θα είχα ήδη μετακομίσει...
Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ γκαντέμης πιστεύω ότι έχεις κλείσει με τις καλοκαιρινές βλάβες. Απλά έχε το νου σου μη χαλάσει ο λέβητας εκεί κατά το Νοέμβρη...

JoaN είπε...

Χρήστο, κοντά έπεσες.

[Germane], μεγάλη κουβέντα δεν θα πω...αλλά δουλεύει!!!!!!!!!!!!(προφανώς ο τεχνικός συνεργάζεται άμεσα, με τον Θεό βοηθό)Μη το πεις οούτε του Παπά, που κάθεται στην αυλή, κάτω απ την σκιά της συκιάς, δίπλα στα καμμένα γιασεμιά :P

kalo paidi alla, το επόμενο ποστ μπορει να σε καλύψει... Για να κερδίζουμε χρόνο αν βρεις τπτ μικρό σπιτάκι να νοικιάζεται σε καλή τιμή πες.