Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2009

ΛομοΔιακοπή1

Κάτσε έχω υλικό πάααλι...

Το χταπόδι δεν μας έκανε τη χάρη να κάνει καμιά βόλτα πέρα δόθε.


Πότε θα μάθω να μη βάζω τα χέρια μου στους φακούς;

Πες μου θάλασσα, τόσα μυστικά σου
απ' τον κόσμο κρύβεις
και μες τη σιωπή στα βαθιά
χρόνια τα κλείνεις

Ποια ναυάγια, λάθη αλλοτινά σου
λάφυρα της μνήμης
με μαργαριτάρια ακριβά
χρόνια τα ντύνεις
Θάλασσά μου, σαν και σένα κάποτε
φουρτούνες σήκωνα κι εγώ
Στα νερά μου τ' αγριεμένα αγάπες
αδικούσα δίχως να σκεφτώ
Κι έστειλα πολλές φορές καράβια
στης καρδιάς μου το βυθό
ίδια εγώ με σένα

Θάλασσά μου, σαν και σένα τώρα
με ναυάγια ζω κι εγώ παλιά
Για όσες χάθηκαν ζωές στην μπόρα
το μετάνιωσα μα είναι αργά
Και 'χω κάνει πια τα λάθη δώρα
δυο κοράλλια αληθινά
Στην καρδιά κλεισμένα
ίδια εγώ με σένα

Πες μου, θάλασσα, πόσα μυστικά σου
λάφυρα της μνήμης
με μαργαριτάρια ακριβά
χρόνια τα ντύνεις σαλαλαα

(Πες μου θάλασσα, Πρωτοψάλτη Άλκηστις
Μουσική/Στίχοι: Μιτζέλος Αντώνης/Ζιώγα Ελένη, δίσκος "Πες μου θάλασσα")


Ξέρεις, μου λέει η φωτογράφος, μερικές έχουν διπλοτραβηχτεί.

Ναι, ναι, της λέω.(και πολλές φορές παραπάνω, αλλά τι να της εξηγώ...)

Τώρα ότι μ αρέσουν αυτές οι μπλεγμένες, ειν΄άλλο θέμα. Α?Αυτές οι τελευταίες μου θύμισαν αμέσως αυτό.
(Ωραία ταινία, ωραίο τραγούδι, ωραίο βίντεο κλιπ)
(Όλα είναι θέμα ευγλωττίας. Ξέρς)

4 σχόλια:

yes είπε...

geia sou salala joan :P
se euxaristw polu polu gia to wraio sou sxolio xairomai p aresan telika oi mpourdes mou :P
eimai olh mera sto pc omws kai apo xazomara-automatismo esvhsa to comment sou, opote mhn anhsuxhseis an den to deis ekei :P to agapaw kai auto

thelw na pisteuw pws exeis tsekarei to blog mas to http://ct-project.blogspot.com
:D
an oxi MPES TWRA :P

eida tis photos sou tis lomo kai mou aresan kai eipa na valw kainourio filmaki sth dikia mou kai na ksanarxisw to lomo-xamo :P
thanx :P

JoaN είπε...

αχαχαχα τελευταία φορά που διαφημίζεται κάτι εδώ μέσα και δεν έχω κέρδος ε :P

yes είπε...

hahahaha egine.. meta tha sou dinoume 10cents to gramma :P :P

JoaN είπε...

Καλά την τιμή τη συζητάμε.Πάντα υπάρχει κ καλύτερα.