Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2009

Πάω να πιάσω ουρανο

Άλλο δράμα δε θα ζήσω, φτάνει αυτό το τωρινό
Μόνη μου θα διασχίσω πάλι τον ωκέανο
Κι άμα τύχει και λυγίσω, Θεε μου ‘σχώρα με
κι αμα πιώ κι αμα μεθύσω παρηγόρα με

Άλλο δε θα φαω τραύμα, άλλη τέτοια αντάμοιβη
Μόνη μου θα δω το θαύμα, μόνη μου και τον ραβή
Κι αν στον έρωτα κυλίσω, Θεε μου ‘σχώρα με
κι αμα πιώ κι αμα μεθύσω παρηγόρα με
Άλλο κλάμα δε θα ρίξω, φτάνει αυτό το απόψινο
το κενό θα διαρρήξω, πάω να πιάσω ουρανό
κι αν με δεις να φτάνω πάνω, Θε μου ‘σχώρα με
Κι άμα πέσω να πεθάνω, παρηγόρα με σαλαλαλα
*Σίχοι-μουσικη: Σταμάτης Κραουνάκης -ερμηνεία Ελευθερία Αρβανιτάκη

Η αλήθεια είναι πως με τρόμαξε η κυρία αυτή. Μετά είδα είχε και παρέα. Μετά μου είπε η ΔΟμή που ήταν μαζί μου ότι είναι η θεά... δε θυμάμαι. Είδες η δομή? :P
(η βΟλτΑ θα συνεχιστεί με σπίτια-τοίχους κ τα ρέστα κρεμ μπρουλέ)

7 σχόλια:

proserpina είπε...

Πιασ 'την Αθηνά, πεεεεφτειιιιι!
(έχουν κ τα αγάλματα τάσεις αυτοκτονίας)

Βγήκαν κ οι δικές μου!!! Αναμείνατε στο ακουστικό σας

Χρήστος είπε...

Μην το ρωτάς τον ουρανό, το σύννεφο και το φεγγάρι [ σαλαλάλα όπως θα 'λεγες κι εσύ ;) ]

JoaN είπε...

proserpina, poia einai? h deksila h h aristerh? (denn eexw taseis aytoktoniass omws h eleipsh epikoinwnias salala lol! )

Ante kane post gLhgora ;p

Χρήστο, εεετσι! :D

Πάω να πίασω ουρανο γω τώρα!
Χαιρετώ σας :)

[Germanos] είπε...

Ειναι το πρωτο ποστ με κανονικο τιτλο .....

proserpina είπε...

Στα ρέστα, εκτός απο κρεμ μπρουλέ έχει κ σουφλέ σοκολατας;

[Germanos] είπε...

Τον πιασαμε τον ουρανό

JoaN είπε...

[Germane], ναι ε? μπα.. δεν και με αν όπως. Επειδή. (και να ήταν δε θα ξανασυμβεί)

poserpina, φυσικά και σουφλέ!