Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009

Δεν και άμα όπως μετά τους


-Ναι; Το πήρες το μήνυμα;
-Ναι, το πήρα. Αλλά πότε το έστειλες;
-Ε δε θυμάμαι. Μάλλον λίγο μετά. Από τότε που ήταν πριν από το άλλο.
-Αααα τότε; Τότε είπε το πήρε το μήνυμα που είχαμε στείλει. Μετά ξανάστειλα;
-Ε, όχι δεν ξανάστειλες.
-Ωραία. Τότε γιατί το ξαναλέει. Εσύ πάντως το πήρες.
-Τι να σου πω. Έτσι θα πρέπει. Θα το πήρα.
-Και μετά τι το έκανες;
-Καλά, μου το έστειλες και τώρα το ψάχνεις;
-Τι σε πειράζει;
-Σωστά. Κοίταξε δίπλα απ τον καθρέφτη.
-Δεν είναι.
-Στο κομοδίνο;
-Ούτε.
-Αααα τότε θα το έβαλα στην ανακύκλωση.
-Ναι, εδώ είναι.
-Θα το πάρεις πίσω. Αφού το έστειλες.
-Όχι, ήθελα να δω τι έγραφε.
-Δεν ξέρεις;
-…







(μου λείπουν οι παλιοί μου τίτλοι)

4 σχόλια:

[Germanos] είπε...

Ευλογησον

JoaN είπε...

Βαρεμάρα εε? χμμμ
δεν έχω πετύχει και γιασεμία στις βόλτες μου... εκεί μπαίνει τίτλος! :P

proserpina είπε...

Χεεχε πασχαλίτσες all around the city :)

Στη δεύτερη έχεις βάλει κάποιο φίλτρο; Σαν πολύ πράσινη είναι ολη

JoaN είπε...

Αυτή τη φορά δεν έχω πειράξει τπτ.