Δευτέρα, 9 Μαρτίου 2009

Μπλογκοπαίχνιδο


Μπλογκοπαίχνιδο ξαναχτυπά καιιι
1. Ευχαριστώ τον Χρήστο για την πάσα.
2. Σε ρωτάω γιατί σ ένα μπλογκοπαίχνιδο έπρεπε να γράψουμε 7 μειονεκτήματά μας και τώρα που «πρέπει» να γκρινιάξουμε μπορούμε μόνο σε πέντε κουκίδες. Απλά άδικο.

Ας είναι…πέντε πράγματα που με εκνευρίζουν, λοιπόν:
1. Η Άνοιξη (και το φιλοσόφησα παραπάνω φέτος, μη νομίζεις. Πάλι στα ίδια κατέληξα) (κι όσο κι αν πονώ όπως θα μπααααίνει η άνοιξηηη, δε θα γυρίσω να κοιτάξω… σαλαλα). Και να σκεφτείς ότι ποτέ δεν είχα πει είμαι τύπος πχ του χειμώνα, του καλοκαιριού κλπ. Δεν ξεχώριζα κάποια εποχή. Όλες με τη σειρά τους είχαν κάτι που μ άρεσε και χρειαζόταν. Τώρα, ακόμα δεν βάζω τον εαυτό μου ως τύπο του φθινοπώρου ή του χειμώνα κλπ. Σίγουρα όμως ΔΕΝ είμαι τύπος της Άνοιξης. ΔΕΝ. Και σε περίπτωση που δεν έγινα κατανοητή: Δεν μου αρέσει η Άνοιξη.

2. Που όταν η πωλήτρια σε μαγαζί ρούχων προσπαθεί να σε πείσει το λευκό παντελόνι που με το ζόρι κουμπώνει και επιπλέον σε κάνει τετραπλάσια σου πάει, επειδή μόνο αυτό της έχει μείνει.

3. Που σπάνια (μην πω ποτέ) η κομμώτρια σε κουρεύει όπως θέλεις και όχι σύμφωνα με το δικό της γούστο.

4.Που δεν μιλάμε πια δεν μιλάμε (σαλαλα), όποτε πρέπει και εκεί που πρέπει και κάνουμε αλλού και χωρίς λόγο μαγκιές.

5. Που ξέχασα τι είχα σκεφτεί να βάλω για νούμερο πέντε και κάθομαι και κοιτάω την οθόνη μπας και μου ‘ρθει εδώ και μια ώρα. (‘Πληγή από φριχτό μαχαίρι’ γεράματα τι να πεις)

Να μπλογκοπαιχνιδοΓκρινιάξουν οι: Proserpina, Pietagi, [Germanos], Narita, The Stranger.


(Έτσι και παίξει ένας απ' αυτούς...θα... θαα..θααα κερδίσει πλούσια δώρα :P )

6 σχόλια:

thestranger είπε...

Γουάου! ΚΑΙ μπλογκοπαίχνιδο ΚΑΙ μπορώ να γκρινιάξω όσο θέλω; Και δεν είναι καν τα γενέθλιά μου! Θα το κάνω εντός της ημέρας (ελπίζω)!

Και κράτα τα πλούσια δώρα, εγώ θα το κάνω τζάμπα! :P

JoaN είπε...

Έτσι σε θέλω! Έτσι τσάμπα γιατί η παραγωγή δεν έχει κ πολύ χρήμα :P
χρόνια πολλά (για όταν, δώρο έκανα)!

[Germanos] είπε...

ok ok ok

proserpina είπε...

Εγώ πάντως περιμένω το δώρο

lifewhispers είπε...

χειμωνας. ποσώς καλυτερος.


καλημερα!

JoaN είπε...

[Germane], ok!

proserpina, ok!

lifewhispers, Ok! (πάσο)