Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2009

Αν τύυυχειιι

Αν κάποιος σου πει «Καλά να φανταστείς τότε ήμασταν Αγία Τριάδα και…», εσύ μην ρωτήσεις «Αγία Τριάδα? Προς τα πού είναι αυτό?!».

Αν πας να κλείσεις το παράθυρο και βγάλεις έξω το κεφάλι σου να δεις τι γίνεται, σταμάτα το άλλο χέρι που παράλληλα κλείνει το παράθυρο και συνεπώς και το κεφάλι σου.

Αν πας βόλτα στα αστέρια, με καλό καιρό και με το φως του ήλιου μη χαρείς και πολύ, όσο σπάνιο και να είναι το όλο σκηνικό Οι φωτογραφίες που θα βγάλεις, μετά από λίγες ώρες θα χαθούν για πάντα. Γι’ αυτό μην ξαναδιακινδυνέψεις για να βγάλεις φωτογραφία που τελικά δεν θα την δεις ποτέ.

Αν στην παραλία δεις δυο ηλικιωμένους να παίζουν γκάιντα και νταούλι, αφέσου και χόρεψε. Α, και μην τσαντιστείς με τον εαυτό σου που ντράπηκες να τους ζητήσεις να τους βγάλεις φωτογραφία, έτσι κι αλλιώς… μην τα ξαναλέμε.

Προσοχή, ακολουθεί …. Διαφήμιση:
-Αγαπημένο ροκ?
-Λιωμένο παγωτό! (με απόλυτη φυσικότητα, δίνεις προσοχή γιατί το λιωμένο παγωτό πολύ σε έχει κουράσει))
-Αγαπημένο ζεϊμπέκικο?
-Της Ευδοκίας!! (άντε οκ)
-Αγαπημένο χασάπικο? (να δούμε τι θα πει κ πού το πάει )
-Του Χατζηγιάννηηηηη!!!
Απ το 1800τόσο, μοσχάρια μπλα μπλα μπλα…

Μέσα στο ταξί, ο οδηγός έχει σκυμμένο το κεφάλι σε όλη τη διαδρομή και στέλνει σμς. Κάποια στιγμή φτάνουμε ζωντανοί.
-Πόσο είναι?
-Εκατό ευρώ. (τι χιούμορ! Για το οποίο δεν το έχω καμία όρεξη)
-Συγνώμη δεν άκουΣα?
-Τόσο… (γελάει μόνος του και με κοιτάει) Ξέρεις πριν αχαχα χαχαχα (δεν μπορεί απ τα γέλια να το πει καν!) είπα 100 ευρώ.
-(έλα!) μμμ α ναι? Ορίστε.
-Ευχαριστώ
-Γεια σας…

Μέσα σε δυο μέρες άλλος οδηγός ταξί επανέλαβε το χιουμοράκι «Ένα εκατομμύριο». Το παράκανε.

Αν μπεις σε ταξί με λόξυγκα, ο οδηγός θα σου βάλει Μοσχολιού όσο πιο δυνατά γίνεται και θα σου περάσει. (δοκιμασμένο)

Μέρα με βροχερή, μέσα σε ταξί και στο δρόμο πάρα πάρα πολύ κίνηση. Τα αυτοκίνητα κάμπιες κλπ. Με το που το αντιλαμβάνεται ο οδηγός αρχίζει:
-Πωωωωωωωωωωωωω πωωωωωωωωωωωω Είπατε τίποτα? Δεν Ακουσα…
- Δεν έχω να πω κάτι. (κοφτά και αυστηρά)
- Δεν έχετε ε? Πώς και δεν έχετε?
-Είμαι ψύχραιμη. Δεν περίμενα κάτι καλύτερο.
-Δεν περιμένατε κάτι καλύτερο…πωωω ψύχραιμή ε? Σε λίγο να δούμε πόσο ψύχραιμη θα είστε…
-Λέτε? Και τι να κάνω? Να με αφήσετε να πάω με τα πόδια ?
-Ναι, ναι..εδώ? εδώ??
-αχαχα
Παρ όλο που δεν προχωρούσε το ταξί ιδιαίτερα, ο οδηγός έεετσιι όπως οδηγούσε με ζάλισε… όποτε άραγμα πίσω, υπομονή και προσοχή μην ξεράσω.
-Δεν μιλάτε όμως δεν μιλάτε….
-μμμ (που όπως κατάλαβα τα συγκαταβατικά μου ‘μμμ’ δεν τα άκουγε - Στην αρχή του είπα που πάω και άλλα πάτησε στο τζι πι ες, μέχρι να συνεννοηθούμε πήρε ώρα- Αν δεν θες να σου ξεράσω την ‘αμαξάρα ς’ καλό είναι να μη μιλάμε)
-Κοιμηθήκατε?
-Κοντεύω.
-Κι εγώ τι να κάνω? Να μην με πάρει ο ύπνος στο τιμόνι… Ποιος θα μου μιλάει να μην κοιμηθώ.?
-Ε, έχετε την κυριούλα στο τζι πι ες που μιλάει κάθε τόσο.
-αχαχαχα την κυρία ε…
-Στα 500 μέτρα στρίψτε δεξιά.
-Κάτσε να φτάσω στα 500 μέτρα και μιλάμε.
Κλππ κλππ

Πες στο ταξί να μη σε περιμένειιι, κατέβα βγες, πέρπατα στη βροχήηη σαλαλα
Μέσα το ταξί όλα φίνα καιιι σαλαλα
Προλαβαίνωωω, μέχρι να έρθει το ταξίιι σαλαλα

4 σχόλια:

Χρήστος είπε...

Πόσο εκτιμώ ταξιτζίδες που ΔΕΝ μιλάνε...
Εμένα μου έχει ανοίξει ταξιτζής την εξής συζήτηση:
Τ: Ρε Φίλε, να σε ρωτήσω κάτι;
Χ: Εε,(μικρή παύση)
Τ: Γιατί ενώ είσαι 17..(διακόπτω)
Χ: 18μιση, αλλά ντάξει
Τ: Ναι, γιατί ντύνεσαι λες και είσαι 30 χρονών;
Χ: Τι να σας πω, τι θα έπρεπε να φοράω για να συμβαδίζει με την ηλικία μου, μπρατσάκια;
Τ: Ε, καλά, έτσι δεν γίνεται συζήτηση.
Χ: Το ξέρω.

Η διαφήμιση τραγική φυσικά, όπως και αυτή του "Νικόλα της Σχοινούσας" και η αγαπημένη μου "Καπνίζετε; ΚΑΚΩΣ"...
(Μήπως μου φταίνε όλα τελευταία, ή όντως το παράθυρο θα ανέβει να μου κόψει το κεφάλι κ.ο.κ.:P)

JoaN είπε...

χαχαχα μπρατσάκιααα!
χμ κάνε κανένα ποστ με τέτοιες διαφημίσεις, βλέπω έχεις υλικό.

παπχια με λενε βασικα είπε...

τι ομορφο ομορφο ποστ:D

JoaN είπε...

σ ευχαριστώ πολύ :) (Γουέλ καμ!)