Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2009

Άκουω ασταμάτητα ...

...Μάρω Μαρκέλλου.
"Εξυπνος, ιδιαίτερος στίχος. Η 23χρονη Μάρω Μαρκέλλου γράφει αφηγηματικά τραγούδια με μια αφοπλιστική αμεσότητα σαν να διηγείται με χιούμορ, αβίαστα και φυσιολογικά μια ιστορία στην κολλητή της."(συνέχεια...)
κλακ-> για να πάρεις μια ιδέα και μετά να πάρεις να ακούσεις όλο τον δίσκο της (= 'Κορίτσι για σπίτι') Ξέρεις πόσο σπάνιο να αξίζουν όλα τα τραγούδια σ ένα δίσκο...!!! (live μαζί με Φοίβο Δεληβοριά, στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο στις 21/2/09)

Επίσης ενδιαφέρον είναι ο δίσκος "Μάντεψε ποιος" του Πάνου Μουζουράκη. Σε αντίθεση με τον δίσκο της Ε. Ζουγανέλη. :-( Πια είναι είδηση να μιλάμε για ωραίες δουλειές (βλ. μια ακόμα είδηση «Μέχρι το τέλος» )

Θα μου πεις περί ορέξεως...

…Ενώ εσύ είσαι όλα όσα θέλω, χωρίς να σε ξέρω λέω υπερβολές. Άσε με να γίνω όσα θέλεις και, καρδούλα μου, πού ξέρεις…μπορεί και να με θες σαλαλα [(αλλά εγώ θα πάω για) δουλειά]
Γιατί, ρε γατί, να ‘σαι ακόμα ένας βλάκας. Γιατί όσα είπες να ήταν λόγια της πλάκας… σαλαλα [ (συνένοχος στην) κρέπα]
..Ξέρω είναι η πρώτη φορά που σου ξανασυμβαίνει κι αν κανείς δε σε καταλαβαίνει, τότε πάρε σειρά…σαλαλα (Ομοιοκαταληξία)
…Μα όμως κάποτε θα μπει στα δικά μου τα παπούτσια και τον άκυρο καημό μου θα λουστεί. ¨όταν βέβαια μια όμοιά του βρει και του βάλει σ’ ένα πόδι δυο παπούτσια. Τότε θα εύχεται να μην τον παρατούσα, να μιλούσα για να σπάω τη σιωπή. Μα, όταν μίλαγα, εγώ ήμουν η τρελή… σαλαλα (Μακριά κι αγαπημένοι)
Αποκοιμιέμαι σε μια χώρα, που όλα μοιάζουν μαγικά. Που το γεια σημαίνει hola και το adios σημαίνει γεια…. Σαλαλα (Ballada por un catalan)
..και σε βγάζω τώρα απ’ την ψυχή και τη βάζω με τα ρούχα μπουγάδα κι όποια ελπίδα είχα κι όποια ευχή τη χτυπάω με τα αυγά στραπατσάδα…σαλαλα [(Η πάντα διαθέσιμη) νεράιδα]

Δεν υπάρχουν σχόλια: