Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

Έχεις φύγει απ την πόλη

Έχεις φύγει απ’ την πόλη κι όλα τα άστρα πέφτουν κάτω. Τη στιγμή που θα φανούνε, η ψυχή μου πιάνει πάτο. Έχεις φύγει απ’ την πόλη, δεν υπάρχει καληνύχτα. Μόνο μια φωνή που λέει πνίχτα τα δάκρυά σου, πνίχτα.
Έχεις φύγει απ’ την πόλη. Ποιοι ειν’ οι εχθροί και ποιοι οι φίλοι. Φίλος μου είναι όποιος μ’ αντέξει με του πόνου το φιτίλι. Πώς να βγει το μεσημέρι, μες από τα μαύρα δίχτυα; Κι αγριεύουν οι καυγάδες κι οι φωνές στα δίπλα σπίτια. Έχεις φύγει απ’ την πόλη.
Έχεις φύγει απ’ την πόλη κι όλα τα παιδιά το ξέρουν. Τ όνομά σου, μαχαιριά μου, σαν τραγούδι το προφέρουν. Κι από ‘δω σαν φύγω απόψε, πάλι δε θα χαιρετίσω και τα όνειρα στους δρόμους να πεθαίνουν θα τα αφήσω. Μέχρι να γυρίσεις πίσω, πρέπει κάπου να μιλήσω. Έχεις φύγει απ’ την πόλη. σαλαλαλα
(στίχοι-μουσική: Κώστας Λειβαδάς)

4 σχόλια:

proserpina είπε...

Ωραίο!!!

(Αρκεί να μην είναι αυτοαναφορικό)

proserpina είπε...

Ξες, είναι απ' αυτά τα πολύ ωραία τραγούδια που λες "πωω τι ωραίο" και ταυτόχρονα σκέφτεσαι "ρε τον ταλαίπωρο τί του έτυχε, μακριά απο μας" και καταλήγεις "τα λέει όμως πολύ ωραία ο άτιμος")

αν ακούς είπε...

παμε να φυγουμε απο αυτη τη πολη, δεν βλεπεις πως μας στριμωξαν για τα καλα.....

με το προηγουμενο σου ποστ τωρα σορυ που αλλαζω θεμα αλλα χτυπησες χορδη...

εχω ενα ταβερνακι, εχω ενα μικρο καταλογο γιατι σαν πελατης παντα βαριεμαι να διαβαζω και λεω πειτε εσεις και θα φαω ο,τι πειτε...
δεν αντεχω τους μεγαλους καταλογους,χωρια που δεν εχω καταλαβει που τα φυλανε όλα αυτα τα υλικα...θα σας πω εγω..στις καταψυξεις...τελος παντων στο θεμα μας (που δεν ειναι το θεμα του ποστ σου αλλα ελπιζω να με συγχωρεσεις)

οταν λοιπον ερχονται κατι έξυπνοι και ανοιγουν τον καταλογο μου ρωτανε που εχουμε κρυμμενο τον υπολοιπο, τι; μονο αυτα; δεν έχεις τιποτα αλλο; δεν μπορει καπου αλλου θα εχεις γραμμενα και τα άλλα...

ζω για τη στιγμη που θα τους πω "αν βγειτε απο τη πορτα που μπηκατε στριψετε δεξια μετα αριστερα και ολο ευθεια εχει τρια τεσσερα ουζερι θα σας δωσουν οταν κατσετε και ενα βιβλιο να διαβασετε να περασει η ωρα σας, έκει σ'αυτα τα ββλια είναι γραμμενα και τα υπολοιπα"

ε μα πια!!!

JoaN είπε...

proserpina, proserpina, ξέρω. (Είναι που λέμε μακριά από μας και όταν μας τυχαίνει απλά...δεν λειτουργούμε, σταμτάνε όλα.)

αν ακούς, μη με φέρνεις απ το Γκάζι βρε, για θησείο με πειράζει.. σαλαλα (η θετική ερμηνεία του τραγουδιού ε? ουφ...)

[γιατί δεν άφηνες το σχόλιο στ άλλο ποστ, απορώ. Αλλά δεν πειράζ'...

-καλά που φυλάνε τα υλικά... το πλαστικό και με θερμοκρασία δωματιού δεν είναι οκ?
-ρωτάνε για τον υπόλοιπο κατάλογο γιατί έχουν συνηθίσει στο διάβασμα.
-πλάκα πλάκα βάλε κανένα βιβλιαράκι άμα θέλουν αυτό το παραπάνω βρε παιδί μου!
-όχι, καλά έκανες και τα είπες!!! (μου δωσες ιδέα, έχω να πω πολλά για τα φαγάδικα...)]