Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2008

Με και να θα ίσως

Κι ένα κομμωτριάκι με βλέμμα απλανέςς, βγήκε να κατακτήσει του κόσμου τις χαρές σαλαλα

Θα θυμάσαι τότε κλικ που με μίλησε ο κομμωτριούλης και δεν μ άφηνε να κοιμηθώ? Ε, σήμερα πάλι τα ίδια. Ευδιάθετος…Βάζει την πετσέτα και σκύβει να δει από κοντά την ουλή…
-Θυρεοειδή?
-Ναι, η διάγνωση σωστή. J
-χαχαΞέρω, γιατί έχει κάνει κ η μαμά μου. Εσένα φαίνεται πιο λίγο. (κοιτώντας τα σαμπουάν…) Λοιπόν τι να σου βάλω… (με τη φωνή αλλαγμένη για να γίνει σωστά το πείραγμα) αντιψειρικό…χαχαχα
-αχαχα (δεν θα τα απολαύσω το μασάζ, φτου)
-Τι κάνουμε?
-Καλά.
-Τι νέα ? γειτονάκι… (ναι, μένουμε στο ίδιο χωρίο σε διπλανό μαχαλά)
-(χαμογελώ, με εκνευρίζει απίστευτα η ερώτηση αυτή όταν λέγεται απλά για να ειπωθεί. Για να ξεκινήσει η κουβέντα…. Αποφεύγοντας τις απότομες-άγριες εξυπνάδες μου ετοιμάζομαι ν απαντήσω…) ε ..
-Τόσα πολλά? Χαχα (ααα εσύ θες να εκφραστώ ελεύθερα θαρρώ…)
- (του πα κει δυο χαζομάρες)
-Που είσαι και δεν σ έχω πετύχει ποτέ (στο χωριό εννοεί)?
-… (όχι, πες μου περιμένει απάντηση ?! )
-Εσύ εκεί δεν μένεις ? Ε και γω πιο κει .. ναι μπλα μπλα ( τρίτη φορά που τα λέμε αυτά) ε και είχι θέμα τσιγγουνιάς… (την πατάω και πάω να αναλύσω σοβαρή το θέμα…)
-(με διακόπτει αμέσως) ναι, βρε πλάκα κάνω. Κι εγώ με ..τώρα δηλαδή είμαι αδέσμευτος… όταν ήμουν… … … εν δεσμώ έκανα της έκανα πλάκα.. έβγαζα το πορτοφόλι και της έλεγα κάτσε γιατί έχουν βγει και τα καβούρια μαζί. Αχαχα
- … J
Πάμε στην α πάει μια βόλτα και δε σε είδα… (δεν περιμένει απάντηση)
-Ε βάλε και συ μια φωνή (κρατιόμουν να μη γελάσω)…
-χαχα σωστά.. μια φωνή. Ναι … Πες μου ότι έχεις ΦέισΜπουκ. (Τίποτα άλλο να μη σου πω, τέλος? )
-Όχι, Δεν Έχω ΦέιςΜπουκ. (Φέις σκέτο) (και επειδή του ‘κοψα τη χαρά και έπεσαν οι στροφές λέω..) ε μ αυτό κολλάς…
- Ε ναι καλά… και γω πια δεν ασχολούμαι πολύ μη νομίζεις, απλά να, το βράδυ που γυρίζω λίγο κοιτάω κει. Να χω φωτογραφίες μωρέ τπτ τρομερό. Παλιά που είχα βάλει έμπαινα στο λξψσθφε (δεν άκουσα τι μου είπε, γιατί και πάλι μίλαγε γρήγορα μασημένα). Τότε ναι, είχα κολλήσει. Τώρα φέηςμπουκ δεν μπαίνω σχεδόν καθόλου.
- (έγνεφα καταφατικά με χαμόγελο και κατανόηση. Μη ρωτάς το γιατί.)
-μσν έχεις? μπαίνεις
-ναι μσν ναι.
-Εγώ λιγο και αυτό... πιο πολύ μπαίνω οφ και μικάω σ όποιον θέλω.
-Αυτό τους έχει φάει όλους. Όλοι μπαίνουν οφ και δε μιλάνε ποτέ μεταξύ τους.
-Και δε σ έχω δει ποτέ ..πώς δεν σ έχω πετύχει…
- δκεδξ που βγαίνεις εσύ ? (δκεδξ = το χωριό)
- Ε.. εμείς δεν πάμε πια εκεί… πάμε πιο μακριά…
-(χαίρω πολύ μουά οσί). Ναι, αν πάω θα πάω για μπλα μπλα εκεί και εκεί.
-Α. ΕΚΕΙ. Ξέρω. Δεν έχω πάει ποτέ. Πήγα στο Εκei.
-Έχω ακούσει ότι είναι πολύ ακριβά. (και δεν υπάρχει περίπτωση να πάω, δεν μου αρέσει καθόλου)
-Όχι, ένα φυσικό χυμό κι ένα καφέ πλήρωσα δέκα ευρώ. (αα δηλ τιμές χωριού)
-Δεν ξέρω.. να δούμε θα κρατήσει όπως ξεκίνησε?
-(απορημένος και κομμάτι θιγμένος) Γιατί το λες αυτό?
- (έλα ντε τι απερίσκεπτη κουβέντα ήταν αυτή?) ε .. (δεν πρόκαμα να πω μια φράση)
- Ε, καλά είναι… αν πας με άντρα να στα πληρώσει κιολας. χαχα
- Α λες να το κάνω έτσι?
-Ναι ναι
-Μπα δεν νομίζω ότι ισχύει πια αυτό…
-ΤΙ σε τσιγκούνηδες έχεις πέσει?
-Δεν είνακαρέκλα, βάζει την στεγνή πετσέτα στους ώμους μου και βγάζει την βρεγμένη με χτενίζει, κάνει ένα χαριτωμένο αστειάκι με το περουκίνι μου και φεύγει. Βέβαια εκεί με τις πετσέτες έκανε το κόλπο… πώς πετάει ο μπαρμαν το μπουκάλι ? Ε, έτσι έκανε κ αυτός. Την πετάει την πετσέτα. (Θυμάμαι το ζογκλερικό το είχε προσπαθήσει και με βούρτσες αλλά δεν το χε και του πέσανε) (α μερώτησε και για την οικονομία, πώς τα βλέπω κλπ... )
ΚΑι στα λέω για να ξέρεις τα sos 'να μην πας αδιάβαστη' .
Ύστερα, παρακολουθούσα μια νέα τύπισσα που σου έκανε τεστ στο μαλλί. Δεν θα επεκταθώ. Δεν θα . Δεν να κλπ :P


Στα κομμωτήρια μέσα τα νέα ιερά, οι ιέρειες χτενίζουν και βάφουν τα μαλλιά. Στο τέλος τα κομμένα, τα λόγια και οι χρησμοί, σκουπίζονται και φεύγουν στου χρόνου τη σχισμή σαλαλα

2 σχόλια:

pietà είπε...

Kale, Jesus! Ti fluaria einai auti! (tora tha mou peis, i fluaria ston sygkekrimeno prepei na apotelei proterima......)

:D

JoaN είπε...

Είναι να μην έχει τα κέφια του ...