Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2008

Θα δεν και έτσι





(Οι φωτογραφίες συνέχεια απ το προηγούμενο)

Ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος ποιος είναι αυτός ο τύπος?! Φίλος σου είναι? Αυτός μωρέεεεεεεε που έφτιαξε κ είπε και στους άλλους να φτιάξουν τα άβολα και βλαβερά για την υγεία παπούτσια. Γνωστός? Γιατί κατεβάζεις τα μάτια? Είν το παιδί σου μήπως?! Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν και ξηγήσου, που πήγε το μικρό, το αναπαυτικό παπούτσι σου ?

1. Είναι σπάνιο να μ αρέσει παπούτσι.
2. Όποιο παπούτσι μ αρέσει δεν θα μου κάνει καλά.
3. Η πωλήτρια θα προτείνει με περισσή σιγουριά να βάλω μισό πάτο.
4. Εγώ δε θα χάψω την σιγουριά της, αλλά θα έχω γυρίσει 3 περιοχές για να βρω παπούτσι και η κούραση μεγάλη και οι ημερομηνίες πάντα πιέζουν…οπότε…
5. Θα αγοράσω την θεσπέσια, μοναδική, συγκλονιστική γόβα. Θα βάλω τον μισό πάτο.
6. Θα πάω στο βαρβάτο ιβέντ και φυσικά στο πρώτο βήμα (…δύσκολο, το δεύτερο ελαφραίνει, στο τρίτο φύγαμε κ ο δρόμος μας πηγαίνει σαλαλα) πάει το παπούτσι κανονικά. Στο δεύτερο βήμα φεύγει πρώτο το παπούτσι, μετά ο πάτος πάει πίσω, μετά το πόδι. Και περπατάω ο κάβουρας στα κάρβουνα. …….#@#$%$^$^&^#$
7. Παρ’ όλο που το πόδι δεν στριμώχνεται απ την θεσπέσια γόβα, τραυματίζεται όπου μπορεί.
8. Την επόμενη φορά που θα πάω σ ένα άλλο σουπερ ιβέντ, θα έχω βάλει τον πάτο από μέσα κολλημένο. Θα είμαι χαρούμενη που επιτέλους θα περπατήσω σαν άνθρωπος. (λωλ γέλα)
9. Όχι, που δε θα χε 9. ΧΑ. Πάλι θα βγαίνει. Πάλι θα με χτυπάει σε όλα τα σημεία του ποδιού. (παααλιι εσεεεναα στο μυαλόοο έχω κ ταξιδεύωωω σαλαλα)
10. και θα τα ξαναβάλω γιατί λυπάμαι τα λεφτά. Όμως κάθε φορά γίνομαι ρεζίλι σ όλο τον ντουνιά και επειδή σε λυπάμαι και σένα δεν γίνομαι αναλυτική στις πληγές. Και οκ, σήμερα με είδαν τα παιδιά που περίμεναν το σχολικό τους, οι κυριούλες κ οι κύριοι που έβγαζαν βΟλτα τον σκύλο τους. Και να σημειώσουμε ότι όταν περνούσαν από δίπλα μου τραβούσαν τον σκύλο και οι ίδιοι πήγαιναν μακριά μου, όχι για να προστατέψουν εμένα απ τον σκύλο, αλλά το ανάποδο. Είχε πλάκα, δε λέω. Να περπατώ στα σπασμένα πεζοδρόμια, με τα φύλλα και τα πούσια και τα σκατά και η γόβα παντόφλα κ πάμε… Αν με έβλεπα θα έλεγα «Αφού μαgniτσα μου δεν το χεις. Τι το πολεμάς?»
11, Μετά θα περάσει ο καιρός και θα τα χαρίσω σε φίλες και θα μείνω ξυπόλυτη. Μπον φας.

Κάποιος έχει πατήσει το κουμπί και όταν τελειώνει αυτό το έργο ξαναπαίζει απ την αρχή. Δεν σταματάει ποτέ. Αν το βρεις πάτα το.

Μην ακούσω κανννέεενααα (να μιλάεει ξανά για πληγές σαλαλα) να μου πει αν δεν σου κάνει το μικρότερο και το μεγαλύτερο είναι μεγάλο, βάλε πάτο…. ΘΑ του δώσω τον πάτο να τον φάει (το λιγότερο…δεν περιγράφω άλλο. Μην απομακρύνετε τα μικρά απ την οθόνη).


…πάνω στο στρώμα θα γινουμε λιώμα και φέτο με γόβααα στιλέτοοο σαλαλαα

Το παπούυτσι σου βρωμάααειι, α λλαα ξέεε τοο σαλαλα

7 σχόλια:

lifewhispers είπε...

καλα βρε τζοαν, τι στο καλο νουμερο φορας;;; παιδικο;;;
δε σ εκαταλαβαινω , εγω καθε μηνα δινω τα παπουτσια μου στα σκουπιδια, λιωνουν. οσο για γοβες, μια φορα τις φοραω και μετα στο κουτι τους. χεχε

Narita είπε...

tha vgaleis pote kamia sovari fwto? (pou na min exei psaria)

JoaN είπε...

lifewhispers, αυτό είν ένα άλλο θέμα... τόσα χρόνια φορούσα 39 σε όλα τα είδη παουτσιών και τα τελευταία δύο χρόνια φοράω αθλητικό 39 και όλα τ άλλα 37!

narita, η παραγγελιά πρέπει να συνοδεύεται από χαρτούρα. Ευχαριστώ.

τσέλιγκας είπε...

Είχα πάει σ' ένα γάμο χθες και συνάντησα αρκετές με το ίδιο θεματάκι. Μία φορά έσκυψα να δέσω τα κορδόνια μου και το θέαμα ήταν συγκλονιστικό. Οι απαστράπτουσες κορασίδες με το φοβερό χαμόγελο πάνω απ' το τραπέζι και κινήσεις ξεμουδιάσματος ποδιού κάτω απ' αυτό. Δοκίμασε 40 με τρεις πάτους. Πιάνει!

JoaN είπε...

τσέλιγκα, αχαχα τι μου ρθε στο νου τώρα... (παραπομπή στον ευατό μου - http://sozjo.blogspot.com/2007/09/blog-post_22.html :P)πίκρα...

zVyk είπε...

To πρώτο σου ποστ που είχα διαβάσει πάλι ήταν με παπούτσια, γάμους και λάσπες!
Να διαβάσεις τα στενά παπούτσια!:D

JoaN είπε...

zvky, δεν το έχω διαβάσει αλλά λέω καλύτερα να γράψω το στενά παπούτσια 2. :P (γάμοι κ λάσπες... ωραία το θέτεις)