Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2008

Με και να όπως


Το τραινάκι γυρνούσε φωτισμένο κ αχνό στον αέρα, Κάτω η θάλασσα μ ένα φεγγάρι. Το καράβι πιο πέρα. Σαλαλα






























Θα πάω στο σταθμό, θ αλλάξω τραίνα, για να ρθω να στο πω ωωωωω… σαλαλα




Φεύγω, δε φεύγω, χρόνια στο σταθμό. Όλα τα θέλω, μα δε στα ζητώ. Τι ώρα πάει? Πότε θα σε δω? Ποιος γελάει? ΤΙ ώρα πάει?… γυρνάει ξαφνικά και μου γελάει… Δεν έχω χρόνο πια να περιμένω, αύριο είναι αργά. Δε θέλω μόνος μου να δω το τραίνο, πάλι να περνά. Παίρνω φόρα, ν ανεβώ. Γιατί ήρθε η ώρα, ήρθε η ώρα να σε δω σαλαλα



-Καφεδάκι, νερά, σάντουιτς. Αναψυκτικό. Πόδια. ΚαφεδάκιΝεράΣάντουιτς.Αναψυκτικό.Λίγο το χέρι.
-Λεμονάδα έχετε?
-Καφέ?

-Λεμονάδα?

-Αναψυκτικό.

-Λεμονάδα.
-Πορτοκαλάδα, Σπράιτ.

-Λεμονάδα?
-Σπράιτ.


-Συγνώμη, κύριέ μου, κάθεστε στη θέση μου (για να μην πω για το ποτό μου).
-Κι εγώ που θα κάτσω?

-ΤΙ λέει το εισιτήριό σας?

-Δε λέει.
-Όρθιος.

-Τι λες!

-Θα σηκωθείτε? (μπροστά στον μπλεφορεμένο)

-Ναι, μη βαράς.


Πες μου … ποιος την άνοιξη θα φέρει, αν έχω μπει στο αύριο ή αν επιστρέφω πες μου στις εκβολές του χθες μου… πώς γίνεται με απίστευτη ταχύτητα να περάσουν απ το παράθυρο οι τρεις μανταχαλάδες. Να μην στραβοπατήσουν, να μην χτυπήσουν, να τρέξουν πιο γρήγορα και τον Κεντέρη και ενώ έγινε μπρος τα μάτια μου να μην προλάβω να το δω. Πες μου… γιατί το γουόρντ μου διορθώνει τον Κεντέρη με την λέξη Κενότερη?! Πες μου, αν είχες μαγαζί πώς θα το ονόμαζες. Πες μου… τι θα σκεφτόσουν για να το ονομάσεις. Πες μου, όταν φτιάχνεις μια βιτρίνα με τις κουρτίνες που πουλάς, με ποια λογική παρατάς τη μπάλα και το σκέιτ? (ο μικρός φταίει, ξέρω). Πες μου, αν είχες ένα κουλό επίθετο θα το άλλαζες? Πες μου… τι ταμπέλα θα διάλεγες, αν ήσουν οδοντίατρος? Πες μου, πόσα τοστ μπορώ να φάω μέσα σε δυο ώρες? Πες μου τι δουλειά έχει ένα ψυγείο με αναψυκτικά, δίπλα στο ασανσέρ? Πες μου, αν δεις παραγγελία «3 σαλάτες, 2 πατάτες, ένα κλαμπ και 5 μπύρες», πόσα άτομα και τι γένους κρύβονται από πίσω? Πέζμου όταν ζητάς εσπρέσσο και σε ρωτούννν αν τον θες αχτύπητο, τι εννοούν? ΠεζΜουυ γιατί το ωραιότερο μαγαζί σε μια πόλη να λειτουργεί μόνο 12 με 3 ? Μπεζ μου, ποιος είχε αυτή την ιδέα αντί για κοινό κατάλογο σε μαγαζί με ζωντανή μουσική, να είναι θήκη ντιβιντί! (όλε). Μπε, σε κεινον που είχε την εξαίρετη ιδέα να μεταφράσει τα ποτά στον κατάλογο (άλλου μαγαζιού).



Τσαφ τσουφ το τραίνοο περνά και μας χαιρετά… σαλαλα
Της χαράς το τραίνο τρέχα να προλάβεις, πάνω το εισιτήριο γράφει σ αγαπώ σαλαλα
Περνάω τη νύχτα απ το σταθμό με αδειανό το βλέμμα. Ρίχνω το νου μου στο κενό εκεί που παν τα τραίνα. σαλαλα
Αχ, ένα αργόοο με πλησιάζεεεεει τραίνο, στην κορυφόοοο γραμμή σαλαλα

Τ' άλλα τραίνα να περνούν σαλαλαα

Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω, να σταματήσω τα τρένα στο σταθμόοοοοοοο σαλαλαλαα

7 σχόλια:

proserpina είπε...

Γι’ αυτή τη θάλασσα ζω
Εδώ δεν έχουμε τρένα

proserpina είπε...

Θέλω τη διεύθυνση του μαγαζιού που δουλεύει 12-3

τσέλιγκας είπε...

Αλλά και κάνε κάτι λοιπόν να χάσω το τραίνο.

zVyk είπε...

Αυτά τα περιστατικά σου συμβαίνουν στ' αλήθεια;;;

JoaN είπε...

proserpina, proserpina, salala άμα πας κατά κει θα σ πω.

τσέλιγκα, σαλαλα! και πεζμου που πουλάνν καρδιές (Και επειδή έσβησα το σχόλιο χίλιες φορές... υπαρχουν θετικά κ αρνητικά σε κάθε γεγονός... δεν τα βρίσκουμε για ν αλλάξουμε κάτι. Απλά υπάρχουν κ θα φανούν στην πορεία...)

zvyk, σιγά! τόσο τρομερά είναι?!

[Germanos] είπε...

με και να οπως στο καφε του πουθενά

JoaN είπε...

αχαχαχα σωστό κι αυτό :P