Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2008

Δε και αν θα?

Πατάς το Play να ξεκινήσει το cd και αυτό αλλάζει μπάντα στο ραδιόφωνο. Πατάς να παίζει το cd στη θέση 1 ή 2 και αυτό πάντα πάει στην θέση 3. Πατάς να γράψει η κασέτα αυτό που παίζει στο ραδιόφωνο και η κασέτα γράφεται σαν να έχουν «χαλάσει οι στροφές». Πια έσπασε το record για την κασέτα. Πατάς το play για να αλλάξεις σταθμό στο ραδιόφωνο και δεν γίνεται τίποτα. Πατάς να παίξει cd, αφού έχεις πατήσει πολλές φορές την θέση που θες μέχρι να υπακούσει, και ανακαλύπτεις ότι στο πρώτο κομμάτι του δίσκου κολλάει στα πρώτα δευτερόλεπτα. Σε αυτή την περίπτωση, πατάς να πάει λίγο πιο κάτω στο κομμάτι να ξεπεραστεί το «κόλλημα» και αυτό πάει αμέσως στο επόμενο τραγούδι. Σημείωσε πως το cd είναι καθαρό, σωστά γραμμένο και όπου αλλού κι αν το βάλεις παίζει κανονικά.

Αγαπητέ Άγιε μου Βασίλη,
κάνε να κρατήσει άλλη μια χρονιά το στερεοφωνικό μου. Αλλιώς πάρε μου ένα καινούργιο.
Ευχαριστώ.

Γιατί ….
Πατάς …
Την Πατάς …
Πα τας
Πα τα τας

Καθαρίζωωω υπόγειαα, καθαρίζω αποθήηκες, όλεςς τις παλιοσαβούρες καθαρίιιζωωω….

(Εσύ τι θα ζήταγες απ τον Άγιο Βασίλη ΣΗΜΕΡΑ?)

14 σχόλια:

lifewhispers είπε...

χμ, κι εγω εχω στερεο με κασετα στο σπιτι, αλλα εχω πεταξει τις κασσετες εδω και χρονια. το cd player εχει παραδωσει πνευμα,εκτος κι αν σταθω μπροστα του και αρχισω τις γονυκλισιες για να παιξει το σωστο τρακ.Αν ειναι , παραγγελνεις κι ενα ηχοσυστημα για μενα στο μαγα αγιο με τα δωρα; ευχαριστω.

JoaN είπε...

lifewhispers,
Να σημειώσω...(ε_να ηχο_συστημααα ακοοο_μα.) Οκ! Θα του κανουν κ καλυτερη τιμή. (γουελ καμ!)

τσέλιγκας είπε...

Θα ζήταγα carbon πετάλια σήμερα αλλά και με μία ώρα ύπνου παραπάνω συμβιβάζομαι. Το στερεοφωνικό μου χρήζει επίσης αναβάθμισης αλλά δεν τολμώ να το αγγίξω, ήταν μαζί μου βλέπεις όλα τα ωραία χρόνια :-)

thanasis είπε...

Εναν άλλο εαυτό.. μιαν άλλη ζωή..

JoaN είπε...

τσελιγκα, ok θα κοιτάξει για μια ώρα ύπνου αλλά αν δε βρει στο χρώμα που θέλει, θα σου πάρει τα πετάλια. (γουελ καμ!)


thanasi, αχουυυ μη τα λες αυτά σε μένα, με το ζόρι κρατιέμαι να μην απαντήσω... τεσπα, θα το πω στον Βασιλάκη αλλά μην περιμένεις κ πολλά... :p

τσέλιγκας είπε...

Επειδή με τον ύπνο μάλλον δεν του βγήκε αν μπορεί τα πετάλια σήμερα το απόγευμα στην Πάρνηθα για την ανάβαση θα του είμαι υπόχρεος.

Narita είπε...

thelw na min parei petalia o tseligas.

eyxaristw

JoaN είπε...

τσέλιγκα, λόγω τεχνικού-θέματος-ευχών δεν θα πάρεις τα πετάλια. Ο Άγιος σηκώνει τα χέρια ψηλά.

narita, αχαχα σαν το ανέκδοτο "να γίνουν όλοι μαύροι πάλι"

kiara είπε...

Έλα, γράψου κι εσύ στο last.fm και τέλειωσε η υπόθεση!;)

JoaN είπε...

γραψού? κι εσύ? στον λαστ εφφ εμ ? τελείωσε? η υπόθεση? ;) ?

'ομολογώ πως δεν σας καταλαβαίνω'

τσέλιγκας είπε...

Εγώ πάντως πετάλια βρήκα. Δε ξέρω ποιος τα έστειλε αλλά δε θα χολοσκάσω κιόλας. Τα λέμε στο Λουτράκι.

JoaN είπε...

ΘΑΥΜΑ ΘΑΥΜΑ !!!!!!!!!

αν ακούς είπε...

θέλω 40 χιλιαρικα

JoaN είπε...

Αν ακούς, λυπάμαι ο Άγιος έφυγε απ την περιοχή σου. Τώρα ήρθαν κάποιοι με φίλτρα νερού...αν θες.. :P