Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2008

Δε να μα όπως

Σήμερα 19/6/08 σφραγίστηκε το θέατρο τουΛυκαβηττού λόγω... επικιδνυνότητας. ...
κλικ 1, 2, 3, 4.
(και αφού ακυρώθηκαν όλες οι συναυλίες, ακυρώθηκαν και οι 2 της Αλεξίου. Έτσι θα κάνει μια στις 28/6 στο Καλλιμάρμαρο.)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Θέατρο σε τροχόσπιτο
Δημήτρη Βαρβαντάκη & Γρηγόρη Χατζάκη, Κάσπαρ Χάουζερ:
Η ιστορία ενός ανθρώπου
Είσοδος Ελεύθερη
21 & 22 Ιουνίου, 21:00: Πεδίον του Άρεως
28 & 29 Ιουνίου, 21:00: Πάρκο Κολωνού
5 & 6 Ιουλίου, 21:00: Μουσείο Μπενάκη


Προς κατεδάφιση του Tennessee Williams: κλικ, κλακ
10 έως 20 Ιουλίου 2008

Θα είμαστε όλοι εκεί!

------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν δε θες θέατρο, τοΣαββατο21/6 είναι η παγκόσμια μέρα μουσικής και έχει..κλικ.
--------------------------------

-Γεια σας

-Γεια σας (μας κοιτάζει κατάματα)

-Θα ήθελα να δω εκείνα τα μπλε που είναι δίπλα στα κόκκινα, που γράφει τόσα ευρώ…

-Ποια λέτε?

-Εκείναα… που είναι με το λίγο τα κούνι…

-Αυτά εκεί?

-Όχι τα φλατ τα δίπλα τους…

-Α μάλιστα. Τι νουμεράκι?

-38. Σε μπλε.

-Μάλιστα.

(Τικ τακ και έρχεται με 4 κουτιά παραμάσχαλα)

-Ορίστε.

-Α..είναι μπεζ, δεν είχε σε μπλε ε? (το πρώτο παπούτσι που έβαλε, κράτα το αυτό)

-Όχι. Αυτό που θέλατε δεν είχε. Σας έφερα αυτό να δείτε αν σας αρέσει, σας έφερα και το άλλο που έχει πιο πολύ τακούνι και αυτό εδώ που είναι με πολύ μαλακή φόρμα σε μπεζ.

-Α…(ενώ δοκιμάζει) ξέρετε στα άλλα που μου φέρατε δεν έχει σε μπλε?

-Σε μπλεεε? Α, σε μπλε έχω το πρώτο παπουτσάκι που βάλατε.

Επιστρέφει

-Ορίστε, σας έφερα και άλλο ένα σχέδιο στο 37 και στο 39 σε μπεζ.

-Ναι, ωραία…(δοκιμάζει) Ξέρετε σε αυτό το νέο σχέδιο που φέρατε σε 38 μπλε δεν έχει?

-Όχι. Έχω στο άλλο που ήταν αλλιώς και αλλιώτικα αλλά σ και σε εκείνο το άλλο που ήταν διαφορετικό με το φιογκάκι. Αλλά έχω και σε αυτό το νέο σχέδιο σε 38 όμως και μπλε.

-!!!!!!! Αυτό, αυτό το τελευταίο να φέρτε…

Για μια στιγμή πιστέψαμε πως μας έκαναν πλάκα. Αργότερα υποψιαστήκαμε πως ήταν μέλος της οργάνωσης «Πουλάμε-όλα-τα-μπεζ-παπούτσια-κι-ας μη-θέλει-ο-πελάτης».

-Ωραία θα πάρω αυτά.

-Αχ αυτά είναι πολύ ωραία και άνετα. Τα έχω κι εγώ. (όχι που δε θα έλεγε και το γνωστό ποίημα. Μόνο που άργησε λίγο να το πει, αφού η απόφαση είχε ήδη παρθεί./ Γυρίζει στο μέρος μου και με πολύ νόημα μου λέει) Περαστικάα…….

(Για λίγο κολλάω: ωχ με κατάλαβε χουχουυ αρχίζω να γελάω καλυμμένα, κρατιέμαι μην με πιάσει νευρικό, α για το χέρι λέει.)

-Ευχαριστώ! (Όποτε μου λένε περαστικά για το χέρι την πατάω. Γιατί πάντα κάτι άλλο έχω που δεν φαίνεται και λέω πως το καταλαβαίνει αυτή? χουχουυ Επιπλέον το θέμα με το χέρι δεεεεν θα περάααασειιιι σαλαλα και δεν ασχολούμαι με την πάρτη του)

Μαζεύει τα κουτιά και μου λέει:

-Περαστικά!!!

-(ααα δεν το γλιτώνω … Της χαμογελάω και γνέφω ευχαριστώ, αφού είχε απομακρυνθεί)

Πλησιάζει ξανά για να πάει προς τη σκάλα που ήταν πίσω μου. Μάντεψε τι είπε η άτιμη

-Περαστικά να έχετε!

-Σας ευχαριστώ πολύ.

Τέλος τέλος τέλος, απλά αυτή η πωλήτρια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Ωχ μήπως τόσες φορές είπα την λάθος απάντηση?
Μήπως έπρεπε να πω επίσης?
Πώς δε το σκέφτηκα?!

Δεν έχωωω τίποτααα καινούργιοο να πωωω, είμαι καλάαα πολύ καλάαα ευχαριστώωω. Φεύγω απ το σήμερα που μοιάζει με χθες. Μέσα στο αύριο θα είμαι αν θες σαλαλαλα

7 σχόλια:

kiara είπε...

Καλά άσε! Μπαίνω εγώ σήμερα σε ένα μαγαζί που μου άρεσε η βιτρίνα του και μου λέει επιθετικά η πωλήτρια; -Ψάχνετε κάτι;
-Ε, θέλω να κοιτάξω της απαντάω.
-Όχι, όχι μην πας προς τα κει, είναι μεγάλα νούμερα.
Κάνω να πάω προς μια άλλη κρεμάστρα...
-Θες κάτι βραδινό; Τι ψάχνεις;
Και μου έλεγε κάτι ακαταλαβίστικα!
Ε μετά από μερικά ψελιστά, "Θέλω να κοιτάξω." σηκώθηκα κι έφυγα! Τι να κανα; Αχ, το βγαλα από μέσα μου και ηρέμησα!:D

unlearn... είπε...

περαστικααααααα....σαλαλαλαααα!!

Narita είπε...

έλα ήταν ειρωνία για την τελική επιλογή
εμείς το λέμε σαν εκφραση συνεχεια

" λέω να κάνω αυτό"
" περαστικά"

Narita είπε...

εναλλακτικά χρησιμοποιουμε το
"ξεκουράσου".

pietà είπε...

Περαστικά βρε!!!!

:P:P:P:P:P:P:P:P

JoaN είπε...

Kiara, καλά έκανες και τα κατέθεσες εδώ. Το σωστό μέρος.

Unlearn, αχαχαχαα

narita, και μεις το λέμε. Γι' αυτό η πρώτη μου αντίδραση είναι να γελάσω.

PiatA, επίσης :ppPPppPppPp

Narita είπε...

και εμείς το λέμε