Τρίτη, 27 Μαΐου 2008

Μου δεν και


Καλοκαίρι, σε μια συναυλία. Δε θα σου πω πια, αν και θυμάμαι!!!! Ο κόσμος είχε καθίσει στις θέσεις και περίμενε να ξεκινήσει. Ενώ οι κερκίδες ήταν γεμάτες, ήρθαν οι κλασσικοί τύποι στο παρα-πέντε να ζητήσουν να στριμωχτούν σα σαρδέλες όλοι για να κάτσουν μεγαλόπρεπα αυτοί. Ξεφεύγω απ το θέμα μου όμως.

Κάποια στιγμή νιώθω στην πλάτη μου μια 'μόνιμη ενόχληση'. Ένα ζευγάρι με πολλά παραπάνω κιλά ο καθένας έκατσαν πίσω μου. Το ζευγάρι μας λοιπόν είχε μαζί του και δυο τσάντες τεράστιες, σαν αυτές που δίνουν δώρο αντηλιακά και κομμωτήρια για την παραλία, ανοιχτές, με τα πράγματα να πετάνε έξω. Απ όσο είδα είχαν μπουκάλια με νερό και κάτι άλλα φαγώσιμα. Έτσι η γωνία της τσάντας και τα μπουκάλια με έσπρωχναν στην πλάτη. Τραβιέμαι (εκείνη τη στιγμή δεν είχα όρεξη να τσακωθώ, να μου πεις κι αυτοί που να πάνε, αφού καλά καλά δεν χωρούσαν στις κερκίδες…).

Αρχίζουν να μιλάνε κι αφού είχαν πιάσει διάφορα θέματα, που δεν θα σου πω γιατί δεν θυμάμαι (είπαμε μη το παρακάνουμε), ακούω τη γυναίκα να λέει:

Γ. -Αύριο πρέπει να ξυπνήσω πρωί.

Α. -Γιατί;

Γ. -Θέλω να ψωνίσω.

Α. -Τι;

Γ. -Κάτι.

Α. -Τι ;

Παύση

Α. -Τι;

Γ. (μουρμουριστά/ δαγκωμένη) –Κιλότες.

Α. -Τι;

Γ. (μέσα απ τα δόντια της, αλλά έντονα) –κι λο τες

Α. -Κιλότες; Τι να τις κάνει στις κιλότες; Δεν έχεις κιλότες;

Γ.- (παύση)

Α. (έντονα και γεμάτος απορία) –Τι τις έκανες τις κιλότες;!

Γ. -Χαλάσανε. (κοφτά)

Α. -Πώς χαλάσανε; Δηλαδή, τι χαλάσανε; Όχι να μου πεις τι τις έκανες και χαλάσανε!!!

Γ. μουγκή

Α. -Όχι να μου πεις, πώς χαλάει μια κιλότα;! Τι τις έκανες;

Γ. (πολύ εκνευρισμένη) –Σφε-ντό-να!


Παλιέ μου φίλε γνώριμε συμμαθητή θαμώνα
απόψε που βρεθήκαμε σου δίνω τη σφεντόνα! σαλαλαλαλα


15 σχόλια:

Italodisco είπε...

O Jeronimo Groovy είναι και πάλι εδώ!
Τον ανοίξαμε ξανά!!! Σε λίγες μέρες στα ραδιοφωνά μας!
http://www.jeronimogroovy.gr/

αν ακούς είπε...

εγω δεν εχω καταλαβει αλλο, οχι γιατι χαλασανε οι κιλοτες, αλλα γιατι επρεπε να παει πρωι να παρει κιλοτες...

γιατι;

kiara είπε...

ahahahahah

psykasso είπε...

αν έκανε όλες τις κιλότες μια σφεντόνα μάλλον δεν θα πάει να ρίξει πουλάκια παρά αεροπλανάκια :Ρ

sot είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
sot είπε...

Περιέργειες...
Τελικά 1)η συναυλία ήταν ωραία????
2) η κιλότα είναι ελληνική λέξη???
3)Τα μπουκάλια τα άδειασαν???

Καλησπέρα!!!

JoaN είπε...

αν ακούς, έλα ντε! Ίσως να είναι δουλειά που κρατάει πολύ. Ποια κάνει καλύτερα για να γίνει σφεντόνα κλπ...

Kiara :D

psykasso, μη δίνεις ιδέες :P

sot, 1)ναι, τέλεια ήταν
2)γαλλική θαρρώ
3)δεν θυμάμαι

Narita είπε...

O Jeronimo Groovy είναι και πάλι εδώ!
Τον ανοίξαΝε ξανά!!! Σε λίγες μέρες στα ραδιοφωνά Σας!
http://naritalsaru.blogspot.com

JoaN είπε...

N a r i t a , αχαχαχααα το θράσος σου!

[Germanos] είπε...

Ο γερμανος ειναι παλι εδώ
Τον ανοιξαμε ξανά!!!

JoaN είπε...

και τι βρήκαμε?

[Germanos] είπε...

Σοβαρά τωρα και ας μην ξεστρατιζουμε απο το ποστ

Ενω αν ειχες παει σε συναυλία αλλου είδους [π.χ των B.O.C που παίζουν στις 6/06 αν δεν απατωμαι] θα συναντούσες πιο καλτ γερόντους
Σαν εμένα

JoaN είπε...

Έλαααα! Θα πας? Ε λοιπόν όλες τις γνωστές-άγνωστες ρακομελόφατσες δε μπορώ να σας φανταστώ σε συναυλιακό χώρο! ?!

unlearn... είπε...

Αχαχαχαχααααα!!!!
Σφεντόνα!Θεα!

JoaN είπε...

ulearn, :D