Τρίτη, 20 Μαΐου 2008

Δεν Δε Δε

Τόσο καιρό που ήμουν, μη ρωτήσεις και που έλειπα, ούτε γιατί δεν έπαιξα αφού ήρθε η σειρά μου... Σαλαλαλα

Τόσο καιρό που έλειπα, ξέρεις τι μου έλειψε; Το ραδιόφωνο. Οι παραγωγοί μου. Τώρα που γύρισα ήθελα να τους τα πω γιατί είναι δικοί μου άνθρωποι. Δε θα πω τίποτα. Τώρα που γύρισα δεν ακούω ραδίοφωνο.

Όμως επέστρεψα και ξαφνιάστηκα γιατί βρήκα καλοκαίρι, βρήκα να οργανώνονται φεστιβάλ, βρήκα να έχει αλλάξει ο μελωδία 99,2 νούμερο αποστολής σμς, πολλοί ηχολήπτες και άλλα πράγματα βρήκα διαφορετικά αλλά ας μην επεκταθώ. Άκουσα κ τη χαζή διαφήμιση του παιχνιδάδικου «δεν είναι νωρίς, το καλοκαίρι είναι μεγάλο.»

Από τα Χριστούγεννα έλεγα πως ο Μάιος θα είναι πολύ κρίσιμος για τη ζωή μου. Ήμουν σίγουρη πως θα γίνουν τρία πράγματα. Ύστερα, όταν ξεκίνησε όλο αυτό έλεγα είναι μια δοκιμασία που πρέπει να σταθούμε δυνατοί και μόλις βγούμε απ αυτήν νικητές θα μάθουμε πιο πολλά για μας, θα κρατήσουμε όλα τα θετικά κλπ κλπππ και ήμουν σίγουρη πως μετά θα αλλάξει όλων μας η ζωή.

Τελικά δεν έγινε κανένα απ αυτά τα τρία πράγματα, αλλά ο μήνας που διανύουμε είναι ιδιαίτερος και όντως άλλαξε /αλλάζει την ζωή όλων μας. Και να βρίσκομαι εδώ, γεμάτη αγωνία και περιέργεια για το πώς θα αντιδράσω μετά. Είναι η μόνη φορά που δεν μπορώ να προβλέψω, να είμαι σίγουρη για μένα. Μόνο για τώρα μπορώ να σου πω.

Τώρα είμαι ήρεμη και … . Γύρισα και ακούω για συναυλίες, για ενδιαφέρουσες θεατρικές παραστάσεις, για μοναδικά λάηβ, για διακοπές και ενώ σε άλλη περίπτωση θα οργανωνόμουν, θα τσέκαρα σε ποια απ όλα τα δρώμενα θα ήθελα να πάω, θα έπρηζα φίλους κ γνωστούς να έρθουν μαζί μου, δε θα ερχόταν κανείς και θα πήγαινα μόνη μου, θα έκλεινα ανάλογα τις διακοπές μου, ΤώΡααααα δεν έχω κουράγιο και όρεξη να ψάξω για τίποτα, δεν θέλω να πάω πουθενά. Μάλλον θέλω, αλλά δε θέλω. Κατάλαβες? Όχι. Και αυτό είναι καλό για σένα. Αν καταλάβαινες να ανησυχείς. (φιλική συμβουλή)

Α μη ξεχάσω… με ενοχλεί (στεναχωρεί) απίστευτα η πλειοψηφία του κόσμου που δε ξέρει να φερθεί σε καμιά περίσταση.

Άντε να δούμε τη συνέχεια… σσσς αρχίζει!

Είναι η σκέψη σου αόρατος καθρέφτης, στις δύσκολες στιγμές κοιτάζω, αν με βλέπεις! Απ τη ζωή μου όταν περνάς μια καλημέρα μην την ξεχνάς. σαλαλα

11 σχόλια:

kiara είπε...

:)

unlearn... είπε...

Εμένα μου λες......
......ο Μάης φέρνει τα πάνω κάτω.
Ναι.Και γουστάρω!!!

Λαλαλααααα!!!!

pietà είπε...

Όσα φέρνει μια στιγμή, δεν τα φέρνει η ζωή σου όλη.

Μπάι δε γουέη, εγώ που κατάλαβα, πρέπει όντως να ανησυχώ??? Μπα...

Narita είπε...

συγγνώμη που διακόπτω
μήπως γίνεται να μπει και στα λινκς κεφαλαίο το Ν;









(μη βαράς. δεν προβληματίζομαι. θαυμάζω.και συνεχίζουμε.)

JoaN είπε...

kiara :)

unlearn..., είδες ο άτιμος ο Μάης?!

PietA, να σου πω την αληθεία δεν ξέρω. ...μπα...

N A R I T A , κακώς διέκοψες. Θέλω ειδική γραπτή αίτηση (όπου θα λες τρεις λόγους για τους οποίους θεωρείς αναγκαίο να γίνει το αίτημά σου δεκτό), την οποία θα καταθέσεις στον τρίτο όροφο, αφού επικυρωθεί από τον πέμπτο. Ευχαριστώ.

Narita είπε...

Εντάξει ρε εγώ φταίω που είπα να αλαφρύνω το κλίμα.

το ξεπερνώ όμως και λεω μπας και γίνεται το A μικρό με διαφορετικο χρώμα;

λεμε τωρα

JoaN είπε...

ti xrwma dhl? (ayto to l"eeeme twraa" moy 8ymizei ton an205)

Narita είπε...

ναι εγώ είμαι ο an205

JoaN είπε...

και ο an205 ποιος είναι?

Narita είπε...

o Θεός;

JoaN είπε...

?!