Τρίτη, 11 Μαρτίου 2008

Blogoπαίχνιδο ξαναχτυπά

Δέχτηκα άλλη μια προ(σ)κληση «Να φανερώσω ποια είναι τα τραγούδια που μ αρέσουν αλλά ντρέπομαι να το πω στην παρέα, γιατί θα με γιουχάρει».

Λοιπόν, τα φερά από τα φερα από κει … και άκρη δεν έβγαλα. Δεν υπάρχει τραγούδι για το οποίο ντρέπομαι που μ αρέσει. Δεν με ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι για τις επιλογές μου. Δε ξέρω γιατί γιατρέ μου, μου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Θες γιατί μια ζωή μου τη λένε γι αυτά που ακούω… θες γιατί …

Οπότε σκέφτηκα να γράψω τραγούδια που ξέρω πως θα προκαλέσουν αντιδράσεις τύπου «σ αρέσει αυτή η βλακεία? Έλεος κλπ κλπ». (καλά σύνηθες φαινόμενο αυτό…) Μάλλον τραγούδια που θα προκαλέσουν αντιδράσεις επειδή δεν είναι Ιωάννα, όπως το χουν στο κεφάλι τους τουλάχιστον...

1. S. a.g.a.p.o του Μ. Ρακιντζή.
Όταν το ακούω γελάω πολύ, χαβαλεδίαζω βρε παιδάκι μου, χορεύω χαζά και όλα τα σχετικα καιιιιι ναιι μ αρέσει!
-….Sayy sayy sayyy the magic word wordd worddd salalala -

2. χμ... Λόγια λόγια – Ρόδες (τι να σου εξηγώ? Ολόκληρη ιστορία…)

3. I lost my baby- Jean Leloup

Δε ξέρω ό,τι να ναι γράφω τώρα… δεν μου ‘ρχεται τίποτα καλό…Πιο πολύ ντρέπομαι για δύο συναυλίες που πήγα (1. δεν πλήρωσα, 2. έχω και ελαφρυντικά).

και από ρεμπέτισσα το παίζεις ροκ εντ ρολ
και νι να ναϊ όπα γιάβρουμ και αμάν
ακούς Βιτάλη, Σούκα και Duran Duran
Αλλάξανε τα γούστα σου και μπέρδεψες τα μπούτια σου
και φέρεσαι αλλόκοτα και παρατάς τον Κόκκοτα

Μου λένε πώς διασκεδάζεις, με κάτι δίσκους σκέτο τζιν
Κι εγώ του λέω επισκευάζεις, της μοναξιάς σου το ευ ζειν

Τα ρούχα σου μου λένε βγάζεις, βράδυ δεν έχει να ησυχάζεις
Κι εγώ τους λέω, μακάρι αμήν
Μου λένε τώρα ξενερώνεις, μ' αυτούς που είχες φτύσει πριν
Κι εγώ τους λέω δικαιώνεις, το μυθιστόρημα Άρλεκιν
Τον έρωτά σου λεν πληρώνεις, I love στις μπλούζες σιδερώνεις
Κι εγώ τους λέω, μην έρθεις μην

Δεν μπορώ δεν μπορώ δεν μπορώ να τη βρω
με κομπιούτερ και με κουμπάκια
New Wave, Jazz, Rοck, Sex, Drugs, Rοck 'n' Rοll
με τζατζίκι και με σουβλάκια

Όχι άλλο Νταλάρα, Πάριο κι Αλεξίου
Ρίτσο σε νταμάρια, κουλτούρα καφενείου
Σαλαλαλαλαλαλαλαα

12 σχόλια:

proserpina είπε...

Ουφ ευτυχώς δεν κάλεσε κανέναν αυτή τη φορά να συνεχίσει το μπλογκοπαίχνιδο :PPPPPPPPPP

To I lost my baby είναι τέλειοοοο (να προτείνω επίσης Contre courant και J'en ai marre απο Alizee, είναι παρομοίου στυλ, θα σου αρέσουν!)

Το δε Αρλεκιν του Μικρούτσικου, το είχα πρωτοακούσει σε μια συλλογή του Μελωδία, πριν πολλάαα χρόνια (Ροβινσώνες για μια μέρα λεγόταν)και ενω στην αρχη ειχα γελάσει πολύ, μετά μου είχε κολλήσει απίστευτα!

Γεια σου ρε Ιωάννα με τα ωραία σου, οοοπα!

(για τα πανηγύρια ειμαι, πωπωπω)

Γειά σου ρε Ιωάν

proserpina είπε...

Α, ωραία, μου ξεφεύγουν και προτάσεις τώρα...

JoaN είπε...

proserpina, αχαχα Ξέχασα ν ακαλέσω ας το διορθώσω ...


χοχοχοο πλακίτσα :P

Θα τα ακούσω τα άσματα κ θα σε πω.

κι εγώ τους λέεωω επισκευάζεις, της μοναξιάς σου το ευ ζειν σαλαλα

(ωχ τώρα είναι προτάσεις, αγρότερα τι? ωχ ωχ ωχ :P)

αν ακούς είπε...

η μία χάνει προτάσεις και η άλλη τραυλιζει...(αγρότερα)...

μπορείς να ντρέπεσαι μόνο για τον ρακιτζη. τα άλλα μου αρέσουν κι εμένα. οταν το είχε πει το τραγουδι αυτο είχα σηκωσει τα φρυδια και δεν πιιστευα στα αυτια μου!

ευχαριστώ ιδιαιτερως για τη συμμετοχη.

phantom_pad είπε...

s.a.g.a.p.o.?????????
Χρειάζεσαι διακοπές...
Η' μάλλον νοσηλία να το πω?

JoaN είπε...

Αν ακούς, give the passworddddd...
phantom_pad, ... the passwordd word word worddd salalalala

αχαχααχαχα :D

exitmusician είπε...

Ωραίο παιχνιδάκι βρε συ Joan. Μ'αρέσουν οι αποκαλύψεις των κρυφών μουσικών αμαρτιών μας. Το S.A.G.A.P.O. μ'αρέσει κι εμένα αλλά όχι τόσο ώστε να είναι από τις κρυφές αμαρτίες μου. Θα δεις σε λίγες μέρες!

stokegeo είπε...

Χεχεχε!!!
Έξυπνο ποστ!!! :)

JoaN είπε...

exitmusician,! να κι ένας που τ άρεσε το παιχνίδι! (proserpina ακούω να λες :P)
Περιμένω μ αγωνία να δω ποιο είναι παραπάνω απ το s.a.g.a.p.o. :P

JoaN είπε...

stokegeo! ! ! give theeee password salaalala

pietà είπε...

Όχι άλλο Νταλάρα?????????

Κι εσύ τέκνο Βρούτε;;;;;

:):):)

JoaN είπε...

axaxax pietagii! TO tragoydi to leeii nte :P