Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2008

Με λεν' αέρα και ζω !

Βγήκαν δελτία και επισήμως ανακοινώθηκε
Είμαστε λάθος μες στο κεφάλαιο του λάθος λήμματος
Ο σάπιος κόσμος εκεί που σάπιζε ξανατονώθηκε
Κι οι εξεγέρσεις μας είναι εν γένει εκτός του κλίματος σαλαλαλα

Πού είμαι; Χο χο δε θα το βρεις

Με τα χέριαα ανοιχτάαα κυνηγάω διαρκώς τη χαρά κι όταν έρθει η στιγμή την αφήνω να φύγει ξανάαα, για να μη βαρεθεί σαλαλα
Όλους τους ξέμπαρκους τους τρώει το σαράκι,μα όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη σαλαλα

Τώρα?

Πήγα στους Μίλτο Πασχαλίδη και Χρήστο Θηβαίο, Δίπλα στο ποτάμι στην παράσταση «Πέτρα- ψαλίδι- χαρτί» για δύο ακόμα παραστάσεις (21,22/3).

Δίπλα στο ποτάμι είχα πάει μια φορά πριν από χρόνια, όταν ήμουν (6 χρονών λολ) πρώτη ή δευτέρα γυμνασίου για να δω Πυξ Λαξ. Όσο μπορώ να θυμάμαι δεν άλλαξε τίποτα από τότε στο μαγαζί. Το καλό είναι πως καρέκλες είχαν απ τη μια πλευρά των τραπεζιών και έτσι δεν στραβολαίμιαζεις. Δες και το site, το καλύτερο site μουσικής σκηνής (ενημερωμένο και αναλυτικό).

Έκλεισα τραπέζι αρκετό καιρό πριν και μου είπαν να τους καλέσω τη μέρα που θα πήγαινα στις 12 το πρωί για να επιβεβαιώσω την κράτηση. Οκ? Οκ! Έλα όμως που πήγε 12:15 και πριν τους καλέσω, ντρινν ντριννν χτυπάει το κινητό μου. Έλα όμως που τελείωνε η μπαταρία και στην οθόνη έβγαζε το «η μπαταρία εξαντλείται» και έτσι δε μπορούσα να δω ποιος με καλεί. Έλα όμως που τον τελευταίο καιρό (που μάλλον δεν την παλεύω άλλο-ψάχνω δικαιολογία γω τώρα) απαντώ στο κινητό και ενίοτε και στο σταθερό με διάφορα χαζά (π.χ. Δ ο υ Αμαρουσίου λέγεται?, ή βόνταφον λέγεται παρακαλώ;, ή πολλά που δεν πρέπει να πω γιατί δε θα με ξαναδιαβάσεις :P). Και πάντα κάνουμε ένα διάλογο παράλογο για αρκετή ώρα και μετά μιλάμε για το σκοπό που έγινε το τηλεφώνημα. Χωρίς να ξέρω ποιος είναι λέω με ύφος επίσημο:

- Παρακαλώ;
-Γεια σας!
-Γεια σας (αεράτη αντρική φωνή που δεν ξέρω)
-Η κ.τάδε Ιωάννα;
-Η ίδια. (του μιλάω όπως μου μιλάει: μ ένα τάχα μου σοβαρό ύφος- δε μπορώ να το περιγράψω, και το ερωτηματικό πάνω απ το κεφάλι μ: «ποιος μου κάνει πλάκα άραγε?!»)
-Γεια σας τι κάνετε;
-(κουκιά) Μια χαρά! Εσείς; (κ κρατιέμαι να μην πω «έλα ρε χαζό λέγε …»
-Μια χαρά! Ξέρετε τηλεφωνώ απ τη μουσική σκηνή Δίπλα στο ποτάμι και…
-Α..μάλιστα… (ε ρε τι θα παθαίναμε… καλά που κρατήθηκα, ελπίζω μην κατάλαβε πως τον κορόιδευα)
-έχετε κάνει μια κράτηση ισχύει;
-Μάλιστα.
-Ωραία, 22:30 να είστε εδώ! Σας ευχαριστώ πολύ!
-Εγώ ευχαριστώ!
-Καλή σας μέρα! Κλπ κλπ κλπ

Ξεκινήσαμε νωρίς και παρκάραμε νωρίς γιατί υπολογίσαμε χρόνο «χασίματος» στους δρόμους, γεγονός που δε συνέβη καθώς το βρήκαμε τυχαία. Πόρτες πρέπει να άνοιξαν 22:15, άρχισε στος 23:20, διάλειμμα 01:05-01:30,τέλος 03:00 χωρίς ανκόρ, χωρίς παλαμάκια, κατευθείαν μουσική απ το σιντί. Ευγενικοί και εξυπηρετικοί όλοι (το τονίζω). Ειδικά το γκαρσόνι που μας εξυπηρέτησε και όσο παρατηρήσαμε και στα υπόλοιπα τραπέζια, φέρθηκε με περισσή ευγένεια και όρεξη να εξηγεί αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες (τιμές κλπ).

Περιστατικά όπως την προηγούμενη φορά δεν είχαμε.. αυτά που δε σου πα μη φάμε ξύλο λέω. Το μόνο στραβό στην όλη υπόθεση ήταν πως απ το διάλειμμα και μετά έκατσαν από πίσω μας κάτι κοπέλες που μιλούσαν πολύ και όταν δεν συνέβαινε αυτό τραγουδούσαν δυνατά και παράφωνα με αποτέλεσμα να καλύπτουν Πασχαλίδη και Θηβαίο.

Το πρόγραμμα ήταν τέλειοοοοοο (όχι με βάση το παιχνίδι που λέγαμε). Οι μουσικοί τελεειόοοτεροιιιι. Είχα ξαναδεί και τους δύο σε συμμετοχές σε συναυλίες, δεν τους είχα δει ποτέ μόνους τους. (ψέμα είχα δει Συνήθεις Ύποπτους!αχχχ) Τέλειααα όλααα, όλε και τραλαλα κ σαλαλα. Και να πας τρέχοντας, να πας!

Και φυσικά όλη τη βραδιά περίμενα περίμεναα το ανέκδοτο του Θηβαίου! Τελικά το είπε στο τελευταίο τραγούδι (στον Γορίλα, μ αυτό έγινε κ η παρουσίαση μουσικών). (την επόμενη φορά θα στο πω, άξιζε!)

μα οι άνθρωποι μ’ άφησαν ήσυχο σαν έμαθαν
Πως γυάλιζα ένα πολυβόλο στην αυλή μου

Δεν υπάρχει τι-πο-τα πιο δυνατό απ’ το γέλιο
Δεν υπάρχει τι-πο-τα πιο αληθινό απ’ το κλάμα
Δεν υπάρχει τι-πο-τα πιο σκοτεινό απ ’τα λόγια
Δεν υπάρχει τι-πο-τα πιο φωτεινό απ ’το στόμα

Κανείς δεν είναι της γης το αλάτι
κι όμως όλοι μας μες τη ζωή
κρύβουμε αυτό το ανεκτίμητο κάτι
που είναι τ' αλάτι της για μια στιγμή
Δεν είναι ένοχοι όλοι οι δολοφόνοι
ούτε αθώοι όλοι οι δικαστές
μα θα ήταν όμορφο καθώς ξημερώνει
κι οι δυο τους να ανήκαν στο χθες
Αν θα σε βάλει σε πειρασμό το κορμί σου
Συγχώρεσε το κι άκου τι λέει
Τι κρύβει το σώμα τι κρύβει η ψυχή σου
αυτό μπορεί να μη το μάθεις ποτέ

Ευτυχισμένοι τέλος όσοι αγαπάνε
και όσοι αγαπιούνται δεμένοι σφιχτά
Ευτυχισμένοι κι όλοι όσοι μπόρεσαν
να ξεπεράσουνε αυτά τα δεσμά

Σαν ταμπέλα σα δέντρο σα βράχος
πάνω μου έχεις χαράξει πολλά
κι όμως στέκω κοντά σου μονάχος

Φυσάει ένας αέρας που σαρώνει
ενθύμια παλιά και φυλαχτά
οι ήρωες το σκάνε απ' την οθόνη
ψηλάρμενοι τραβάνε στ' ανοιχτά

Αλλάζω το δέρμα μου κι ότι μου ζήτησες σου δίνω
Ετούτη η άνοιξη χαρές κερνάει μα εγώ δεν πίνω
Σαλαλαλαλαλαλαλαλααλαλαλαλαλαλαλαλαα αααχ (-' -χι )

(21/3/08 παγκόσμια μέρα ποίησης... στομετρό φαντάζομαι θα έχει ποιήματα.. κριμα ίσως να μη τα δω φέτος, χουυυ)

10 σχόλια:

proserpina είπε...

Θέλω να σου στείλω
μια λευκή κόλλα χαρτί
γιατί είσαι η μόνη που μπορεί
τη σιωπή μου να διαβάζει...

proserpina είπε...

Μόνος μου έφυγα και φτάνω μόνος.
Κι όλους τους δρόμους που με 'βγάλαν εδώ πέρα,
τους έχω πάλι περπατήσει σε μια μέρα.
Μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος.
Μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος.

proserpina είπε...

Συγκρατήθηκα αυτή τη φορά, αφήνω ενα ποστ τη μέρα (αυτο εδω δε μετράει, είναι σαν υστερόγραφο. Και μιας και ειπα υστερόγραφο, να συμπληρώσω Go Οδυσσέα, go! Τί έχει γράψει ο αααανθρωπος)

kiara είπε...

Βασικά, εγώ άκουσα και αρνητικά σχόλια για αυτή τη συνεργασία... χμμμμμ...

Εγώ πήγα και είδα μόνο του το Θηβαίο Γενάρη που ήταν Κύπρο αλλά δεν πέρασα και τέλεια, βασικά πνίγηκα από τον καπνό οπότε υποθέτο το φταίξιμο δεν πάει στο Θηβαίο, λολ!

kiara είπε...

υποθέτω* (δεν πάω καλά:P)

JoaN είπε...

proserpina λολ! Έτσι έτσι καλά το πας το σαλαλαλόθεμα.

Kiara,δε πας καλα? Συγνώμη δε δεχόμαστε τέτοια άτομα δω μέσα.

xo

thanasis είπε...

Βασικά εγώ τους είδα στη Θεσσαλονίκη πριν κανα μήνα στη ''βάρδια'' και πέρασα καλά.. πράγματι δεν έκαναν ανκόρ και απ ότι θυμάμαι ευχάριστη ήταν η ατμόσφαιρα δε με ενόχλησε κανείς αντιθέτως εγώ μάλλον ενοχλούσα κάποια στιγμή τους πίσω γιατι δεν έβλεπαν :P
έτσι αυτοί άρχισαν να καπνίζουν με αποτέλεσμα να πρηστεί ο λαιμός μου και να μείνω μια βδομάδα άρρωστος! :)

stokegeo είπε...

Εξαιρετικά τραγούδια, όλα τους!!!

JoaN είπε...

stokegeo, salalala :)

JoaN είπε...

thanasi, kala soy ekanan afoy e3 aitias soy den eblepan! :P